سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از تدوین و برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با هفته گردشگری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 24 September 2022

به گزارش تابناک اردبیل، بحیی نجار قابل روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه‌های هفته گردشگری از پنجم مهرماه همزمان با آغاز هفته گردشگری در حوزه‌‎های مختلف گردشگری با هدف توسعه و معرفی قابلیت‌های گردشگری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: روز اول این هفته با عنوان "گردشگری مذهبی" نامگذاری شده و مراسم انتخاب برترین عکس گردشگری مذهبی به همراه شب شعری با عنوان ضامن آهو در این روز اجرا می‌شود.

نجار قابل "گردشگری و معرفی قابلیت‌ها" را عنوان روز دوم ذکر کرد و گفت: نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری و صنایع‌ دستی استان از روز دوم در ۲۵ غرفه در شهرستان سرعین آغاز می‌شود و همزمان برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل ادامه داد: روز سوم هفته گردشگری با عنوان گردشگری و خوراک با برگزاری نمایشگاه و جشنواره خوراک در پل معلق مشگین‌شهر همراه خواهد بود و در روز چهارم با عنوان گردشگری ورزشی در برگزاری مراسم تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان مشارکت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به عناوین گردشگری و کودک، گردشگری خلاق، دانشگاه و گردشگری و گردشگری پایدار برای سایر روزهای هفته گردشگری گفت: برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری استارتاپ با موضوع شعار سال، آموزش‌های تخصصی گردشگری خلاق، برگزاری فم‌تور برای دانشجویان جدیدالورود استان و گردهمایی تجلیل از فعالان صنف گردشگری از سایر برنامه‌های این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار