مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل شهید سردار سلیمانی را نیروی مخلص در راه دفاع از ولایت عنوان کرد و گفت: خدمت خالصانه حاج قاسم الگوی شایسته برای مردم و مسئولان در نظام اسلامی اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 03 January 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در سخنانی با گرامی داشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر ضرورت تبیین سیره و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم مخصوصاً نسل جوان تاکید و اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی در همه عرصه‌ها خدمات و اقدامات برجسته‌ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است و این خدمات باید در جامعه بازگو شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه مکتب شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب والای حضرت فاطمه زهرا (س) بود، افزود: انعکاس خدمات و تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی بین جوانان و عموم مردم برای مصون ماندن از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان ضروری است.

وی اهمیت و نقش مؤثر رسانه‌ها در جهاد تبیین را مهم برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است لذا رسانه‌ها در ترویج و جریان‌سازی اندیشه‌های شهید سلیمانی و ترسیم حقیقت انقلاب و ارزش‌های انقلابی نقش بسزایی بر دوش دارند.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطرنشان کرد: جهاد بی‌امان، تواضع، صبر، دوراندیشی تفکر راهبردی، قدرت فرماندهی صحنه، توان تبدیل راهبرد به تاکتیک، نقش‌آفرینی در سطوح بلند دیپلماسی و طراحی راهبردی عملیاتی از خصوصیات ویژه سردار سلیمانی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تلاش و توطئه دشمن در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به خوبی دریافته که با شهادت مردی از جبهه مقاومت، این نهضت به خاموشی نمی‌گراید و امروز فرزندان تربیت یافته مکتب حاج قاسم آماده جانفشانی از کیان مقاومت در منطقه هستند.

وی تاکید کرد: استفاده از ابزار فضای مجازی و تولیدات فاخر چند رسانه‌ای با محوریت خدمات و الگوهای رفتاری و اخلاقی شهید سلیمانی امری ضروری است که باید دستگاه‌های فرهنگی استان نسبت به آن اقدام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار