انگوت-مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه چهار خطه محور انگوت به قره آغاج به طول ۲.۵ کیلومتر همزمان با هفته دولت آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 28 August 2022

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ظهر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه چهار خطه محور انگوت به قره آغاج اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه چهار خطه محور انگوت به قره‌آغاج همزمان با هفته دولت آغاز شد.

محبوب حیدری با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد که این پروژه هر چه سریع‌تر به پایان برسد، ادامه داد: این پروژه به طول ۲.۵ کیلومتر است که شهر انگوت را به قره‌آغاج متصل می‌کند.

وی افزود: طرح مطالعاتی این پروژه با دقت بیشتر تدوین شده است و تلاش کرده‌ایم که مسائل ایمنی جاده‌ای را در این پروژه به خوبی رعایت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: بیش از ۱۶ هزار تن آسفالت برای این پروژه نیازمند هستیم و حدود ۷ هزار تن نیز بتن نیز در طول این مسیر صورت خواهد گرفت.

حیدری تصریح کرد: این پروژه بیش از ۱ میلیارد و ۳۹۶ ریال اعتبار نیاز دارد که برای اجرایی شدن این پروژه و تحویل در موعد مقرر یکی از پیمانکاران با تجربه را برای این پروژه انتخاب کرده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار