استاندار اردبیل گفت: برنامه اشتغال برای شهرستان‌ها و همچنین مشاغل خرد و خانگی برای روستاها با عنوان خانه معیشت تدوین شده که در قالب این طرح‌ها با استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان و منطقه، نسبت به اشتغال‌زایی اقدام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 08 November 2022

به گزارش تابناک اردبیل، حامد عاملی در نشست کارگروه اقتصادی استان با حضور متخصصان بسیج اقتصادی اظهار کرد: طرح‌های پیشنهادی مبنی بر فعال‌سازی نمایشگاه فروش محصولات تولیدی داخل استان اردبیل از سوی بسیج سازندگی می‌تواند اقدامی مناسب در راستای حمایت از تولید باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت اقدامات اجرایی و مدیریتی در سرعت‌بخشی به طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی، فرایندهای کنونی را نیازمند اصلاح و به‌ روزرسانی دانست.

وی با توجه‌به این‌ که برخی بروکراسی‌های زائد و دست‌وپاگیر، روند اجرای طرح‌های تولیدی را طولانی می‌کند، استفاده از نظرات کارشناسان دلسوز اقتصادی برای اقدامات راهگشا در این راستا ضروری است.

عاملی ادامه داد: به دلیل اهمیتی که اقدامات اجرایی و مدیریتی در سرعت‌بخشی به طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی دارند، نیاز است تا فرایندهای کنونی اصلاح و به‌روزرسانی شوند.

استاندار اردبیل افزود: باتوجه‌به تلاش‌های بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی، ورود نخبگان بسیجی و متخصص در بحث‌های اقتصادی برای سرعت‌بخشی به تولید و اشتغال لازم است.

رئیس شورای اداری استان اردبیل گفت: در حال حاضر پیگیری‌های لازم برای صرفه‌جویی مصرف انرژی گاز در استان اردبیل انجام شده و با تهیه طرح‌های مختلف در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی بر اساس ماده ۱۲، می‌توان منابع مابه‌التفاوت آن را به پروژه‌های عمرانی اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار