فرماندار اردبیل از پرداخت تسهیلات کم بهره به۲۰۰ کارگاه تولیدی خبر دادو گفت: تا پایان سال ۶۰۰ کارگاه تولیدی تسهیلات کم‌بهره دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 08 November 2022

به گزارش تابناک اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی روز سه شنبه در بازدید از کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی افزود:با هدف رونق تولید و اشتغال تا پایان سال درشهرستان اردبیل باهمت بنیاد برکت وفرمانداری اردبیل ۶۰۰ کارگاه تولیدی تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنند.

وی اظهار کرد: با ارائه این تسهیلات و راه اندازی کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی و خرد پیش بینی شده برای یک هزار و ۸۰۰ نفر فرصت شغلی در اردبیل ایجاد شود.

اعتماد اعجازی ادامه داد: یکی ازاولویت‌های اساسی در شهرستان اردبیل توسعه اشتغال است که دراین راستا ازظرفیت بنیاد برکت برای راه اندازی کارگاه‌های کوچک و اشتغالزایی استفاده می‌شود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه برای رونق شتغال در استان حمایت همه جانبه از کارآفرینان وسرمایه گذاران مبنای اقدامات است، اظهار کرد: انتظار می رود کارآفرینان در کنار ایجاد اشتغال و تولید کالا ها نسبت به بسته‌بندی محصولات و بازاریابی و فروش آن با هدف رقابت در بازارهای جهانی اهتمام ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار