فرماندار پارس‌آباد گفت: ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری همزمان با دهه فجر در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 31 January 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارس‌آباد، جابر جهان‌بین در شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بیش از ۷۴۰میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: کارخانه گلدشت با اشتغال‌زایی ۴۰۰ نفر، کارخانه رب گوجه‌فرنگی، طرح‌های گلخانه‌ای و گازرسانی به ۴ روستا نمونه‌هایی از طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی و بهره‌برداری در دهه فجر است.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: امروز وحدت و همدلی رمز موفقیت ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است.

جهان‌بین ضمن محکوم کردن اقدام اروپا علیه سپاه پاسداران، افزود: دهه مبارک فجر نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان و نماد وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی بوده و از این ایام باید به بهترین شکل ممکن برای تبیین خدمات نظام در تمامی مناطق و شهرها بهره برد.

وی با اشاره به اینکه عزت و امنیت و آسایش جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم، تأکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد با اشاره به این‌که دیدار با خانواده معظم شهدا جزو اولویت برنامه‌های ایام الله دهه فجر است، عنوان کرد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان انتقال داده شود.

جهان‌بین ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: مدیران ادارات به‌عنوان خادمان مردم باید در خدمت مردم بوده و برای حل مشکلات آنان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی گفت: دیدار مسؤولان ادارات شهرستان با امام جمعه، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای میز خدمت و دیدار با خانواده معظم شهدا نمونه‌های از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار