شهردار اردبیل از احیای پروژه مشارکتی دکوسنتر بعد از هفت سال بلاتکلیفی خبر داد و گفت: این پروژه با تغییر کاربری از بازار مبل به پر
کد خبر: ۱۰۵۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 02 July 2022

محمود صفری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروژه مشارکتی دکوسنتر اردبیل با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب پس از هفت سال با تغییر کاربری جدید خود از بازار مبل به پروژه تجاری - مسکونی به دلیل صرفه اقتصادی و سودآوری برای شهرداری اردبیل با بررسی مجدد مسائل فنی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل بازار مبل و تولید این محصول در حال فعالیت است، مقرر شد تا این پروژه به صورت تجاری و مسکونی در قالب ۲ برج ۱۸ طبقه در ورودی شهر اردبیل از سمت خلخال اجرایی شود.

شهردار اردبیل به سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: نماد این ۲ برج در ورودی شهر اردبیل نصب می‌شود.

وی همچنین از تعیین تکلیف سایر پروژه‌های مشارکتی از جمله پروژه روناک، تیراژه، میدان وصال، شهرک اندیشه و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره ازجمله پل قدس و نیایش در سریع ترین زمان ممکن خبر داد.

صفری همچنین از بازنگری طرح تفصیلی اردبیل خبر داد و افزود: طرح تفصیلی شهر اردبیل باید به نحوی بازنگری و اصلاح شود تا ضمن رفع مشکلات موجود، به معنای واقعی در آینده گره‌گشای مشکلات مردم در ارتباط با مسائل مختلف شهری باشد.

شهردار اردبیل تأثیر نپذیرفتن از ضابطه‌های دستوری و قفل نشدن بحث اقتصاد شهر در چارچوب طرح تفصیلی را از مزیت‌های این طرح دانست و افزود: مصمم هستیم طبق برنامه‌ریزی طرح تفصیلی شهر اردبیل را با بهره‌مندی از نظرات نخبگان و صاحب نظران تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: طرح تفصیلی مهمترین ابزار ساماندهی نظام‌مند کالبدی شهر محسوب می‌شود که در مواجهه با نارسایی‌های کالبدی - فضایی شهر به کار گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار