رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: هفتم الی بیست و یکم شهریورماه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال انقلابی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با شرکت ۲۵۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان در شهرستان سرعین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 24 August 2022

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: در قالب طرح حامیم دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با شرکت ۲۵۰ دانشجو هفتم تا بیست و یکم شهریور ماه در شهرستان سرعین برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با الهام از منویات مقام معظم رهبری که سال ۹۳ در دیدار با دانشجویان مطرح شد و به چند نکته اساسی از جمله بحث عظمت انقلاب و همچنین عظمت نقش نیروی جوان متعهد در جامعه اشاره شد، برگزار می‌شود.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان از این دوره، تصریح کرد: مخاطبان این دوره دانشجویان فعال انقلابی، فرهنگی و سیاسی است.

وی در خصوص محورهای این دوره بیان داشت: ۳ کتاب شامل طرح کلی اندیشه اسلامی، همرزمان امام حسین(ع) و خط امام در این دوره تدریس خواهد شد و همچنین نشست‌های تخصصی، کارگاهی و همچنین برنامه‌های فرهنگی دیگر موارد در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تشریح کرد: در طی این دوره کارگاه‌های مهارتی، کرسی‌های آزاد اندیشی، تریبون آزاد و حلقه‌های فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این طرح، گفت: بحث تقویت بنیه اعتقادی، تقویت انگیزه دانشجویان برای نقش آفرینی در جامعه و دانشگاه، استعداد سنجی، آماده‌سازی نیروهای انقلابی جهت فعالیت در دفاتر نهاد، استفاده از فرصت پیش آمده جهت شبکه‌سازی و... از جمله اهداف مهم برگزاری این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار