اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:براساس گزارش‌های واصله بارش برف در محورهای مواصلاتی اردبیل آغاز شده و توصیه می‌شود رانندگان از داشتن زنجیر چرخ اطمینان داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 31 January 2023

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس تصاویر دریافتی و گزارش‌های واصله در جاده اردبیل - آستارا، گرمی - بیله‌سوار - اردبیل - سراب، اردبیل - سرچم، خلخال - اسالم و اردبیل - سرعین شاهد بارش برف و کولاک هستیم.

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی استان اردبیل بارش برف همراه با باران پراکنده پدیده جوی غالب است، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد در مسیرهای ارتباطی استان حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: راه‌های اصلی و فرعی اردبیل باز بوده و تردد در این محورها برقرار است.

وثوقی افزود: انجام عملیات راهداری زمستانی در فصول سرما و بارش از وظایف و مأموریت‌های مهم راهداران در محورهای مواصلاتی است که در همین راستا ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ راهداری در پایگاه‌های جاده‌ای استان مستقر شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه از تجهیز خودروهای خود به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ اطمینان داشته باشند، چرا که در صورت نداشتن زنجیر چرخ پلیس راه از رفت و آمد آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار