رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پارس آباد گفت: در چهار ماه امسال ۵۸ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان شناسایی، توقیف و قلع و قمع شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 06 August 2022

به گزارش تابناک اردبیل، مرادی روز شنبه در بازدید از محور سربند - اصلاندوز افزود: در این مدت ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، ۳۶ دکه غیرمجاز جمع آوری و ۱۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی قلع و قمع شده است.

وی با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی اظهار کرد: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند در مجموع ۳۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز را آزادسازی کنند.

وی بیان کرد: راهداران در چهار ماه سال جاری در مجموع ۲۷۵ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز و علائم فرسوده و معیوب را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کردند.

او راه و حریم آن را سرمایه ارزشمند ملی دانست و اضافه کرد: راهداران برای حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان شبانه‌روزی تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پارس آباد تسطیح ۳۸ کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه با هدف جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه و ۹۴۵ مورد آشکارسازی پل ها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح را از جمله دیگر اقدامات راهداران در راه های ارتباطی شهرستان های اصلاندوز و پارس آباد در این مدت ذکر کرد.

مرادی با اشاره به تسطیح و موج گیری ۱۵۳ کیلومتر راه‌ روستایی در شهرستان های اصلاندوز و پارس آباد ادامه داد: همچنین ۳۴۵ کیلومتر از حریم راه‌های این ۲ شهرستان تسطیح، مرمت و بهسازی شد.

وی لایروبی و پاکسازی ۲۶۸ دستگاه پل ، شستشوی ۳۸ عدد از حفاظ‌ها و نرده پل ها، رنگ آمیزی ۷۶ سرعت کاه ، برداشتن ۳۱۰ متر مکعب نخاله از حریم راه و ورودی روستاها ، انجام ۹ هزار و ۴۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری، شستشوی ۶ هزار عدد تابلو و علائم راه و همچنین نصب و تعمیر ۱۶ شاخه گاردریل را از دیگر اقدامات مهم راهداران در شهرستان‌های مرزی پارس آباد و اصلاندوز برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار