مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله شهرستانی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 28 August 2022

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل ظهر یکشنبه در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله شهرستانی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار شد.

رحیم یونسی ادامه داد: این مسابقات در ۱۱ شهرستان و ۱۹ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در ۴۳ رشته که از این تعداد ۲۶ رشته به تعداد ۶۴۲ نفر شامل ۴۰۱ نفر مرد و ۲۴۸ نفر زن در استان اردبیل نیز برگزار شد.

وی افزود: حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و حمل و نقل ترابری، خدمات اجتماعی و فردی، فناوری ساخت و ساز ساختمان، فناوری ساخت و مهندسی و هنرهای خلّاق و مد از جمله گروه‌هایی بودند که شرکت کنندگان می‌توانند در آن به رقابت بپردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان کرد: متولدین ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۰ در کلیه رشته‌ها و متولدین ۱۲ دی‌ماه ۱۳۷۷ در رشته‌های فناوری آب، مکاترونیک، امنیت سایبری، پرورش ابری، تعمیر و نگهداری هواپیما در این دوره از مسابقات ثبت نام ثبت نام کرده بودند.

یونسی افزود: مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات مهارت برای منتخبین مرحله شهرستانی به صورت پروژه محور بوده و آزمون‌های عملی از تاریخ ۱۰/۰۷/ ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای منتخبین مراحل استانی پس از برگزاری اردوهای آمادگی و آزمون‌های انتخابی در هر رشته یک نفر به عنوان منتخب و عضو تیم مهارت استان به مسابقات مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل ادامه داد: منتخبین دو سالانه مسابقات کشوری پس از برگزاری اردوهای آمادگی مسابقات جهانی و مسابقات انتخابی به عنوان عضو تیم ملی مهارت ایران به مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۲۴ در شهر لئون فرانسه برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار