تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطین و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ 02 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطین و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبرداد.

 

مجتبی قهرمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در همان ساعت اولیه وقوع زلزله، با هماهنگی رؤسای دادگستری و دادستان حوزه های قضایی غرب استان هرمزگان، مأموران یگان های انتظامی و نیروی مقاومت بسیج بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان و محافظت از اموال مردم اندیشیده شده و با تدابیر اتخاذ شده، تیم های پلیس تخصصی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شده اند.

 

قهرمانی با تحت کنترل خواندن اوضاع در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای مرتبط عملیات جستجو و امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

 

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های مورد نظر در حال اجرا است.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: همکاران من در دستگاه قضایی استان تا آخرین لحظه در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار