بهسازی و مرمت راه‌های ۱۴ روستای محروم خلخال به همت بسیج شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 27 November 2022

به گزارش تابناک تهران، سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال در جریان بازدید از کار عملیات بهسازی راه روستای کالار سفلی از توابع بخش مرکزی خلخال اعلام کرد: بسیج خلخال با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهسازی، مرمت و شن ریزی ۱۴ روستای محروم را آغاز کرده و تا زمانی که شرایط جوی هوا اجازه دهد، راه‌های ۱۰ روستای دیگر را هم بهسازی و مرمت خواهد کرد.
وی با تبریک وگرامیداشت هفته بسیج گفت:بسیج همانند دوران دفاع مقدس که جانانه از میهن اسلامی در مقابل دشمن دفاع کرد امروز در جبهه سازندگی نیز با جان و دل حضور فعال دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خلخال هم گفت: عملیات اجرایی بهسازی، مرمت و شن ریزی راه ۱۴ روستای این شهرستان با ارسال امکانات و ماشین آلات راه سازی از بسیج مرکز استان اردبیل و همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در سطح راه ارتباطی ۴ روستا از جمله راه روستای کالار سفلی در حال اجراست.
سرهنگ جواد نوروزی اظهار داشت: بسیج سازندگی خلخال به همراه قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) علاوه بر مرمت راه‌های روستایی خلخال عملیات طرح آبرسانی شرب به ۶۵ روستای این شهرستان را در دستور کار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار