همزمان با روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)، مرکز آنکولوژی و سرطان خون کودکان بیمارستان بوعلی اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 30 November 2022

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم که بعد از ظهر چهارشنبه در بیمارستان بوعلی اردبیل برگزار شد، مرکز خون و آنکولوژی این بیمارستان مرمت و بازسازی شده توسط خیرین نیکوکار و مجمع خیرین سلامت استان با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل در این مراسم اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان آشپزخانه بیمارستان تجهیز و در کنار آن هشت دستگاه اینورتر پیشرفته، تجهیزات رایانه‌ای، تلویزیون و… توسط خیر نام آشنای اردبیل برای مرکز بوعلی اردبیل خریداری شده است.

منوچهر براک با اشاره به اینکه در دیدار خیرین از بخش خون و آنکولوژی بوعلی وضعیت چندان مساعد نبود، تصریح کرد: این خیر بالغ بر چهار میلیارد تومان برای تجهیز و راه‌اندازی این بخش هزینه کرده که باقیات صالحاتی برای وی محسوب می‌شود.

وی کل هزینه برای تجهیز بخش خون و آنکولوژی بیمارستان بوعلی را ۱۱ میلیارد تومان و از محل خیرین اعلام کرد و گفت: ما با مشکلات بسیاری در پذیرش بیماران و کودکان سرطانی در بخش خون و آنکولوژی مواجه بودیم که با مساعدت این خیر نیک‌اندیش، امروز شاهد بهره‌برداری از این بخش هستیم.

رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل ابراز امیدواری کرد؛ سایر بخش‌های بیمارستان بوعلی که بیمارستانی با قدمت ۷۰ سال است، تجهیز و برای استفاده از آخرین متدهای درمانی در اختیار مراجعین قرار گیرد.

براک از قول مساعد استاندار برای تأمین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان خبر داد و افزود: مجمع خیرین سلامت با همراهی مسئولان استان قرار است این مبلغ را تقبل کند و علاوه بر آن ۲۵ میلیارد تومان کار اجرایی در بیمارستان شروع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار