کد خبر: ۱۰۵۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 06 July 2022

اردبیل در شب

سفر به یکی از شهرهای باستانی ایران یعنی اردبیل بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد! یکی از جاذبه‌های تاریخی و مهم این شهر مجموعه خانقاه شیخ صفی است؛ البته که در اطراف شهر اردبیل جاذبه‌های طبیعی و منحصربه‌فردی وجود دارد. از طرفی اردبیل یکی از خوش آب و هواترین مناطق ایران به شمار می‌رود. اگر به فکر رزرو یکی از هتل های اردبیل هستید و دوست دارید برای فرار از گرما به این شهر سفر کنید ادامه این مقاله را بخوانید.

هتل سبلان اردبیل

نمای بیرون هتل سبلان اردبیل

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل های اردبیل، هتل سبلان است. این هتل در خیابان شیخ صفی قرار گرفته و یکی از قدیمی‌ترین هتل های ایران است. البته باید بدانید که هتل ۳ ستاره سبلان اردبیل در سال ۱۳۹۰ به طور کلی بازسازی شده و در حال حاضر ۲۸ اتاق دارد. موقعیت مکانی عالی این هتل به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی ساده‌ای برای رسیدن به بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، موزه عالی قاپو و بازار قدیم دارد.

از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت برای سه نفر اشاره نمود. باید بدانید که امکانات داخلی سوئیت‌ها بسیار عالی بوده که نظیر آن‌ها مبلمان، یخچال، حوله، حمام، سرویس فرنگی، تلویزیون، جالباسی، سرویس ایرانی، سیستم اطفاء حریق، تلفن، میز آرایش، پاور سوئیچ، سشوار، کارت هوشمند اتاق و سیستم گرمایشی شوفاژ است. همچنین باید بدانید که هتل سبلان اردبیل دارای رستورانی واقع در طبقه همکف بوده که برای تمام وعده‌های غذایی به مهمانانش سرویس می‌دهد.

همچنین این هتل دارای یک کافی شاپ در لابی بوده که از ساعت ۸ الی ۲۳ به فعالیت می‌پردازد. امکانات هتل سبلان اردبیل هم برای اقامتی خوش مناسب است که نظیر آنها نمازخانه، صندوق امانات، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و خدماتی همچون پرینتر، خدمات بیدارباش، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، فکس و اتاق چمدان است. از دیگر نکاتی که باید در مورد این هتل بدانید فاصله آن تا فرودگاه بوده که فقط ۱۵ دقیقه با ماشین است.

هتل نگین اردبیل

برای رزرو هتل در اردبیل، هتل نگین هم گزینه خوبی است. این هتل در خیابان سی متری، مقابل شورای شهر قرار گرفته و جزو هتل های ۲ ستاره اردبیل است. هتل نگین اردبیل در سال ۱۳۷۴ ساخته شده و برای بهبود امکانات و خدماتش در سال ۱۳۹۹ بازسازی گردیده است. همچنین باید بدانید که هتل نگین اردبیل دارای ۳۲ باب اتاق بوده که در دو طبقه بنا گردیده است.

از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته اشاره نمود. امکانات داخلی تمامی این اتاق‌ها برای اقامت چند شب بسیار مناسب است و می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. در همین میان باید اشاره داشته باشیم که هتل نگین اردبیل دارای رستورانی در طبقه همکف با ظرفیت ۳۵۰ نفر است که انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و لذیذ را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد.

از قلم نیفتد که هتل نگین دارای پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در لابی است. همچنین خدماتی همچون: روم سرویس، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان و فتوکپی را نیز ارائه می‌دهد. یکی دیگر از مزایای رزرو هتل نگین اردبیل دارا بودن تالار عروسی و مشرف بودن آن به موزه مردم شناسی و آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی است.

هتل شورابیل اردبیل

یکی دیگر از هتل های خوب اردبیل، هتل شورابیل است. این هتل در خیابان دانشگاه قرار دارد. هتل شورابیل هتلی دو ستاره بوده و در سال ۱۳۹۱ افتتاح گردیده است. در مجموع این هتل دارای ۲۸ واحد اقامتی بوده که از طبقه همکف تا دوم پراکنده شده‌اند. از جمله ویژگی‌های خاص این هتل اشراف داشتن به منطقه توریستی تفریحی شورابیل بوده و چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریاچه را برای میهمانان از فراهم آورده است.

فضاهای اقامتی هتل شورابیل اردبیل نیز به این صورت است؛ اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یکخوابه رویال ویژه برای ۴ نفر. همان‌طور که حدس می‌زنید امکانات سوئیت‌ها بیشتر بوده و متراژ آنها از اتاق‌ها بیشتر است. سوئیت‌های هتل شورابیل اردبیل معمولاً دارای یه تخت دو نفره در اتاق خواب و دو تخت تک نفره در سالن نشیمن هستند.

همچنین دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، یخچال، وان، مینی بار با هزینه، سرویس فرنگی، کمد لباس، حمام، مبلمان، میز آرایش، تلفن و... هستند. ناگفته نماند این هتل دارای یک سالن صبحانه خوری بوده که به ظرفیت ۶۵ نفر است و از ساعت ۷ و نیم صبح الی ۱۰ به سرو صبحانه می‌پردازد. علاوه بر این هتل شورابیل اردبیل دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ رایگان غیر مسقف با ظرفیت ۲۰ ماشین است.

هتل سارای اردبیل

 اتاق 2 تخته هتل سارای اردبیل

یکی دیگر از هتل ‌های محبوب اردبیل هتل سارای است. این هتل ۳ ستاره در میدان پلیس، روبروی دریاچه شورابیل قرار گرفته است. هتلی مدرن و زیبا با نمای سفید که از دور هم نمایان است. این هتل تازه‌ساز در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و می‌توان انتظار امکانات و خدمات بهتری را از آن داشته باشید. پس اگر قیمت هتل در اردبیل زیاد اهمیتی برایتان ندارد با رزرو هتل سارای اقامتی به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید. اتاق‌های بسیار تمیز و وسایل نو چیزی است که پس از رزرو هتل سارای نصیبتان می‌شود.

این هتل دارای ۳۲ باب اتاق بوده و به منطقه توریستی و دریاچه شورابیل نیز اشراف خوبی دارد. از جمله اتاق‌های هتل سارای اردبیل اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و اتاق کانکت برای ۵ نفر است. سوئیت‌های هتل سارای امکانات خوبی دارند که نمونه آن‌ها تلفن، حمام، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی شوفاژ، دستگاه چای ساز، دمپایی، سشوار، دوش و... است. چیزی که بیشتر از همه نگاه شما را به خود معطوف می‌دارد اتاق‌های تمیز و تخت‌های راحتی این هتل است که به تازگی خریداری شده‌اند.

ناگفته نماند که هتل سارای اردبیل دارای رستورانی واقع در طبقه اول و دوم با ظرفیت ۲۰۰ نفر است. این رستوران مکان خوبی برای قرارهای عاشقانه، دورهمی‌های خانوادگی و ملاقات‌های کاری است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ رایگان به ظرفیت ۴۰ ماشین و به صورت غیرمسقف اشاره نمود.

هتل شیخ صفی اردبیل

اگر به رزرو هتل در اردبیل فکر می‌کنید گزینه دیگری هم دارید! هتل شیخ صفی اردبیل که در میدان شریعتی قرار گرفته است. این هتل قدیمی یکی از با سابقه‌ترین هتل های ایران است که در سال ۱۳۷۹ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتلی در ۵ کیلومتری بازار سنتی اردبیل و دریاچه شورابیل. از همین رو نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. از امکانات هتل صفی اردبیل می‌توان به آسانسور، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد.

حرف آخر قبل از رزرو

هتل های اردبیل را در این مطلب به شما معرفی کردیم. برای رزرو این هتل‌ ها می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه نموده و هتل مورد نظرتان را بعد از بررسی نظرات کاربران به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین اگر می‌خواهید تخفیف بیشتری بگیرید باید یکی از اعضای باشگاه مشتریان وبسایت ایران هتل آنلاین شوید! پس از ثبت نام می‌توانید هتل مورد نظر خود را با تخفیف ویژه اعضا رزرو کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار