سردار شاهوارپور در جمع بسیجیان حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان؛
کد خبر: ۱۰۷۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 30 November 2022
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، صبحگاه مشترک اقتدار فولاد‌مردان بسیجی هشتم آذر ماه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، سرهنگ احمدی مسئول بسیج کارگری استان، ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، جمعی از مسولان لشکری و کشوری، خانواده شهدا و بسیجیان حوزه شهید بقایی فولاد در جوار شهدای گمنام برگزار شد.
 
سردار شاهوارپور پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سان دیدن از میدان، بسیج و بسیجی بودن را افتخار دانست و افزود: هفته بسیج با هدف ارج نهادن به تلاش‌های بی‌شائبه‌ و جهادگونه‌ی بسیجیان، نام‌گذاری شده است. بسیج در عرصه‌های مختلف مخلصانه و مجاهدانه برای اعتلای ایران قوی میدان‌داری می‌کند. بسیج پایه‌هی اقتدار ایران اسلامی است.
 
سردار شاهوارپور پیروی از قرآن، فدایی بودن و قدم برداشتن برای رضای خدا را گوشه‌ای از ویژگی‌های بسیجی دانست و ادامه داد: در عالم هستی دو جبهه‌ی حق و باطل حضور دارد. همواره جبهه باطل در صدد نابودی جبهه حق است. در طول تاریخ جنگ میان حق و باطل‌ برقرار بوده است. دشمنان از صدر اسلام تا به امروز در صدد خاموش کردن نور اسلام بودند. پیامبر اسلام (ص) سه سال را در سخت‌ترین شرایط در شعب ابی‌طالب در محاصره دشمن ( جبهه باطل) بودند. امروز جبهه باطل آمریکا و اسرائیل و کشو های وابسته هستند.
 
فرمانده سپاه ولی‌عصر( ع) در ادامه گفت: بسیجی دشمن‌ستیز و استکبارستیز است. جنایاتی که امروز در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و گاها در کشورمان رخ می‌دهد، به خاطر تسلیم کردن ایران اسلامی است. حیات جبهه باطل اسیر کردن ملت‌هاست. اگر تاریخ صدساله آمریکا را به صورت اجمالی مرور کنیم، به وضوح جنایات حکومت آمریکا در به آشوب کشیدن و نابودی کشورها دیده می‌شود. حمله به ویتنام نمونه بارز تجاوز استکبار جهانی به دیگر کشورهاست.
 
وی اشاره‌ای هم به جنگ تحمیلی داشت و اظهار داشت: صدام به تحریک ابرقدرت‌ها به ایران حمله کرد و زیرساخت‌ها کشور از جمله همین فولاد خوزستان را مورد هدف قرار داد. در جنگی که مردم از اقشار مختلف در منطقه حاضر شدند و برای حفظ خاک و عقب راندن دشمن، ۲۴۰ هزار شهید تقدیم وطن شد. رژیم صدام سیلی محکمی از مردم ایران خورد. امروز در جبهه اقتصادی قرار داریم. جایی که دشمن اقتصاد را نشانه گرفته است. سربازان این جنگ کارگران عرصه تولید هستند. تولید پایدار فولاد خوزستان، دشمنان را ناامید کرده است. امروز تولید میدان همه‌جانبه علیه دشمن است.
 
سردار شاهوارپور در پایان گفت: حمله نظامی، ناامن‌سازی ذهنی، ناامید کردن مردم از نظام و حمله نظامی راهبردهای دشمن در مقابله با ایران اسلامی است. پیروزی در جنگ هشت‌ساله و ندادن حتی یک وجب به دشمن، ارتقا سلامت جامعه و امید به زندگی از ۵۵ به ۷۶ سال، کسب رتبه یک علوم پزشکی منطقه، تولید مستمر و دستیابی به موفقیت‌های مختلف در عرصه صنعت، مصداق شکست دشمن در پیاده‌سازی راهبردهایش است.
 
پیش از سخنان فرمانده سپاه ولی‌عصر(ع)، امین ابراهیمی در سخنانی کارگران مجموعه فولاد خوزستان، سربازان جنگ اقتصادی دانست و افزود: دشمنان هیچگاه دست از عناد‌ورزی و سنگ‌اندازی برنمی‌دارند. جنگ دیروز، جنگ توپ و تانک بود، جنگ امروز در زمین اقتصاد است. جایی که دشمن می‌خواد، از توانمندی، دانش، منابع خدادادی و تعهدمان دست بکشیم. تولید پایدار و باکیفیت در کنار بومی‌سازی و حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی راهبرد اصلی مجموعه فولاد خوزستان است. 
 
ابراهیمی در ادامه گفت: هر کجا از بسیج و بسیجی استفاده شود، پیروزی و سربلندی نصیبمان می‌شود. بسیجیان افتخار مجموعه فولاد خوزستان هستند. تک‌تک کارگران این مجموعه عظیم صنعتی خود را بسیجی می‌دانند. بسیجی با کار مخلصانه و جهادی در تنگناها خود را نشان می‌دهد. بسیجی یعنی وسط میدان عمل بودن، یعنی انجام کار برای رضای خدا، بسیجی یعنی علم و عمل توام.
 
مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان خطاب به بسیجیان حاضر در میدان گفت: تولید فکر با هدف حل مسائل از مهم‌ترین راهبردهای بسیج است. هر کجا خودمان را باور کردیم و به شعار ما می‌توانیم جامعه عمل پوشاندیم، موفقیت را به دست آوردیم. امروز و در سخت‌ترین شرایط تحریم، چرخ صنعت در گردش است. خودباوری و تفکر بسیجی رمز موفقیت فولاد خوزستان است. بسیجی به قدرت ایمان، اعتقاد و اخلاص مسلح است.
 
در خلال صبحگاه، مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید بقایی گزارشی از گردان‌های تابعه این حوزه ارائه کرد. 
 
بازدید از نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای دانش‌بنیان، پایان‌بخش صبحگاه مشترک اقتدار فولاد‌مردان بسیجی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار