یادداشت انتقادی فرماندار سابق دولت تدبیر و اعتدال در نمین
سید مهدی جوادی در یادداشت ارسالی خود به سایت تابناک اردبیل، از تیم مدیریتی استانداری اردبیل انتقادات تندی به عمل آورده است و در برخی موارد عملکرد آنها در قبال منتقدان را بدتر از دوران دولت احمدی نژاد عنوان کرده است. وی همچنین از وابسته بودن عزل و نصب ها به برخی حلقه های سنتی اردبیل نیز انتقاد کرده است.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 24 November 2015

تنگ نظری ها ی مدیریتی، بیماری مزمن در استان اردبیل

سید مهدی جوادی در یادداشت ارسالی خود به سایت تابناک اردبیل، از تیم مدیریتی استانداری اردبیل انتقادات تندی به عمل آورده است و در برخی موارد عملکرد آنها در قبال منتقدان را بدتر از دوران دولت احمدی نژاد عنوان کرده است. وی همچنین از وابسته بودن عزل و نصب ها به برخی حلقه های سنتی اردبیل نیز انتقاد کرده است. در ادامه متن کامل این گلایه نامه را با هم می خوانیم.

توجیه وسرپوش گذاشتن برکوتاهی ها و ناتوانی ها درانجام وظایف قانونی، ازشیوه های معمول درسیستم های حکومتی ومدیریت های تنگ نظری ها ی مدیریتی، بیماری مزمن در استان اردبیلدولتی درکشورمان ایران دردوران مختلف تاریخی بوده است. و با کمال تاسف، این شیوه، پس ازپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی درایران هم، برای برون رفت از برخی پاسخگویی های قانونی، با درصد به کارگیری بالایی، درپیش گرفته شده ، به طوری که به نحوی سعی شده است تا خلاهای موجود باقی مانده ازدولت های پس ازانقلاب درمحدوده زمانی هریک ازدولت ها، بیش ازحد برجسته ترشده و مشکلات، غفلت ها و کاستی های خود دولت های حاکم، همراه با موارد یاد شده، به حساب دولت های قبل، گذاشته شود.

متاسفانه ، گذشته ازاعمال این امر در باره ی دولت ها درسطوح کلان، این شیوه، در رده های مدیریتی پایین ازجمله درسطح استان ها، شهرستان ها، بخش ها و روستاها هم، حداقل برای فرافکنی های مدیریتی، ازکاربرد بیشتری برخورداربوده است.

دراین سطور، با اشاره به چند مورد ازموارد متعدد دراین باره ومقایسه آن درقالب دولت کنونی اعتدال، تدبیروامید و دولت گذشته از آن ،ارزیابی دقیق و واقعی را به خوانندگان محترم واهل فن واگذار می کنیم.

بی گمان، استانداری ها به عنوان ستاد مرکزی دولت دراستان ها و فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان ها، ازعوامل موثر وبه تعبیر دیگر، ازمظاهرمهم دولت دراستان ها به شمار می روند فلذا، با مقایسه موارد یادشده دردولت کنونی با دولت قبلی، بسیاری از نکات قابل توجه نمایان خواهد شد.

با این حال، پیش ازهرچیز باید گفت، آنچه دراین فرافکنی ها مهم می نماید، رعایت اصول اخلاقی وانسانی وعدم خروج از چارچوب های تعریف شده و قراردادی دربرخورد با دولت های قبلی و رقبای سیاسی است.

ولکن؛ امروزه با کمال تاسف، برخی سیاست گذاران ومتولیان عالی دولت اعتدال دراستان، دراین باره ذوق زده شده وبا توجه به جایگاه اجرایی وسیاسی خویش که نبود پیشینه ی مدیریت اجرایی وسیاسی حتی درحد بخشداری، دوربودن ازمسئولیت های اجرایی به سبب وجود برخی مشکلات گزینشی، سرگردانی درپیوستن به دو طیف شناسنامه دار اصلاح طلبی و اصول گرایی، نبود حتی کوچک ترین امید دربازگشت به مدیریت ها آن هم با گستره های بسیار زیاد تاثیرگذاری پس از سال ها بازنشستگی از فعالیت های دولتی، ناامیدی کامل از امکان بازگشت به استان پس از سال ها اعراض ازاستان وقرارگرفتن درجایگاه های غیرمنتظره مدیریتی و...، ازجمله آنها بوده، کارنامه ای دراین مقطع حدود دوساله ازعمردولت از خویش برجای گذاشته اند که دراین زمینه دولت قبلی را دراستان روسفید ساخته اند.

دراین باره ، با توجه به ضرورت اشاره به برخی مصادیق، پیرامون چگونگی برخورد با فرمانداران دولت قبل باید گفت که در دولت گذشته، استقرار فرمانداران دوره اصلاحات پس از اتمام مسئولیت ، حداقل در یک برهه زمانی، درخود حوزه استاندار وحتی گاهی به طور غیررسمی با عناوین مشاور صورت می گرفت، درحالی که اکنون دردولت اعتدال، تدبیر وامید ، تبعید فرمانداران دولت احمدی نژاد حتی به خارج از ساختمان اصلی استانداری وعدم امکان هیچگونه زمینه ابراز وجود حتی در کارهای فنی و تخصصی برای آنها، از نکات قابل تامل دراین باره می تواند باشد.

پس، نباید غافل شد که گذشته از تاییدات قرآن کریم که "ربّ اشرح لی صدری..." و نیز بزرگان دین بر ضرورت سعه ی صدر در مسئولیت ها که "آلة الرّیاسة سعة الصّدر" امام علی(ع)، نمونه ای ازآنهاست، تجربیات مدیریتی نهفته دراین دوران، به ویژه در نیروهای بومی استان، از زمینه های مهم درتوسعه ی همه جانبه استان بوده و کنارگذاشتن برخی مدیران به صورت مطلق با پتانسیل های موجود درآنها وآن هم صرفا با مارک های تبعیض گونه و منبعث ازدیدگاه های فردی و باندی و تداوم این شیوه ، چیزی جز تنگ تر نمودن حلقه های توسعه ی شایسته استان نمی تواند باشد.

جالب تر این که دراین راستا، برخی مسئولان عالی و سیاسی استان پا را فراتر نهاده وبا برخی فرمانداران دوره اصلاحات و نیزمسئولان وفعالان ستاد انتخاباتی خود دکتر روحانی هم همان برخورد وحتی گاهی شدیدتر ازآن برخورد را داشته اند که عدم دادن فرصت دیدار و گفتگو، استنکاف از واگذاری پست های شایسته مدیریتی، عزل چندین باره ازمسئولیت های پایین واگذارشده و انتظارات غیرمتعارف اداری ودرحد منشی گری از آنان ازسوی برخی مدیران ستادی ذوق زده و نا آشنا به مهارت های مدیریتی و...، ازمصادیق اینگونه برخوردهاست.

باید افزود، دراین میان، باید به همکاران و دوستان فرماندار در دولت قبل یادآور شد که گذشته از الطافی که ازجانب عزیزان پیرامون مسائل مدیریتی نسبت به نویسنده سطوراعمال شد، و درآینده درباره ی آن بیشتر سخن خواهیم راند، فضا وامکانات اداری که برای حضور بنده دراداره، آن هم از سوی رفیق وعزیزی که خود به سبب عدم کیفیت میز اداری اش در دولت گذشته درصدد پرتاب آن از پنجره به محوطه استانداری برآمد، تدارک دیده شده، شنیدنی ودیدنی بوده و اکنون با چنین امکانات اداری، ازهمکارش در دوره ی اصلاحات و نیز در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، پذیرائی نموده اند.

به طوری که انصافا، یک دستگاه کامپیوتر که احتمالا کیس آن از نخستین کیس ها و مانیتور آن از اولین مانیتورهای وارداتی به استانداری بوده وهر لحظه احتمال انفجار و واژگونی! درآن متصور و زیبنده ی موزه های تاریخی استان است، وهمچنین، میزکافی نتی!؟ و فاقد هرگونه امکانات جانبی، که این کشفیات هم درمقایسه با دولت های قبل منحصربه فرد بوده، صندلی! (تصاویر پیوستی) و...، که دراختیار بنده قرارگرفته وبالاخره با خاموشی لحظه ای وغیرمنتظره سیستم ، پروژه ایجاد سیستم کامپیوتربنده با گذشت بیش از پنج ماه ازاستقرار دراداره همچنان فعال بوده، شاید نمونه ای از این احترامات فائقه ی عزیزان نسبت به مدیران وهمکاران و فعالان عرصه های سیاسی، علمی وفرهنگی باشد. و گذشته ازآن، حتی اخیرا زمزمه هایی مبنی برتبعید بنده هم به یکی ازشهرستان های دیگر به گوش می رسد.

تنگ نظری ها ی مدیریتی، بیماری مزمن در استان اردبیل

تنگ نظری ها ی مدیریتی، بیماری مزمن در استان اردبیل

تنگ نظری های سیاسی و نبود توان تحمل دیدگاه ها وانتقادات تلاش گران سیاسی ازسوی برخی مدیران عالی دولت دکتر روحانی دراستان،از دیگرمقوله های تاسف باروقابل تامل بوده ودرمقایسه با دولت های قبلی، ازشدت زیادی دراستان برخوردار است.

دراین باره،جای بس تاسف وشگفتی است که دردولت موسوم به اعتدال، تدبیر وامید و نیزاین که ریاست آن بیشتربه عنوان یک حقوق دان ودارای تجربیات وافردرقانون گذاری وهمچنین مقید به مسائل اخلاقی و به ویژه این که به صاحب سعه صدرغیرقابل توصیف درمیان سیاسیون به خصوص درمیان اصولگرایان شهرت دارد، همکاران دولتی ایشان درسطوح مدیریت های عالی دراستان اردبیل توان تحمل انتقادات وابراز نظرات ، حتی ازجانب همکاران فعال سیاسی خود دراستانداری را نداشته وازاعمال تهدیدات به بهانه های مختلف و حتی درحد برخورد اداری هم دریغ نمی ورزند واین درحالیست که دردولت قبل، گذشته ازملاحظات یاد شده در سطور بالا که نسبت به رقبای سیاسی صورت می گرفت، بلکه دربرابرمواضع بسیارتندی که بارها ازسوی احزاب وگروه های سیاسی، که بیشتردبیران آنها درخود استانداری و یا دیگرمجموعه های دولتی مشغول به کاربودند،اتخاذ می شد وخود نگارنده مطلب ازجمله آنان بوده، برخوردی حتی ضعیف تر ازموارد بالا، پیش نیامد. بنابراین،برعاملان چنین شیوه های مدیریتی است که حداقل برای اقناع وجدان خویش و نیزپاسخگویی دربرابرپرسش"بایّ ذنب قتلت"افکارعمومی،آمادگی های لازم را داشته باشند.

با عنایت به آنچه اشاره شد، اولاً، نباید تردید داشت که هزینه گفتن سخن حق بیش ازاین می تواند باشد ولکن؛ به فرمایش مولای متقیان ،امام علی(ع)"آنجا که سخن گفتن باید،خاموشی نشاید" ویا "قولوا الحقّ ولو علی انفسکم"،گفتن حق اگرعلیه خویش هم تمام گردد می بایست گفته شود وبغض های احتمالی جاری شده دراین باره ، که گاهی بیش ازدولت گذشته نمود پیدا می کند ، نباید ما را ازتلاش درجهت انجام وظایف دینی ، ملی ومنطقه ای بازدارد.

ثانیاً، اکنون با توجه به روند مدیریتی حاکم براستان، ازجمله حفظ بیش ازپنجاه درصد ازمدیران شناسنامه دار دولت قبل و لکن ؛ نزدیکان به سیاستگذاران کنونی دولت اعتدال دراستان، واگذاری فله ای مدیریت ها به افراد بازنشسته و درواقع محروم ساختن استان ازنیروهای با استعداد وجوان ، واگذاری پست های مدیریتی حساس وتخصصی به نیروهای خارج ازخود مجموعه های دولتی مرتبط وکاهش انگیزه ها واعتماد به نفس در نیروهای کارآمد درآن مراکز دولتی، سرازیر شدن مدیران غیربومی ویا به اصطلاح بومی گمنام به استان با وجود نیروهای توانمند شناخته شده دراستان، بی تفاوتی و نبود یک اندیشه وتصمیم جدی وعملی درکاهش مشکلات رفاهی کارکنان دولتی دراستانداری وفرمانداری های تابعه و...، چگونه می توان حذف فاصله موجود میان گفته ها واعمال مدیران عالی استان را باور نمود؟

چگونه می توان اجتماع نقیضین یعنی موضوع برخورد با فرمانداران دولت قبل و حضورفله ای مدیران دولت گذشته درمدیریت ها را به این آسانی پذیرفت؟ درعین حال ، باید افزود که ملاک اصلی دریارگیری های مدیریتی دراستان چیزی جز تعلق به گروه های سنتی درمرکزاستان و پایبندی به تعهدات آنها نبوده وسیاست های دولت دکتر روحانی بیشتر برای جامه عمل پوشاندن به خواسته های باندی دراستان ازکاربرد لازم برخورداراست.

ثالثاً، برمدیران عالی استانی است که دراین مقطع حساس دولت اعتدال درداخل وخارج ازکشور، باردیگر و با صداقت وروشن بینی بیشتر، کارنامه ی مدیریتی خویش دراستان را مورد تدقیق وبررسی قرار داده و با تجدید نظرجدی وعملی دربرنامه های قبلی خود وبا اتخاذ روشمند سیاست های کلان دولت و پرهیز ازفرد محوری و باندگرایی، شیوه های موثر دراعتلای نظام و موفقیت دولت اعتدال دراستان را پیشه خویش ساخته و بیش ازاین ، دولت روحانی را زیرسوال نبرده ودرتنگناهای سلیقه ای ومنافع گروهی قرارندهند و تلاش نمایند باسعه ی صدربیشتر، نه تنها این دولت عامل موثردرافزایش فاصله میان مدیران وصاحبان تجربه دردوره های مختلف دولتی نگردد، بلکه تعامل و وفاق را بیش ازپیش درمیان صاحبان سلایق مختلف سیاسی برای توسعه ی شایسته این استان درزمینه های مختلف، افزایش دهند و خود را به فرموده امام علی(ع) اسیرمردان"محبّ ٌ غالٍ" ها و"مبغضٌ قالٍ" ها که هردو جزوهلاک شدگانند، نگردانند وباز بنا به فرمایش آن امام همام"حکم رانی ها را میادین مسابقه مردان" به شمارآورده و درخدمت به مردم بیش ازپیش کوشا باشند.

همچنین، برصاحبان سلایق مختلف سیاسی دراستان است که با حضور درصحنه های مختلف سیاسی و دوراندیشی بیش ازپیش، اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان به نام دولت اعتدال دراستان را ندهند.

رابعاً، درپایان باید یادآورشد که همانا یکی از وظایف کنونی احزاب ومطبوعات، ایجاد فضای مطلوب انتخاباتی درآستانه ی دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری است و بی گمان، به سبب جایگاه سیاسی دولت اعتدال، تاکید برمشترکات درکنار شفاف سازی های لازم پیرامون کارنامه دولت اعتدال در استان ، که ازنقاط مشترک فعالیتی احزاب اصلاح طلب و اصول گرا دراستان بوده، ازبرنامه های تاثیرگذار در مطلوب سازی فضای سیاسی استان می تواند باشد و صرفا تشکیل جلسات احزاب بدون پردازش راهبردی به مسائل روز کشور واستان وحتی عدم بروز اخبارمربوطه آن در رسانه ها، تنها بر تردید درانجام وظایف قانونی و به تبع آن افزایش سوءظن ها ازجمله منحرف ساختن فعالان سیاسی ازموضوعات اولویت دار و دولتی شدن احزاب ونیز در اولویت قرار گرفتن منافع حزبی احزاب سهیم ازدولت را درپی خواهد داشت.

لذا دراین باره باید افزود، برخلاف برخی حساسیت ها دراستان، که بیشتر از شفاف سازی عملکرد دولتمردان دراستان و به تبع آن به خطرافتادن منافع برخی عوامل آنان نشات می گیرد، وجود روابط منطقی ودوستانه میان صاحبان سلایق مختلف سیاسی دراستان وهمکاری های لازم در برنامه های مشترک ، با وجود اعتماد به نفس لازم ونیزسوابق افراد درثبات در حفظ اصول وچارچوب های اساسی تشکیلات سیاسی از سوی تلاش گران سیاسی ، نه تنها امری پسندیده بوده ، بلکه ازضرورت های مهم دراین مقطع زمانی دراستان است.

البته دراین باره، خانه ی مطبوعات و خانه ی احزاب می توانستند نقش بسیارمهمی داشته باشند، ولی؛متاسفانه دراین زمینه هم، مسئولین عالی ومرتبط دولتی دراستان در زمینه سازی برای تشکیل خانه ی احزاب ونیزحل اختلاف موجود میان برخی اعضای خانه ی مطبوعات، که حتی منجربه استعفای بخشی از اعضای آن شده، نه تنها به وظایف خویش عمل ننموده اند، بلکه به عناوین مختلف، درتشدید اختلاف درمجموعه یادشده سهیم بوده اند، چرا که تقویت خانه ی مطبوعات ، کاهش فروغ برخی نشریات محلی دولتمردان و وابسته به آنان،که به برکت جایگاه مدیریتی برخی عزیزان دردولت تدبیر وامید، پس ازغروب چندین ساله ، با تیتراژ بسیاربالا ومزین به آگهی های پربار و بیشتردرآستانه ی انتخابات پیش رو وارد میدان شده است، درپی خواهد داشت.

دکترسیّد مهدی جوادی

دبیرحزب اعتماد ملی

و ازمسئولان شاخه مستقل ستاد انتخاباتی دکتر روحانی دراستان اردبیل


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
وضع خیلی ها این طور هست ولی نمیدونم چرا وقتی یکی از شما سیاستمداران این گونه می شوید این موضوع بد است!
آیا تاج شما مرصع تر از سایر کارشناسان است؟
یا به خاطر فعالیت سیاسی تان باید سهمی بیشتر در اداره داشته باشید؟!
سید ...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
ای کاش ایشان به این سوال پاسخ می دانند که در دوران فرمانداریشان در نمین از کدام نیروی اصلاح طلب و اعتدالی استفاده کردند؟ایشان ،برخلاف مشی دولت،اکثر نیروهای نماینده اصولگرا را در راس ادارات قرار دادند!!! اقای جوادی،رطب خورده،خود منع رطب کی کند!؟!؟!!
سید ...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
اقای جوادی،رطب خورده،خود منع رطب کی کند؟!؟!؟!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
ایشان از فرمانداران مقتدر دولت تدبیر و امید بودند و بخاطر سر خم نیاوردن در برابر مثلث قدرت در استانداری اردبیل از کار برکنار شدند.
نمین با وجود ایشان داشت توسعه همه جانبه را تجربه می کرد اما با رفتن ایشان و آمدن یک فرد بی تجربه که هدفی جز تأمین نظر مثلث قدرت و تبلیغات برای کاندیدای خاص ندارد اوضاع نمین نه تنها بهتر نشد بلکه بدتر هم شد.
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
دولت اعتدال یعنی دولت بی خاصیت. دکتر جوادی درست می فرمایند. وقتی که دولتی آرای خود را از سبد آرای اصلاح طلبان کسب نموده و به خود اصلاح طلبان هیچ اعتنایی نمی کند و همان رویه ای را که احمدی نژاد در پیش گرفته بود در پیش گرفته و فقط اسمش با اسم دولت احمدی نژاد متفاوت است باید هم از جانب اصلاح طلبان مورد مواخذه قرار گیرد.
در همین استان در سال های تاریک ریاست جمهوری احمدی نژاد اصلاح طلبان از همه امکانات محروم شدند. توسط اصول گرایان مورد تحقیر قرار گرفتند ولی پس از آمدن دولت تدبیر و امید همان اصول گرایان ارتقا یافتند و همان اصلاح طلبان با عنوان افراطی ها بیشتر به حاشیه رانده شدند آیا احمدی نژادی که توانست 3000 نفر از نیروهای وفادار خود را به عنوان هیات علمی وارد دانشگاه ها کند از این آقای روحانی که دست و پا بسته تنها نا امیدی را در گوش هایمان زمزمه می کند کارآمد تر نبود
افشین دنیادیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
جناب دکتر , بنده از جزییات این ماجرا خبری ندارم. ولی این را میدانم که یکی از دلایل مهم و جدی عدم پیشرفت کیفی در همه حوزه ها در کشورمون همین نگاه حزبی به شاخصها و امور جاری و کلان کشوره. تا مسوولان نگاهشان ملی نشود , اوضاع همینه که هست. کاش یخورده به ارشادات حکیمانه رهبری گوش میدادن مسوولان محترم. البته خدا رو شاکر باشین که همین میزم دارین و مثل متولدین دهه شصت , بعد از تحصیلات عالیه حیران و سرگردان نموندین.
سید کمال الدین علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
نظرات ودردهایتان را خواندم حضرتعالی از مدیران با سواد وپاکدست اصلاحات وشخصیتی مشتهر به صراحت لهجه اید ونیک میدانید که حقیر بیش از همه منتقد نارساییها بوده وهزینه های غیر قابل تحملی را پرداخت نموده ام در زمان حاکمیت دولت تدبیر و امید تابوی انتقاد از استاندار محترم را نیز بنده شکسته ام آنچنان که اشاره فرموده اید کسی نیز پیدا نشده که به حرفهای اینجانب و سایر منتقدین وقعی نهاده باشد ولی علیرغم رفاقت طولانی مدت و قرابت مشرب سیاسی و همکاری در فعالیتهای سیاسی احساس میکنم نقدهایتان از سر بغض ناشی از عزلتان بوده و دغدغه درد و رنج عموم در آن کمرنگ است اکثر ما وقتی غرق در تنعمات مقام و پستهای دنیاییم هیچ کاستی و نارسایی را حتی احساس نمیکنیم و در غیر آن فریادهایمان گوش فلک را کر میکند البته نا گفته و پیداست که اینجانب حتی برای یک روز در هیچ دولتی پستی نداشته ام که لذتش رابدانم و یا آلام از دست رفتنش را احساس نمایم
بالای غیرت اگر استاندار شما را عزل نکرده بود واقعا چنین انتقادی را مطرح میکردید چون اگر ضعف استاندار فقط میز و صندلی و کیس و مانیتور و نهایتا اتاق شما بود و در بقیه موارد مشکلی نداشت باید از این مورد همه غمض عین مینمودیم برادر گلم هر آمدنی را رفتنی است و هر یسری را عسری کما اینکه آن میز بزرگ برای آقا مجید هم نخواهد ماند
آنچه مهم است اینکه همه ما مسول گفتار و کردار و رفتار خود در برابر وجدان خود وخدای جل وعلی هستیم والعاقبه للمتقین
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
انصافا آقای علوی با این نوشته و نقد ونظرهای دیگر خود نشان میدهد که نگاه همه جانبه به مسائل دارد .
نوشته ای آقای جوادی که تکه هایی را با وصله هایی به هم چسبانده است جز ناله از دست رفتن پست و منصب چیز دیگری نیست .یعنی چه که عکس های کامپیوتر و میز به نوشته بچسبانی ؟ چه را می خواهی ثابت کنی؟ اگر واقعا حرفی از درد ودل مردم داری بگو و گرنه با اینگونه نوشتنها ثابت می کنی که تصمیمی که در موردت گرفته شده است کاملا بجا بوده است
صمد آقا فرزند ننه آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
حاجی میر کمال
جانا سخن از زبان میگویی

همین آقا فرماندار نمین بود رفتیم خدمتشان عرض حالی عمومی داشتیم نه تنها مورد توجه قرارنگرفت که بماند در موقع سخن گفتن در یک جمله یک بار از استاندار وتوجهات ویژه ایشان سخن میگفت چی شد یکباره زبان انتقاد گشودند
پست ومقامین جانی یانسین آدامی نگونه قوییه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
شمارا قسم به درك معاني آياتي كه اشاره نموده ايد آيا ارتقا هم مي يافتيد ادبيات مظلوميت را دلسوزانه مطرح ميكرديد قاضي وجدانتان در روز قيامت انشاال... وشهدال... هيچ غرض ومرضي ندارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
واقعا استفاده از افراد غیر وزارت کشوری و نیز انتخاب افرادی برای مدیریت که تا دیروز التماس استخدام شدن داشتند از الطاف و عجایب کارگزاران دولت تدبیر و امید استان می باشد به طوری که اکنون 50 درصد فرمانداران غیر وزارت کشوری بوده و افرادی به مدیریت داخلی استانداری منصوب شده اند که جای تعجب فراوان دارد و این دو مورد بسیار بر روحیه کاری کارشناسان تاثیر منفی گذاشته به طوری که انگیزه ای برای کار ندارند چرا که می بینند شرط ارتقاع شغلی نه توانمندی و شایستگی افراد بلکه روابط باندی ، فامیل سالاری و حتی اهداف ناسیونالیستی است .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
باسلام،
لازم است شأن مدیران درنظام جمهوری اسلامی حفظ شود.چون هرگونه بی احترامی به شخصیت اشخاص قطعأ بازخورد بدی برای مسئولان خواهدداشت.
تورج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
جانا سخن از زبان ما میگویی
با روزی کار آمدن دولت تدبیر و امید به وجود آمدن نوعی شادابی و نشاط را در جامعه شاهد بودیم اما رفته رفته با عملکرد نمایندگان دولت در استان بویژه در گماردن نیروهای کم تجربه در برخی سمت ها و حفظ مدیران احمدی نژادی در برخی ادارات کل این امیدها به ناامیدی گرایید و روز به روز شاهد دلشکستگی مردم و طرفداران دکتر روحانی در استان اردبیل هستیم.
عدم ارج نهادن به عنصری بنام تجربه و کنار گذاردن نیروهای مجرب آن هم به دلایل واهی چون گرایش سیاسی غیر از گرایش مسندداران و طرز تفکر متفاوت با آنان باعث نوعی آشفتگی در سطح ادارات استان شده است.
امید که این مسندداران از خواب بیدار شوند و فکری به حال دولت اعتدال بکنند و بیش از این در سراشیبی قدرت پیش نروند که آخرش دره و سقوط است
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
سلام - چه عجب يكنفر پيدا شد از خود انتقاد كند ؟؟؟؟ هميشه گفته ام اركان فعلي استانداري ضعيف اندر ضعيف است و حذف مخالف كاردان از هر جناحي ظلم نابخشودني به استان خواهد بود - وقتي فرماندار اردبيل هيچ برنا مه اي براي ترافيك سرچشمه و عالي قاپو ندارد ولي از سد اصلا ندوز بازديد كرده و فاتحه ميخواند سوالات ذهن افزايش مي يابد
اين مزرعه را آب گرفته .....
پاسخ ها
lمحسن پرستاری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
سلام دکتر معصوم زاده جان.
لازم است چند نکته را خدمتتان یادآور شوم.
اولا چه لزومی دارد که شما تعجب کنید وقتی به قول خودتتان «کسی پیدا می شود و از خود انتقاد می کند» مگر چنین رفتار ها در مرام و مسلک سیاسی شما تا بحال نشنیده و ندیده اید. افتخار بر این است که اصلاح طلبان در راستای هدف و پیشرفت جمهوری اسلامی گاهی حتی خود را نقد می کنند.
ثانیا: طبق گفته های خودتتان « همیشه گفته ام ارکان فعلی استانداری ضعیف اندر ضعیف است و ... » ماشاا... شما دکترید برای هر گفته و ایرادتان فارغ از نوشته بالا باید ادله خاصی می آوردید. نمی شود به همین سادگی و بدون معاینه و آزمایش .... مدعی شد که فلان کس بیمار است.
امیدواریم که در اعمال و رفتارمان کمی منصف باشیم. و من ا... التوفیق
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
جناب آقای معصوم زاده
انتظار نداریم شما منصفانه قضاوت کنید چرا که دراین وادی آزمون ها داده اید ولی جواب این متن شما را می نویسم که دیگران هم قضاوت کننداگر میدان سرچشمه به این حال و روز دچار شده ، دقیقا نتیجه عملکرد شخص شما و دولت محبوبتان در صدور بی رویه مجوز داروخانه و درمانگاه و مطب های پزشکان است شما از نجابت این دولت سو استفاده کرده و تقصیراتی که در طول دوران معاونت وهیات امنایی دانشگاه علوم پزشکی مرتکب شده اید به گردن مخالفین فکری خود می اندازید! احتمالا منظور ازمخالفان کاردان! هم خودتان هستید که میزان کاردانی تان در گذشته اثبات شده است. درمورد بازدید فرماندار از سد اصلاندوز و فاتحه خوانی، هم مغلطه فرمودید فرماندار اردبیل به عنوان رییس شورای تامین از پاسگاه های مرزی حوزه شهرستان اردبیل بازدید کرده و بر سر مزار سرباز دلاور وطن شهید صدآفرین که در روستای خواجه بلاغ ، ازتوابع اردبیل است
http://www.khajehbelagh.blogfa.com/post-29.aspx
فاتحه ای خوانده اند . کجای این کار ایراد دارد و ربطش با نوشته دکتر جوادی چیست اگر این، عقده گشایی نیست پس چیست؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
جناب آقا رسول پور.... ما هم از شما انتظار نداریم با توجه به رفاقت گرمابه و گلستانی با آقای فرماندار منصف باشید شما عادت دارید مسائل و مشکلات شهری و استانی را با پاک کردن صورت مساله حل کنید و علت آنرا در دولت سابق و اسبق و غیره جستجو کنید . شعار ندهید عمل کنید عملکرد دولت در استان ما شده حرفهای صد من یه غاز جناحی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
سلام ووقت همگی دوستان بخیر
متاسفانه همه دوستان بدون درنظر گرفتن واقعیت ها ، جناحی ومنطقه ای نوشته اند
آقای جوادی شاید دارای دکتری تاریخ باشند ودر نوشتن قلم خوبی برای نوشتن داشته باشد ولی ازنظر اجرائی فردی کاری و توانمند نیستند ودر نمین ثابت کردند که متاسفانه ایشان بدرد مسئولیت های بزرگ نمی خورند وهیچ کار مثبتی انجام ندادند بغیر ازتقرقه ونفاق ، حتی ایشان برای حفظ موقعیت خویش به جناح مخالف افکارشان بیشتر توجه میکردند ، دوستان عزیز میتوانند بصورت میدانی تحقیق بفرمایند.
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: لطفا به جای کلی گویی و زیر سئوال ، با مصداق و سند سخن بگویید و انتقاد بفرمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
با سلام
آقای دکتر دردنامه شما را خواندم ،بغیر از یک مورد آنهم حفظ مدیران دولت قبل (تعاون -جمعیت هلال احمر- استاندارد و...) دردولت تدبیر وامید با توجه به آشنائی وشناخت ازافکار حضرتعالی و دیدن عملکرد شما به عنوان فرماندار شهرستان نمین نمی شود حق را به شما داد شما در زمان فرمانداری تان به خاطر پست ومقام تان وحفظ آن به هم حزبی هایتان کمتر از جناح مخالف که در بدست آوردن پست فرمانداری به شما کمک کرده بود توجه نمودید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
با سلام
آقای دکتر دردنامه شما را خواندم ،بغیر از یک مورد آنهم حفظ مدیران دولت قبل (تعاون -جمعیت هلال احمر- استاندارد و...) دردولت تدبیر وامید با توجه به آشنائی وشناخت ازافکار حضرتعالی و دیدن عملکرد شما به عنوان فرماندار شهرستان نمین نمی شود حق را به شما داد شما در زمان فرمانداری تان به خاطر پست ومقام تان وحفظ آن به هم حزبی هایتان کمتر از جناح مخالف که در بدست آوردن پست فرمانداری به شما کمک کرده بود توجه نمودید .
امير مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
ضمن عرض سلام وادب محضر مبارك سيد بزرگوار كمال الدين علوي مطالب جنابعالي را دنبال ميكنم و امروز نيز نظراتان را خواندم از اين بابت تشكر ميكنم كه باب انتقاد را بازكرديد وانتظار هم اينست احزاب در چنين مواقعي پاپيش قدم بگذارند و نواقص و راهكارهاي لازم را به مسئولين ارائه دهند
دوست عزيز در برسي ميداني از وضعيت استان ميتوانيد ببيند كه نيروهاي اصيل وشناسنامه دار اصلاح طلب دراين دوره بيشتر از پيش رنج ميبرند تا پست گرفتن نيست بلكه بايد به تفكر اينها ارزش داده شود و درتوسعه استان استفاده نمايند شما اگر دقت كنيد تيم اقتصادي كه استاندار تشكيل داده چه كساني و با چه سوابقي آنچناني هستند درصدهاي كه در تهران درحوزه گردشگري به جيب برخی آقايان واريز ميشود بايد به نيروهاي اصولگرا احسن گفت كدامين پروزه ها و بقول استاندارمگا پرو‍زه ها راه افتاده است و مسايل ديگر كه حمايت استاندار توسط افراد خاص از كانديداي اصولگرا هاست
شما مركز استان را نگاه نكنيد آنهايي كه درقدرت هستند بفكر خود ميباشند كه در آينده كانديدا خواهند بود سرعين براي آقايان حياط خلوت اينهاست مگر مجمع روحانيون مبارز كم نقش بازي كرده در پيروزي دكتر روحاني پس سهم اين نيروها در استان كجاست اينها فردي ميخواهند كه ازخودشان ضعيف باشند اهل معامله ...
عزل دكتر جوادي بخاطر دفاع بي سروصدا از نيروهايش بود و پاكدستي ايشان كه برشما همگان ثابت است بقول يكي از وزيران دولت روحاني من ايشان را سيد مهدي ازمديران خوب و پاكدست در وزرات كشور ميدانم كه زماني هم بعنوان استاندار اردبيل تا تصويب هيات وزيران پيش رفت اما كساني هستند كه نمي گذارند اردبيل در دست مديران و فرزندان خود بيافتد سهم مناطق مشگين و كوثر و خلخال و نمين و منطقه وسيع دشت مغان در مديريت اين استان كجاست
امثال شماها بايد استقبال كنيد ازاين نقدها ؛دكتر بارها وبارها با خود استاندار و مسئول سياسي ديدارداشته و بفكر تقويت نيروهاي درون حزبي و ارزشي احزاب اصلاح طلب بود نه فقط حزب اعتماد ملي خود استاندار هم خوب ميداند حتي براي ايشان پست جديد هم پيشنهاد شد ولي ايشان نپذيرفتند بخاطر نيروهاي حزبي كه دوستان در سطح استان تقويت شوند
خود بهتر ميدانيد كه تاثير گذارترين حزب و حمايت علني ازدكتر روحاني اعتماد ملي بود پس دوستان بجاي كلنگ زني به شيوه احمدي نژادي در آستانه انتخابات بفكر ترميم نيروها باشند.و به اقتصاد استان توجه كنند نه بفكر پركردن جيب خودشان ديگر فاميل سالاري و باندبازي و سهم خواهي تمام شده است
الان استاندار بانيروها اصلاح طلب سياسي برخورد ميكند ديكتاتوري تمام شده دكتر جوادي قرباني بعضي افراد شدكه نمي توانستند از او باج بگيرند در منطقه ويژه اقتصادي و انتخاباتي و غيره و مهمترين دليل عزل دكتر انتقاد و پيگيري وضعيت نيروهاي حزبي و كليه اصلاح طلبان استان اردبيل بود درجلسات خصوصي بامسئولين عالي استان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خیلی مطلب عالی وحرف دل خیلی از مردم استان اردبیل میباشد. ولی جا داشت به این مطلب هم اشاره شود که چرا در اردبیل همه مسئولان سیاسی،فرمانداران،استاندار،نمایندگان مجلس و... بانظر شخصی برخی بزرگان محله محمدیه و قوم وقبیله ای انتخاب میشوند.در حال حاضر نزدیک به 70درصد مسئولان سیاسی استان اصولگرا هستند و خیلی هاشون از زمان احمدی نژاد هستند.ودر آخر این واقعیت هست که اگر دکتر عارف کنار نمی کشیدند هیچوقت آقای روحانی نمی توانست پیروز انتخابات شود.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
برادرجان حضرتعالی هرچه تقلا فرمایید باهزارمن سریش وبادوهزارمن ادله نمی تواند گفته هایتان تاثیر گذار باشد زیرا شما فرماندار معزول این استاندار هستید اگر این نوشته را نمی آوردید خیلی متین بودید باور بفرماییدناشی کاری کردید با این سابقه و...
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
ایشان که اینهمه بر استفاده از کارکنان وزارت کشور در پستهای فرمانداری و... تاکید می کنند مگر خودشان از آموزش و پرورش نیامده اند ؟البته به برکت ندانم کاری هایی که در گذشته هم بوده است .
لازم به ذکر است که ایشان در دوره گذشته هم به طریق استاندار احمدی نژاد عزل نشد بلکه به طریق استاندار خاتمی عزل شد .خوب است ایشان به رویه های غیر عادی خود نظری داشته باشد
هادی
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
جناب آقای دکتر جوادی
تا مادامی که مسئولین این استان توسط ریش سفیدان محلات شش گانه انتخاب می شوند بیشتر از این انتظار نداشته باشید ظمناً شرط اساسی قبول مسئولیت در این دولت بخصوص در استان نیاز به چاپلوسی می باشد طبق شناختی که از شما دارم شما فاقد این خصوصیت می باشید در پایان بین دولت آقایان روحانی و احمدی نژاد فرق چندانی مشاهده نمی گردد.
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
اگر قرار بر شایسته سالاری می بود خود دکتر جوادی بر مسند استانداری شایسته تر از استاندار فعلی بود. استاندار فعلی نه از اصلاحات چیزی می داند و توان مدیریتی دارد. چرا با وجود نیروهای فعال اصلاح طلب باید بازنشسته ها بر اریکه قدرت تکیه بزنند بنده کسانی را سراغ دارم که عمرشان را بر سر راه توسعه دموکراسی و آزادی خواهی گذاشته اند و در دوره احمدی نژاد از شغل کارمندی شان به بهانه اصحاب فتنه بودن کنار گذاشته شده اند و مسئولان دولت بی تدبیری و نا امیدی حتی حالشان را هم نپرسیده اند و نگفته اند با وجود سالها خدمت صادقانه حالا که اخراج شده ای امورات زندگی را چگونه می گذرانی.
اگر اعتدال این است که حقوق افراد دلسوز به ملت نادیده گرفته شود همان اصول گرایی بهتر است چون حداقل باصراحت مواضعش را مشخص کرده و راهبرد خود را ارائه نموده است. همه بدانند و آگاه باشند که دولت اعتدال دولت اصلاح طلبان نیست و نمی تواند با این عملکرد منفعلانه و اصول گرایانه خود مردم را از اصلاح طلبان نیز نا امید کند.
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
باسلام اقای جوادی ازمدیران لایق استانمان میباشدوادم صاحب نظری است ولی دراین نوشته نقش انسانی را بازی میکند که نمک بخورد ونمکدان بشکند قرارنیست همه چیزوفق مرادباشدوشاهین بخت همیشه برشانه وباهررنجشی رنج نامه منتشرکنیم بجای تخریب همدیکربیایدراهکار نشان دهیدکه چرا استان عقب مانده چرابعضی پست هاراافرادنالایق قبضه کرده اند وتاکی استان دراین حالت نه مرگ نه زندگی خواهد ماند یامیخواهید بشما پست خوبی بدهند قال قضیه رابکنیم
برات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
در عالم سیاست و مسئولیت اجرایی، تا حالا فردی به صداقت و پاکدستی آقای جوادی ندیده ام. همیشه مستدام و موفق باشند.
رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
حداقل ایشان بدرستی تشخیص داده اند که اصحاب رسانه استان را سیاسیون این دولت عمدا به جان هم انداخته اند

متاسفانه مسایل خانه مطبوعات پشت پرده سرایی از جانب اسلام طلبان مدعی آزادی بیان داردهمه درگیرهای این موضوع از اصلاح طلبان هستند که حتی همدیگر را تحمل نمی کنند

درحالیکه در سال انتخابات با کدخدایی استاندار و رفع سوتفاهمات حوزه مطبوعات انتظار داشتیم زمینه حضور حداکثری مردم از طریق رسانه های استان پیش آید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
جناب اقای دکتر جوادی عزیز
ضمن تایید وتاکید براینکه پاکدستی وصداقت حضرتعالی برهیچ کس پوشیده نیست لازم است به این مورد توجه داشته باشید که درزمان فرمانداری حضرتعالی درنمین خودتان شایسته انتقاداتی که الان مطرح فرمودید بودید ایا رفتار خودتان با هم حزبیاتون یادتون رفته ,چند نفرازدوستان نزدیک وهمکاران چندین ساله تان ساعتها منتظر بودن تا حضرتعالی اذن دیدار دهید یادتان رفته که درزمان فرمانداری کل دوستان خودراازیاد برده بودید وچه رفتارهایی باانها داشتید وایا اگردرپست فرمانداری باقی میماندید ایا بازهم چنین انتقاداتی مطرح میفرمودید
اقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
علی رغم نقدی که به رفتار اقای جوادی در دوران صدارتشان به عنوان فرماندار نمین وارد است اما توجه به نکات زیر ،خالی از لطف نیست:۱.متاسفانه تمامی عزل و نصبها در استان نحت تاثیر دو گروه به کارگردانی معاون استاندار و فرماندار اردبیل انجام گرفته و اقای استاندار تنها نقش ماشین امضا را بازی کرده اند و با توجه به اینکه اقای جوادی با هیچ یک از این دو گروه سر و سری ندارند، عزل ایشان دور از انتظار نبود!!!
۲. اشخاصی که به مدیریت اقای جوادی اعتراض دارند بخصوص استاندار محترم به این سوال پاسخ دهند که فرد جایگزین اقای جوادی چه مزیت و برتری به ایشان داشتند که جایگزین ایشان شدند و این عزل و نصب مصداق از چاله در امدن و به چاه افتادن نبود!!!!!
۳.بسیاری از نیروهای جوان و اصلاح طلب با چماق رزومه سوابق مدیریتی کنار گذاشته شدند هنوز هم برای بنده سوال است که فرماندار فعلی نمین با چه سابقه تجربی و مدیریتی و تحصیلاتی سکاندار شهری ربشه دار و فرهنگی چون نمین شدند!!!!!!
۴.یکی از نمایندگانی که کارگردانی این جریان را بر عهده داشت بعد از انتخابات سوار قطار دولت تدبیر و امید شد و تا روز انتخابات از مدافعین سرسخت اقای قالیباف بود و برای ایشان در مرکز استان ستاد زده بود و از نظر مواضع سیاسی هم عضویت ایشان در حزب باد،
اظهر من الشمس است!!!!!!
۵.حتی اگر این کار به خاطر انتخابات مجلس هم صورت گرفته باشد،ضربه شدیدی به وجهه دولت تدبیر و امید در ان شهرستان زده و نتایج ان در انتخابات اتی نمود خواهد یافت!!!!!
۶.در پایان این نکته را یاد اور می شوم که با بسته شدن پرونده اتمی، مردم و فعالان سیاسی با تیزبینی، فعالیتهای دولت در عرصه داخلی را رصد خواهند نمود و کوچکترین اشتباه و خطا از چشم انها دور نخواهد ماند چون که انچه باعث سکوت حامیان دولت در مقابل خطاها بوده، حفظ منافع ملی در قضیه هسته ای بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
جناب اقای دکتر جوادی عزیز
ضمن تایید وتاکید براینکه پاکدستی وصداقت حضرتعالی برهیچ کس پوشیده نیست لازم است به این مورد توجه داشته باشید که درزمان فرمانداری حضرتعالی درنمین خودتان شایسته انتقاداتی که الان مطرح فرمودید بودید ایا رفتار خودتان با هم حزبیاتون یادتون رفته ,چند نفرازدوستان نزدیک وهمکاران چندین ساله تان ساعتها منتظر بودن تا حضرتعالی اذن دیدار دهید یادتان رفته که در زمان فرمانداری کل دوستان خود را ازیاد برده بودید وچه رفتارهایی با انها داشتید وایا اگر در پست فرمانداری باقی میماندید ایا بازهم چنین انتقاداتی مطرح میفرمودید
سید کمال الدین علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
امیر مهدی عزیز همه میدانیم شاه بیت تدبیر نقدپذیری وفراتر از آن نقد طلبی است چه کنیم که مجموعه مدیریت استان آن را بر نمیتابند ولی این دلیلی بر سکوت ما و تعطیل نقد نیست زیرا ما به رشد و بالندگی این دیار می اندیشیم انتظار بنده از دکتر جوادی و سایر عزیزان تبعیت از سیره بزرگمردانی است که جفاهای روا گردیده بر خود و خانواده شان راهیچگاه محور نقدخویش فرار نداده بلکه دغدغه اصلاح امور عامه را دارند کاش بنده و امثالم برای همیشه در فکر و اندیشه مجیدا قا و اطرافیانش نسیا منسیا گردیم به شرطی که سوء تدبیر ایشان وسایر دولتمردان موجب پدیده ای مانند رییس دولتهای نهم و دهم نگردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
باسلام ضمن تشکر از انتقادات سازنده عزیزان وخسته نباشید به مسوولان دلسوز و زحمکش استان متاسفانه ناکارامدی سیستم فعلی بر کسی پوشیده نیست و اگر برنامه یا عمکردی هم داشته باشند گفتار و اطلاع رسانی مناسب آن را ندارند استان اردبیل از زمانی که استاندار بومی انتخاب شده مرتب در مقایسه با سایر استانها درجا میزند وعلت آن هم دخالت بیش حد افراد سنتی وبانفوذ بیسواد در امر تصمیم گیری هستند و پذیرش بیش حد مسیولین فعلی مازاد بر علت میباشد استان ما خیلی از توسعه کشور عقب افتاده است استانداران دولت قبلی فقط در فکر ستایش دولت قبلی بودندغافل از توسعه استان واستاندار فعلی با وجود داشتن تجربه واطلاعات درحد استان متاسفانه زمام تصمیم گیری را به افراد سنتی فوق الذکر سپرده است
یک اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
جهت گیری سیاسی چیزی است که در زمان حال مقطعی شده و هر کس با توجه به موقعیت خود و گرایش سیاسی حاکم بر جامعه موضع خود را مشخص میکند مصداق این حاج علوی بزرگوار است که به گفته خودش باب انتقاد از استاندار را باز میکند و حال که میبیند این به ضررش تمام می شود پا را عقب می کشد و دایه ای مهربان تر از مادر می شود.
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
به عنوان یک شهروند اهل سنت ساکن در نمین می خواستم بگویم که در زمان حضور آقای جوادی در نمین به عنوان فرماندار بیشترین وحدت و همدلی را در بین اهل سنت و تشیع شاهد بودیم. طوری در تمام برنامه های اهل سنت آقای جوادی شرکت می کرد و این باعث به وجود آمدن اعتماد و مودت بین مسئولان استان و اهل سنت شده بود.
به دوستانم توصیه میکنم ندانسته حرفی نزنند و ایمان خود را برای به قدرت رسیدن دیگران به باد ندهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
جناب علوی، طبیعی است که شما به سبب برخی گرفتاری های شخصی تان درجریان امور سیاسی استان قرار ندارید و به همین دلیل است که موضع گیری های اخیر شما در حقیقت اجتماع اضداد است. شما حداقل آقای دکترجوادی را بهترمی شناسید و انتقادات ایشان در دولت تدبیر وامید هم همواره بوده و تعلل در واگذاری پست های اجرایی و نیزعزل از پست داده شده هم ازصراحت لهجه و پایبندی وی به اعتقادات دینی و ثبات در افکار سیاسی وی نشات می گیرد و باید گفت که حداقل آقای دکتر جوادی با برخی مسائل فردی موجب وهن جایگاه احزاب وگروه های سیاسی را فراهم ننموده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
به نظر می رسد شما طرفدار پرو پا قرصه اقای علوی هستید چون پیام مرا تایید نکردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
آقای جوادی بقول تکیه کلام همیشگی تان در بازشناسی و کاوش گذشته به یاد داریم آن لحظات و ایامی را که در شهرستان نمین تازه بر ارکیده قدرت تکیه زده و با غرور و اعتماد به نفس کاذب مثال زدنی حکمرانی فرموده و ایام به وفق مراد و میل تان بود و همواره از بالا به پائین فرمایش ها می فرمودید از جمله وعظی با این مضمون که ؛ " همه ما همکاران وزارت کشوری در بدو قبول مسئولیت بایستی تصویری از حکم مسئولیتمان را در اندازه کوچک کپی نموده و در جیب کوچک سمت چپ کت مان (روی قلبمان) قرار دهیم و با این کار هر لحظه خودمان را برای عودت حکم و تحویل پست و مسئولیت مدیریتی آماده نگه داریم تا بعداً مشکل و ناراحتی برایمان پیش نیاید ... و این کاری یک امر عادی و طبیعی است !!" پس چی شد ؟ خودتون به گفته خودتون اعتقادی نداشتید ؟؟ حالا چرا اینقدر ابراز ناراحتی و نارضایتی می کنید؟ اگه واقعاً فرمانداری تان ادامه می یافت یا یه پست مدیر کلی جدید استانی می گرفتید ، به جان بچه هایتان باز اینگونه به طعنه و نقد سخن می گفتید؟ اینجاست که بزرگی فرموده اند: "عالم بی عمل به چه ماند ، گفت به ...".
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
متاسفانه اکثر منتقدان بخاطر مسایل شخصی انتقاد می کنند و این در حالی است که استان دارای مشکلات فراوانی است و شایسته است انتقادات سازنده در این زمینه باشد بعنوان مثال
استاندار محترم در شروع کارشان ۴ مگاپروژه تعریف کرده بودند که مهمترین آن
ایجاد منطقه آزاد گردشگری ساوالان بود که متاسفانه از یادشان رفته است و تنها به منطقه آزاد در شمال استان دلخوش هستند
بحث منطقه آزاد گردشگری در سرعین به دهها سال پیش میرسد ولی متاسفانه مسئولان از یادشان رفته که پی گیری کنند در برهه ای منطقه آزاد گردشگری را تبدیل به منطقه ویژه گردشگری کردند و آقای ترکان نیز قول تصویب دادند ولی مثل اینکه از یادشان رفته است
آن چیزی هم که بعنوان منطقه ویژه اقتصادی سرعین و مشکین شهر صرفا با سرمایه گزاری بخش خصوصی بهمره ۷ منطقه ویژه اقتصادی در بند۲ لایحه منطقه آزاد مطرح است نمیتواند به مفهوم منطقه گردشگری باشد
الان هم از ۴ مگاپروژه حرف میزنند که از منطقه ازاد گردشگری ساوالان خبری نیست و بجای آن منطقه ویژه نمین را می نامند که در دولت قبل تصویب شده و نمی تواند بعنوان مگاپروژه این دولت مطرح بادشد

امید است استاندار محترم منطقه آزاد و یا ویژه گردشگری ساوالان را پی گیری و به تصویب برسانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
دوست عزیز حسن جان
صحبتهای شما صحیح است ولی اگه اون طرحها را پی گیری کنند فرصت مشارکت با علی نیکزاد در پروژه ای خارج استان و هم چنین سایر بده و بستان ها و باجاناق ها را چه کار کنند. اجازه بدید رسیدگی به آن کارهای مهم که تمام شد ، پی گیر طرحهها هم خواهند بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
آقای جوادی خیلی ناشیانه دارد عمل میکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
سلام دکتر معصومزاده در بین نوشته متن حضرتعالی بی ربط به موضوع است واقعا متاسفم ادعا ی ریاست مجلس را داری و شانسی حرف می زنی فرماندار اردبیل ازدو پاسگاه مرزی خود دیدار کرده به همراه اعضای شورای تامین شهرستان برای خدا قوت به انانی که نگهبانی مارا دارند و در سر مزار شهید والا مقام تنها ایستاده در مقابل روسها در جنگ جهانی ادای احترام و فاتحه خوانده دوما اقدامات خوبی در مورد نان واب شرب اردبیل انجام داده و در حال انجام است شما هم که باایشان ارتباظ خوبی دارید اگر صداقت داشتیذ که الحمدلله ثروت خوب مدرک خوب و...دارید مگر صداقت از خودشان یا افراد مطلع جویا می شدید سوما مردنالوطی کی گفته که صدها داروخانه و مطب را که حضرتعالی در دوران اندک در مسند معاونت درمان استان در سر چشمه داده اید فرماندار باید تاوان دهد هر چند تمرکز زدایی خدمات درمانی در حال اقدام است
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
اکثر مطالب قید شده همانند هفت تیر در تاریکی است ! واقعا چرا کسی نمی پرسد علت تغییر اقای جوادی و آنم همزمان با امام جمعه نمین چه بوده است؟! البته خود سید بهتره از همه میداند و ای کاش یک موضوع فردی و ساده را اینگونه عاقران دیسمان نمیکردند ، حتما دوستان می پذیرند که یک اصلاح طلب مدعی توسعه نباید برای خوشامد امتال حاج فیروز اینا بنالد و دولتش را با احمدی نزادی ها مقایسه و بدتر از آنها بنامد ! اگر نقدی وراهکاری هست که هست، باید طبق اصولی وفرایندی عقلانی طی شود، اینکه تصویر کیس و میز و...ضمیمه نقد خود کنیم و بظاهر قهرمان بازی در بیاوریم در شان یک ادم سیاستمدار و مدعی حزب و اصلاحات و پاکدستی نمی گنجد ، هرچند از این ماست برای حاج فیروز و امثال آینها هم کره نمی ماسد.
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
این آقای دوختور ... هم عجیب آدمی هست ها!! یک روز با رانت دهی به دوستان و بستگان ترافیک سرچشمه را بهم میزند و دیگر روز مسولان را متهم به بی برنامگی میکند،یک روز استاندار در حال انتخاب شدن را....مینامد ودیگر روز از بانشستگی قبلی خود پشیمان شده وفورا می پرد درخوست اعاده خدمت از بازنشستگی میدهد با عجله میرود به استاندار خط و ربط میدهد که رییس ستاد روحانی از اردبیل برود و...( لابد جا برای چاپلوسان ودروغگویان تنگ بوده است ) اما وقتی صدارت بنیاد شهید و....حل نمیشود قیصریه آتش میگیرد و همه میشوند بی لیاقت و بی برنامه،خدا کند به همین حد بسنده شود و ناسزا به عرش و فرش فرود نیاید انشاالله!!
ازکارکنان جهادکشاورزی وطرفداردولت تدبیروامید
|
United States
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
بعضی از مطالب آقای دکترجوادی حتی درجهادکشاورزی استان اردبیل باگذشت بیش ازدوسال از عمردولت تدبیر و امید کاملامشهود است بطوریکه سرگردانی درپیوستن به دو طیف شناسنامه داراصلاح طلبی و اصول گرایی در مدیریت جهادکشاورزی استان دیده می شود و استنکاف از واگذاری پست های مدیریتی به اصلاح طلبان و فعالان ستاد روحانی کاملا نمایان است و حامیان دولت قبل در معاونت ها و ادارات کل جهاد کشاورزی و مدیریت ها الان هم حضوردارند مدیران کل شیلات و دامپزشکی و پشتیبانی دام و خدمات حمایتی از مدیران دولت احمدی نژادهستند و خود رییس جهادکشاورزی هم ازمدیران دولت قبل بوده و به این دستگاه جهارکشاورزی منصوب کردند ازقرار معلوم یکی از اعضا ستاد احمدی نژاد در استان حتی توسط رییس جهاد استان به معاونت جهادکشاورزی استان انتصاب شده است یا بیش از90 درصد مسولین و مدیران و معاونان جهادکشاورزی از مدیران شناسنامه دار دولت قبل میباشند و تغییری نکردند معلوم نیست چرا؟ حتی به حامیات ستاد جلیلی هم درجهاد کشاورزی توجه و عنایت شده است ولی طرفداران تدبیر و امید از انتصاب ها محروم هستند چرا؟
آیا مسولین تدبیر و امیدبه فکرحامیان تدبیروامیددرجهادکشاورزی اردبیل نیستند ؟اصلاح طلب ها در دولت قبل هم در جهادکشاورزی مظلوم واقع شده بودند دردولت تدبیر و امید هم به لطف مسوول جهادکشاورزی استان هم اصلاح طلب ها و هم طرفداران تدبیر و امید مظلوم و غریب واقع شدند تاحامیان دولت قبل راحت باشند ودغدغه تغییر و عزل نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خود این مسئله یک درد بی درمان هست که فکر کنیم چون در ستاد فلان کس فعالیت کردیم باید بعداز پیروزی مسئولیتی به ما به دهند. الیته روال فعلی همین است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
بعد از سرکار آمدن دولت آقای احمدی نژاد و زمانی که مدیران زیادی به از جمله ایشا ، معاون فعلی استاندارو مدیرعامل سازمان همیاری و ... به استراحت می پراختند یاد احزاب و فعالیت در آن کرده بودند و احزاب هم تیغ انتقادشان گشوده و نیشتری می زدند در یکی از جلسات همین معاون استاندار گفتند ما فرمانداران اسبق اشتباه کردیم و ... دیکر انتقاد بس و همدلانه به آینده توجه کنیم
الان نیز مست قدرت شدند و دور نباشد دوباره فیل حضرات یاد احزاب و جوانان کنند
کاش دکتر جوادی ضعف مدیریت استان را به میز و کامپیوتر گره نمی زد و سطح نوشتار را تنزل نمی داد
البته ایشان نیز زمان فرمانداری خود دچار غرور کاذب شده بودند و فکر امروز را نمی کردند
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
دوست عزیز! انتقاد از نقد انجام گرفته و نسبت دادن آن به خوشحالی برخی چهره های اصولگرایی ظلم بزرگی در حق اصلاح طلبی است چرا که تفکر اصلاح طلبی سرشار از نقد برای بهبود امور است و حال که شما با این نقد مخالفید باید خود را دوباره واکاوی کنید و در مورد اصلاحات مطالعه نمایید.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
دوستان عزیز باید بگویم که من سالها در محضر
آقای جوادی تلمذ کرده ام. پس با شناختی که از ایشان دارم متاسفانه باید بگویم که برخی گفته هایتان از روی غرض ورزی است.
آقای جوادی مثل برخی ها شیفته قدرت و مقام نیست و حاضر نیست برای رسیدن به چند روز مسئولیت انسانیت را زیر پا بگذارد.
رک گویی و درستی از ویژگیهایی است که در معدود سیاست مداران دیده می شود که دکتر یکی از آنهاست
احمدپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
اینکه آقای جوادی پیشگام فرایند نقد باجناق سالاری در استان شده بسیار عالی هست ولی چرا پس از عزل از پست فرمانداری؟
انتصابات فامیلی مولفه ای معمول در منظومه سیاسی و مدیریتی کشور هست ولی به این شدت و حدت که آقای خدابخش تمام بازنشسته ها ،خانه نشسته ها و فامیلان و وابستگان خودشان را برای تیم سازی طایفه ای بسیج کند اصلا مقبول نیست.
تشکر از آقای جوادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
با سلام
دوست عزیز جناب جوادی:
تا بوده همین بوده، این مشکل، در اردبیل همشیه بوده وشدت و ضعفهایی داشته است متاسفانه باید گفت به تعداد انگشتان دست در این مدت 30 سال آدمی که با احساس مسئولیت و وجدان کاری ( ترجیح کار خود و امکانات و مزایای پست بر مسئولیت) توی مجموعه مدیریتی استان اردبیل پیدا نشده و فکر می کنم پیدا نشود . وقتی که آدمها به خاطر عقده گشایی و افتخار در بین فامیل ، دوستان و گرفتن مزایا و امکانات دولتی و استفاده از اوناع رانتها دنبال مسئولیت و گرفتن پست باشد چیزی بهتر از اینی که هست گیر استان نخواهد آمد. وقتی آدمهای کادران، کار بلد گوشه گیر باشد و افرادی که به خاطر منتسب بودن به فلان کس، فلان نهاد و ... به راحتی پست می گیرند و از آن کار هیچ چیز سر در نمی آورند وضعیت استان همین خواهد بود که هست. خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار . ( درددل و مشکلات خیلی زیاد هست ولی وقت کم ) والسلام.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
آقای جوادی سیاسی بودن بر خلاف آنچه که تو فکر می کنی کار سختی است .حداقل این هنر را در این نوشته ات نداشته ای که ناراحتی شخصی خودت را پنهان بکنی و سخنی از زبان مردم و مشکلات آنان بگویی
متاسفم که ادعای سیاستمداری داری .
بابا تابلو است که از برکنار شدنت ناراحتی .با این ناشیگری خود کار را برای اصلاح طلبان سخت تر هم کردی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر دکتر جوادی که واقعیت های حاکم بر استان را به صراحت بیان کردند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
جناب آقای دکتر جوادی که با این صراحت تجزیه وتحلیل می کنند در مورد مصائب دوره فرمانداری در شهرستان نمین و نخبگانی که ایشان به عنوان مشاور انتخاب و به عرصه ی سیاست آوردند بیان دارند تا تجربه ای باشد بر عموم طالبان خدمت در کسوت مدیر یت
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
جناب آقای دکتر جوادی که با این صراحت تجزیه وتحلیل می کنند در مورد مصائب دوره فرمانداری در شهرستان نمین و نخبگانی که ایشان به عنوان مشاور انتخاب و به عرصه ی سیاست آوردند بیان دارند تا تجربه ای باشد بر عموم طالبان خدمت در کسوت مدیر یت
بایرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
احسنت به دکتر جوادی که جرات کرده آشفته بازار مدیریت استان را به چالش کشید و با این حرکت نشان داد که مثل همیشه با صداقت و درستی ، واقعیات جامعه را بیان می کند و حاضر نیست برای داشتن منصب دولتی و آن هم برای چند روز از عقیده و فکر خود بگذرد.
دکتر جوادی زمانی فرماندار نیر بود که منشا خیر و برکات فراوانی بود که بعد از گذشت بیش از 10سال هنوز هم ذکر خیرش در میان اهالی هست. و به یقین اگر در نمین هم ، تنگ نظری مدیران تشنه قدرت اجازه می داد به یقین منشا خیر و برکت می شد.
احسنت بر دکتر جوادی
صفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
احمدپور عزیز دکتر جوادی به خاطر انتقادات خود بر عملکرد استاندار و ستاد فرماندهی انتصابات در اردبیل برکنار شد. پس ناانصافی است بگوییم آقای جوادی بعد از برکناری شروع به نقد کرده است.
ایشان یکی از اصلاح طلبان واقعی است که رنجهای فراوان در این راه کشیده است. او همراه با آقای تقوی طلب در سال 1376 شب را تا صبح در ستاد آقای خاتمی و برای حاکمیت اصلاخات با قبول تمامی خطرات احتمالی بیدار می ماندند حتی یک روز درب ستاد را آتش زده بودند و آنها داخل ستاد گیر افتاده بودند که با کمک دوستان نجات یافتند
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
زنده باد اصلاحات
زنده باد دکتر جوادی
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
دست مریزاد آقای جوادی. درد ما را بیان کردید.مچکریم
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
بنام خدا


نباید فراموش کنیم که معولاً فرصتها در دل مصیبتها نهفته است و اظهارات جناب دکتر جوادی جدای از طرح مشکلات شخصی ، معبری از دل مشکلات موجود در مدیریت کلان استانی گشود و خبر از معضلات درون گروهی داد . با اینکه مگا مدیر استان در سنوات گذشته نشان داده است که وقعی به اینگونه اظهارات نمی گذارد و اهمیتی نیز بر آن قایل نیست ... اما مسایل و مشکلاتی از این قبیل دقیقاً پاشنه آشیل مدیریت عالی استان است که قدرت و مقدار تخریبی و خسارات خود را در اسفند 94 نشان خواهد داد .!
با سپاس
کلام اله اکبرزاده نیاری
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
دوستان پنهان کردن ناراحتی شخصی و حملاتی که ریشه آنها مشخص نیست بیشتر به یک نوع شعبده بازی می ماند. وقتی که حقایق به صورت عیان و براساس تجربه شخصی نوشته میشود امکان نفوذ به عمق وقایع و آشنایی با پشت پرده های مدیریتی استان برای همگان فراهم می شود.
ما همیشه با استدلال "در برهه حساس کنونی" جلوی هر اظهارنظری را گرفته ایم. اتفاقا باید "در برهه حساس کنونی" همه از حقیقت صحبت کنند نه از مصلحت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
تشکر از دکتر جوادی بابت فتح بابی در نقد فامیل سالاری و باجناق سالاری و وابستگان باجناق ها.
ضعف های موجود را نمی توان کتمان کرد متاسفانه اصلاح طلبان استان زحمت ستاد دکتر روحانی را تقبل کردند ظرفداران قالیباف و اعضای ستاد های دیگر مسئولیت را در دست گرفتند آن هم به کیفیتی که دکتر جوادی گفتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
استاندار محترم اردبیل به عنوان مدیریت عالی استان بیش از ما بر این امر واقفند که جریان شکست خورده از رای مردم، خیز بلند خود را برای حفظ اکثریت در مجلس از فردای روز انتخابات 24 خرداد 92 آغاز کرد، و توفیق دولت در وجود مجلسی مقتدر و برآمده از رای مردم و همراه دولت است که ساز و کار آن از مسیر انتخابات سالم و قانونمند می گذرد، اما جناب آقای استاندار به همراهی چند نفر از فرمانداران و بخشداران مجری انتخابات ،اطمینان و اعتماد دارد؟! و به کمک کدام ابزار وظیفه خطیر صیانت از رای مردم را به انجام خواهد رساند؟!! آیا استاندار محترم مسولیت انفعال به وجود آمده در طرفداران دولت و حامیان صادق اعتدال و امید و مردم امیدوار را به عهده می گیرند؟
نمونه بارز آن در انتصاب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و این آقای رئیس، معاونین و مدیرانی انتخاب کرده است که در اوج اقتدار دولت سابق ،برای معتقدین به جریان اقتدارگرایی نیزمیسر نبود. اين موضوع لزوما به معني ناكارامدي مديريت فعلي است. فلذا ما نيز معتقد هستيم لابي¬ گري¬ هاي پشت پرده براي تصاحب قدرت زيبنده شخصيت¬ هاي سياسي توانمند و شايسته نيست و قطعا نمي تواند در راستاي منافع و مصالح كلي استان باشد در عين حال باورمان اينست كه آنچه افراد مختلف را وادار به اين عمل مي¬ كند مكانيزم موجود براي تعيين مديريت ¬هاست كه بايد براي اصلاح آن تلاش كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
دوست گرامی به نکته مهمی درخصوص انتصاب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اشاره کردید. این نکته را باید بدانید هر چند در محافل سیاسی به ظاهر اقتدار گرایی مطرح است. ولی آن روی سکه چیزی دیگری است به وضوح برای اینجانب اثبات شده که در انتخاب این آقای رئیس نقش استاندار کم رنگتر از آنی بود که به نظر می رسد. بلکه با میانجی گر و پافشاری معاون محترم توسعه منابع استانداری محقق شد. دلایل آن شاید عوامل غیر سیاسی باشد. بطوریکه این انتخاب سبب شده تاکنون کسی قادر به اکتشاف مدیریت وی در دولت گذشته نباشد.
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
جناب آقای دکتر جوادی که تشنه مسئولیت هستید کارنامه مدیریتی جنابعالی را من بررسی کرده ام هیچ چیز به در د بخور که موجب مرتفع شدن مشکلات کارکنان و شهروندان باشد نیافتم . در تمامی اخبار واطلاعاتی که شما در مسولیت های تان به انها اشاره کرده اید تماما کلیشه ای بوده که هیچ کدام از انها را اجرایی نکرده اید . چون مطلبی برای بیان نداشته اید در تمامی حلسات و مراسمات که ارتباطی با تاریخ نداشته برای اینکه وقت را تلف نمایید از تاریخ صحبت کرده اید. به قول یکی از همشهریان خودتان که گفته بود ، شما فقط در بیان تاریخ گرمی می توانستید متبحر باشید . بگذریم یادت هست که در زمان دولت احمدی نژاد در ضیافت شام آقای بابا نژاد همکار استانداری که از سفر حج آمده بود به علت اینکه به جنابعالی پست مدیریتی نداده بودند در باره .... یادت باشد شما نماینده شخصی بودید که اگر شامل رافت اسلامی نمی شد باید اعدام می شد.و ... ادامه دارد.
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
در جواب ساحل باید گفت که دکتر جوادی در همه سالهای اخیر نشان داده است که کار بلد است و کارنامه مدیریتی درخشانی دارد .توصیه میکنم یک بار بی طرفانه و بی غرض ورزی به سراغ مردم عادی نه تشنگان مسئولیت شهرستان نیر بروید و از عملکردش سوال کنید و بار دیگر به نمین برود و سوال کنید حتما در حرفتان صرف نظر خواهید کرد. هنوز هم مردم این شهرستانها خدمات ارزشمند ایشان را ارج می نهند.
موج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
آقای ساحل خواهشا کمی منصف باش قطع نظر از محتوای نقد دکتر جوادی نباید پر شور نمودن انتخابات وهمکاری با کاندیدایی که نظام در آن مقطع تایید ومعرفی نموده را جرم تلقی کرده وسر کوفت زد
کالبای دهز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
به یقین در این زمان باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی جریان مخالف که به خوبی مسلط بر اوضاع سیاسی هستند و استانداری که مرعوب و ناتوان، سرمایه های اجتماعی و سیاسی استان را پراکنده ساخته است نمی تواند مدیریت اقتصادی و سیاسی استان را به سامان برساند و انتخاباتی سالم و بی شائبه را به فرجام رساند. بر دولت مردان است که چاره ای جویند و تدبیری اندیشند که تنها بنام خوش امید و تدبیر نباشد بلکه به صفت هم اینگونه باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بزرگانی بامدارک وتجارب علمی بالا کار می کنند و بخاطر شرافت شغلی سراغ راه های غیر شرعی ایجاد ارتباط برای تصدی مدیریت نمی ایند و برعکس عده ای فرصت طلب با ایجاد رابطه و سفارش این مقام و آن مقام پست های مدیریتی را تصاحب می کنند. آقای رئیس سازمان به برخی از همکاران ،دوستان وهمفکرانمان برچسب عکس زدید ،باورکنید.ما نوکر بادنجان وحزب بادی نیستیم که به اقتضای زمان ومکان تغییر کنیم واز هر طرف که باد مساعدی بوزد واز هرجهت که بوی کباب استشمام شود به همان جهت گرایش پیداکنیم ،ما معتقدات خویش رابه هیچ مقام ومنزلتی نمی فروشیم اما ازحقوقمان تاپای جان دفاع خواهیم کرد. در عین حال با توجه به اینکه دولت رویه اعتدالی دارد مدیران و معاونین سازمان نیز طبیعتا" به لحاظ سیاسی باید موافق و همراه دولت باشند. ولی شواهد نشان می دهد که در مجموع ترکیب هیأت مدیره سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با انتصابات مذکور اصلا" با ترکیب دولت اعتدال همخوانی ندارد و نگاه شایسته سالاری حکم فرما نیست .
امیر از نمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
در پاسخ به آقای اکبر و موج باید گفت ، با توجه به اینکه از نزدیک در جریان فعالیت های کاری ایشان بوده ام ، تمامی فعالیت های ایشان تبلیغی و برای نمایش در دوربین رسانه ها بوده و با نظر ساحل موافقم که کلا کلیشه ای عمل می کرده و آنقدر برای خودش مغرور بود که نه به حرف دوست گوش کرد و نه حرف به حق دشمن توجه نمود و نه حرف بزرگان ، فقط و فقط هر چیزی به ذهن خودش خطور می کرد چه درست و چه نادرست بدون در نظر گرفتن منافع شهرستان عمل می کرد و هرکسی هم در مقابل نظر ایشان مقاومت می کرد به نوعی طرد میشد ، همان هم باعث برکناری ایشان از مسئولیت شد ، فقط من مانده ام که بعد از 10 سال از مسئولیت فرمانداری نیر ، عملکرد ایشان در نمین این بود ، وضعیت فعالیت ها در مسئولیت بی تجربه فرمانداری نیر چگونه بوده است و دولت اصلاحات هم از بازخورد فعالیت ایشان در مسند فرمانداری نیر خبر نداشته و یا اینکه ایشان در فرمانداری نمین خودش را گم کرده و فقط بر اساس نظر خودش عمل می کرد ، فکر نکنم از این پس در هیچ دولتی مسئولیتی به ایشان بدهند ایشان فقط به درد تاریخ و کنکاش در گورهای تاریخی می خورد به قول خود ایشان مکمل گردشگری و بازشناسی توانمندیهای منطقه .
و در آخر باز به آقای دکتر جوادی عرض می کنم که از این پس حداقل مشورت در هر اموری را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و آن افرادی که به جهت منافع مادی به ایشان به به و چه چه می گویند گوش فرا ندهد افراد دور و بر خود را خوب بشناسد و از افراد امین مشورت بگیرد همان افرادی که با گرفتن مسئولیت از ایشان و انتقال مطالب غیر واقعی در عملکرد ایشان موثر بوده و ایشان را به این محل رساندند هم اکنون بر علیه ایشان سخن چینی نموده و با تغییر نظر 360 درجه ای خود بر علیه ایشان در شهرستان سخن می رانند .
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
ضمن تشکر از آقای اکبر که انتقاد کرده اند نوشته بنده مغرضانه است خدا شاهد است هیچ گونه غرضی وجود ندارد این مطالب همگی واقعیت بوده به این دلیل آورده ام که افراد زیادی با فرصت طلبی به داخل دستگاه های اداری نفوذ کرده و ... منظورم تخریب دکتر برای جلو گیری از احتمال مجدد بدست آوردن پست مدیریتی برای ایشان نمی باشد ، چون با عملکردی که ایشان در دوران مدیریتی داشته اند دادن پست مدیریتی مجدد به نامبره حماقت می باشد. در مورد جوابیه برادر دیگرم باید عرض کنم در انتخابات سال 88 بنده خود از طرفداران مهندس موسوی بودم و این کار به هیچ وجه جرم نبوده ... است منظور بنده بعد از انتخابات می باشد که ایشان بدون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، در تمامی این سالها با روی کار آوردن اعضای ستاد انتخابات آقای کروبی و صدور حکم مشاور برای تک تک دوستان ستاد انتخاباتی خود به دفاع از عملکرد آقای کروبی اسرار داشته و هم اکنون هم عملکرد ایشان را سرلوحه مدیریت خود قرار می دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
1- باید بصورت تلگرافی یادآوری کنم که مقایسه دولت قبلی با دولت فعلی در قالب استانی در مرقومه آقای دکترنمی گنجد . آن کجا و این کجا ؟؟!! رعایت انصاف خوب است . درمقایسه کارهای انجام شده ، توانمندی و شایسته سالاری مدیران و...
رسم ستــــــم نیست جهــــان یافتن
ملک به انصاف تـــــــوان یافتن
هر چه نه عدل است، چه دادت دهد
وآن چه نه انصاف، به بادت دهد
2- برخی مدیران و فرمانداران و... دولت اصلاحات در زمان دولت نهم و دهم پشیزی به شخصیت حقیقی خود و جایگاه اداری استانداری قائل نبودند. نه در پوشش، نه در گفتار، ونه در کردار. نه از نتیجه کار محوله خبری بود ونه حلالی و نه حرامی ! و... اکنون آنچه انتظارش را نداشتند رسیده اند و به صندلی گردون راحت وآرام بخش مدیریت لم داده اند ... آنقدر به خود می بالند حتی جواب سلام را نمی دهند و... نفرین به کسانی که اینطور تخمی را کاشته اند . باید ازمردم ومسئولین آذربایجان شرقی بیاموزیم در انتخاب وکیل ( نه وکیل الدوله) وانتصاب مدیریک دستگاه ولو یک بخشدار و....
مـن كـه مشغولم بكاردل ، چه تدبيري مرا
منكــــه بيــــزارم ز كــــارگــل ، چه تزويري مرا
منكه سيرابم چنين از چشمه ي جوشان عشق
خلق اگــــر با مــن نمي جوشد ، چـه تاثيري مرا
3-مدیران برکنار شده دولت به اصطلاح اصولگرا ، با نهایت صبوری وبطور متشخصانه عمل می کنند . با اینکه به ساختمان مرکزی استانداری راه نمی دهند ، با حد اقل امکانات اداری که قابل مقایسه با اتاق وامکانات یک کارمند ساده نیست ، روزهای خود را با متانت و تحمل و صبوری سپری می کنند و...
به گرد دل همی گردی، چه خواهی کرد، می‌دانم
چه خواهی کرد، دل را خون، رخ را زرد، می‌دانم
یکی بازی درآوردی که رخت دل همه بردی
چه خواهی بعد از این بازی، دگر آورد، می‌دانم
به یک غمزه جگر خستی، بس آتش اندرو بستی
بخواهی پخت می‌بینم، بخواهی خورد، می‌دانم
به حق اشک گرم من، به حق آه سرد من
که گرمم پرس چون بینی که گرم از سرد، می‌دانم
مرا دل سوزد و سینه، تو را دامن ولی فرق است
که سوز از سوز و دود از دود و درد از درد، می‌دانم
به دل گویم که چون مردان صبوری کن، دلم گوید
نه مردم، نی زن، گر از غم ز زن تا مرد، می‌دانم
4- خارج از نحوه انتصاب وانتخاب ، مدیریت ارث پدری کسی نیست همه اینها از الطاف انقلاب ،امام راحل (ره) و خون شهداست . اگر نبود مدیران از آدمهای خاص بودند نه از... . اینها آزمایش الهی است تا مردم خوب را از بد تشخیص دهند و ... ودر محض پرودگار مورد ارزیابی قرارخواهند گرفت و....
محبت اهل عرفان کرد ما را
بنازم عشق انسان کرد ما را
میان حق و باطل مانده بودیم
حسین آمد مسلمان کرد ما را
5- از همه جالبتر اینکه برخی حضرات از درد دل آقای دکتر سوء استفاده کرده و با فراموشی مسائل ... و دوستان خود در زمان .... حرف از وجدان ومنافع عمومی می زنند. پروردگارا خودت به داد ما برس ...
وقتی دوباره پُر شده از بت جهانمان
شرک است، ذکر نام خدا بر لبانمان!
اهریمنانه باعث شرم خدا شدیم
گم باد از صحیفه عالم، نشانمان
نفرین به ما، به خاطر یک لقمه بیشتر
وا شد به سوی هرکس و ناکس، دهانمان
تیر و کمان، به دست گرفتیم تا مباد
غرق پرنده ها بشود آسمانمان
در فکر طرح وسوسه سیب دیگری ست
شیطان، هم او که جا زده خود را میانمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
مسئولین باید از نقد استقبال کنند و اگر فرایندی که شروع شده تداوم یابد و خود انتقادی نیز نهادینه شود هرگز شاهد مشکلات زیاد نخواهیم بود به ویژه در شرایط باجناق محوری و طایفه سالاری و ...
برخی از عزیزان در کجای منظومه سیاسی استان نقش داشته اند که اکنون تصمیم گیر شده اند،
چرا از نیروهای دلسوزی که خاک خورده این استان و اشنا به مسائل و مختصات استان هستند توسط استاندار استفاده نشد.
وقتی معاون سیاسی وارداتی اعتقادی به اصلاحات ندارد دلسوز اصلاحات نخواهد بود
وقتی م. ح ها در تصمیمات استاندار نقش خواهند داشت خروجی مشخص هست
وقتی در سایه این تفکر اقوام حاکم خواهند شد باقی قضایا....
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
من در مقام مقایسه دولت احمدی نژاد با دولت روحانی نیستم اما میدانم که مدیران دولت احمدی نژاد هیچ گاه برای سرکوب منتقدان از دسیسه و توطئه چینی و پرونده سازی برعلیه آنها استفاده نکردند . یعنی شبیه آنچه در پیام نور اتفاق می افتد
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
امیرجان متاسفم از بیان مطالبی که به خود جرات دادید و به شخصیت های علمی و مدیران توانمند استان مان اهانت کردید. به نظر می رسد شما و شاید دوستان تان در اجرای نقشه خود و بدست آوردن پست و مقام در شهرستان نمین و شهر اردبیل از دکتر جوادی جواب رد شنیدید و حال که دکتر بخاطر عدم پذیرش خواسته های غیر معقول برخی مدیران استان و اطاعت از دستورات غیر عقلانی آنان از مقام خود برکنار شدند شمشیر را از رو بستید و بی پروا حرفهایی می زنید که ساخته ذهن تان است و هیچ عقلانیتی در آن دیده نمی شود.
شما جزء کسانی بودید که هر لحظه سعی داشتید خود را به ایشان نزدیک کنید و خواسته خود را به کرسی بنشانید اما دکتر جوادی زرنگ تر بود و نقشه شما را برملا کرد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
دوست بزرگوار آقا ارسلان
خانه مطبوعات را نیز به لیستت اضافه کن و شاید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
انحصار انتصابات و عزل و نصب های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در اقوام یک طیف اصول گرا(یاران نزدیک آقای نژادمحمد) و شیوه انفعالی مدیریت ارشد سازمان در قبال مشاورینش( که قبلا" جزء حلقه مشاوران آقای نژادمحمد بودند) از همین طیف باعث شده است تا عجیب ترین رفتارها با اصلاح طلبان معتدل و چهره های ارزشی و توانمند در مقابل چشمان کارکنان رقم بخورد. برخورد تند قجری ، تداوم شیوه حذفی اعتدالگرایی و مدیران توانمند ، تداوم جریان مشائیسم ، قومیت گرایی و رفتار بی سابقه جناب آقای شایقی وتلاش وی برای گماردن نیروهای دسته چندمی سازمان باعث شده که عنان امور علیرغم عدم توانمندی های فردی ،به آنها واگذار گردد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اقای دکتر جوادی ، فرمایش شما کاملا درسته ، اما باید قبول کرد که در دولت روحانی بعضی جاها از افراد عقده‌ای و ریاکار و کذاب استفاده شده که برای تصدی و حفظ میز از هیچ رذالتی فرو گذار نبوده و عقده های خود را بر سر کامندان زحمتکش خالی می کنند . به عبارتی آنچه که برای بدست آوردن پست (شرف و حیثیت) از دست داده اند می خواهند با ایجاد ترس و وحشت و تهدید زیردستان به دست بیاوردند ، که خیال باطلی است . هرچه بیشتر تقلاکنند به خودشان آسیب می رسانند و متاسفانه مردم را نیز به دولت و نظام بدبین میکنند . اما نگران نباش بزودی دست همه رو خواهد شد انشاءا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
دو سال پیش که آقای خدابخش به استانداری اردبیل منصوب شدند ، با توجه به سوابق و تجارب ایشان و تعاریفی که از توانمندیهای ایشان می شد ، احساس کردیم اینبار استان اردبیل از بن بستی که گیر کرده رهایی پیدا خواهد نمود . و به استان در حال توسعه تبدیل خواهد شد مخصوصا با عنایت به صحبتها و طرحهایی که استاندار مطرح و وعده عملی شدن آنها را می دادند .ولی متاسفانه در عمل با آن وعده ها و صحبتها خیلی فاصله داریم مگا استاندار دیروز ما حتی در اجرایی نمودن طرحهای میکرو هم صد افسوس عاجز است .
همگان می دانند سرمایه انسانی مهمترین عامل توسعه است و اگر در سازمانهای استانی نیروهای کار آمد بر مبنای توانمندی های تخصصی و تعهدی خود در سرجای خودشان قرار گیرند و بکار گرفته شوند ، نقش مهمی را می توانند در توسعه استان ایفا نمایند ولی بده بستانها و عدم توجه مدییریت عالی استان به انتصاب مدیران کارآمد ، باجناق سالاری ، نان قرض دادن ها ( سرمایه گذاری مشترک آقای خدابخش و آقای علی نیکزاد ) سپردن کارهای بزرگ به افراد کوچک و کارهای کوچک به افراد بزرگ ( سیاستی که اسکند مقدونی بعد از فتح ایران برای حاکمیت در کشورمان اجرا نمود ) موجبات عدم پیشرفت استان را فراهم آورده است .
در این خصوص نگاهی به انتصاب مدیران دستگاههای اجرایی کاملا موضوع را آشکار می کند. از انتصاب دکتر نوبخت به عنوان مدیرکل انتقال خون اردبیل و عملکرد ایشان در پرداخت اضافه کاری و پاداش به عده ای از نورچشمی ها و ... ابقای آقای دکتر پورفرضی در ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و معضلات مدیریتی آن مجموعه ... زیر مجموعه ایشان از قبل ...
انتصاب آقای شایقی با وجود افراد توانمندتر به لحاظ علمی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، سازمانی که باید دورنمای توسعه استان را ترسیم و اعتبارات را به آن سمت و سو هدایت نمایند . انتصاب آقای دکتر سپهری در سازمان آموزش و پرورش و معضلاتی که امروزه در مدارس شاهد آن هستیم ، ابقای آقای مظفری در سازمان امور اقتصادی که افرادی توانمند تر ایشان می توانند آن مجموعه بهتر هدایت نمایند. و.......
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: دوست عزیز شما اکثر مدیران را با کلی گویی ضعیف قلمداد کردید و شایسته تر آن بود که به سراغ مصداق های بیشتر و قابل اثبات تری می رفتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
سلام از نشر قسمت زیادی از مطالبم متشکرم
ولی چنانچه شما هم آگاهید متاسفانه بیشتر مدیران اردبیل ناکارآمد هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
دوست گرامی من از کارکنان انتقال خون هستم
صحبت شما در عملکرد دکتر نوبخت درست هست
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
خود زنی از این بالاتر آقای سید مهدی جوادی ؟ که خیلی هم ادعایت می شود سیاسی هستی ؟
سیاسی بودن یعنی اینکه تمام توانت در خدمت یک جریان فکری قرار بگیرد نه اینکه بخواهی همه جریان فکری در خدمت تو قرار بگیرد .
اگر کسی آبروی تو را در نظر می گیرد و به ناتوانیهایت ودلایل عزل و برکناریت اشاره نمی کند تو باید قدم فراتر بنهی و از موضع طلبکارانه وارد شوی که مثلا ر فتار فعلی بدتر از رفتار احمدی نژادی است ؟ بسیار خوب برو به همان جرگه کسی جلویت را نگرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
خوب گفتی آقای علیرضا
آقا تو رو خدا کسی جلوی ایشان را بگیرد که به دروازه خودی گل نزند .با وجود همچین آدمایی به مارادونا نیازی نیست .هرچقدر گل می خواهید ایشون به دروازه روحانی خواهد زد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
نگران نباش دوست من ، مسئولین استان اردبیل با رفتاری که نمودند و به روش خود ادامه می دهند دو سال بعد هر کسی رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری باشد بی شک بیشترین رای را از استان اردبیل خواهد برد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
برخی مشکلات انتصابات را تیم استاندار زیرکانه به نمایندگان ربط می دهد ولی انتصابات فامیلی را چگونه توجیه می کنند
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
با تشکر صمیمانه از شما مدیر محترم سایت تابناک، که با شیوه خیلی پسندیده مطلب دکتر جوادی و نظرات مربوط به آن را منتشر کردید، به عنوان عضوی ازحزب اعتماد ملی استان و شناختی که از نگارنده متن و اطلاعاتی که درباره موضوع دارم بر خود وظیفه اخلاقی و تشکیلاتی دانستم که پیرامون مرتبط ساختن مطلب یاد شده با عزل ایشان از فرمانداری نمین بگویم،
هرکسی شناخت نسبی از ویژگی های اخلاقی دکترجوادی داشته باشد، تردید نخواهد داشت که طرح چنین موضوعی در این باره مردود بوده و توسل بدان بیشتر در راستای فرافکنی و گریز از پاسخ منطقی به موضوعات مذکور در مطلب نشات می گیرد. چرا که وی خود را بیش از هر جایگاهی به عنوان یک مدرس و معلم، مولف و پژوهش گر در مباحث تاریخ و تمدن ملل اسلامی و فعال سیاسی دانسته و بارها از تریبون های رسمی و غیررسمی بدان اشاره کرده است.
همچنین باید اذعان داشت بر اساس اظهارات مکرر خود ایشان، وی در دولت آقای خاتمی، پس از حدود شش سال خدمت در پست فرمانداری نیر، به سبب نقشی که یکی از اعضای گروه های سیاسی حاکم آن زمان بر دولت در اتمام ماموریت دکتر جوادی در نیر باهدف واگذاری پست یاد شده به یکی از اعضای حزب یاد شده داشت، بعد از عملی شدن این طرح، از پذیرش پست های جدید همانند ریاست دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی، اسناد ملی و... خودداری کرد.
و در دولت دکتر روحانی هم به دلیل مشابهت برخورد های مذکور یعنی ارتباط قطعی حذف او از فرمانداری نمین با انتخابات آینده یعنی عدم پاسخ مثبت او به نماینده همه کاره در تصمیمات دولت در استان در یاری رساندن به وی در انتخابات پیش رو و جایگزینی افراد نزدیک به نماینده یاد شده در نمین ، دکتر جوادی از قبولی پست های جدید پرهیز نمود و شیوه فعالیتی دوره احمدی نژاد (علمی و سیاسی) را در پیش گرفت
چرا که مسائلی همچون دخالت نماینده یاد شده در امور شهرستان نمین وحضور محفلی فرماندار مرکز استان در این شهرستان، رسما در گفتگو با استاندار مورد اعتراض دکتر جوادی قرار گرفته و افراد یاد شده به همین جهت بارها از وجود دکتر جوادی در نمین ابراز نگرانی کرده بودند.
از سوی دیگر، خودداری دکتر جوادی از پذیرش پست های یاد شده پیشنهادی در دولت های مذکور، نشانگر سنگینی کفه ترازوی جایگاه شخصیتی او در داوری های غیرمنصفانه و هدفدار بوده و در دیدگاه وی تکیه بر پست های اجباری، تحقیرگرایانه و با اعتماد به نفس ایشان در تضاد بوده است. و در این باره نباید فرمایش خداوند را از نظر دور داشت که: "الفضل بیدالله یوتیه من یشاء ...
عضو ستاد دکتر روحانی در اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
جناب آقای دکتر معصوم زاده، درباره تعجب شما از بازبینی و نقد عملکرد خود و یا خودی ها باید عرض کنم که بررسی آگاهانه عملکرد دولت ها و مسئولان دولتی و طرح انتظارات و دیدگاه های اصلاحی، به ویژه برای کسانی که خود نقشی در استقرار آن دولت داشته در جوامع پیشرفته از ضروریات امر و از وظایف اصلی صاحبان اندیشه به شمار می رود و دکتر جوادی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری ستاد روحانی و نیز مسئول شاخه مستقل ستاد مذکور در استان که با احکام رسمی از مرکز و با کمک دوستان هم حزبی خود نقش اساسی در به قدرت رسیدن دولت تدبیر و امید در استان داشته نقد عملکرد دولت در استان و طرح ضعف های مدیریتی برای تجدید نظر در روند حاکم مدیریتی در استان و در واقع نقد خود را از وظایف فردی وحزبی خود می داند و به همین جهت برخلاف نظرات آقایان علوی و احمد هدف اصلی نگارنده متن از طرح موارد یاد شده گذشته از مشابهت موضوع با مصداق آن در دولت قبلی، بیشتر به سبب نزدیکی مصادیق برای داوری و نیز اعتراض شدیدی بوده که از سوی فردی که اکنون به عنوان رئیس ستاد روحانی در استان در معاونت مربوط به جا به جایی کارکنان و تامین امکانات اداری تکیه زده رخ داده است و از سوی دیگر این برخوردها هر دو در استانداری به عنوان نخستین مرکز دولتی در استان ها که نماینده دولت خود در آنجا استقرار یافته صورت گرفته و نگارنده متن بدون واسطه بر همه اتفاقات مذکور اطمینان کامل دارد.
عمو احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
فکر میکنم آقای علوی مثل اون کارشناسی (آقای فراستی)که دربرنامه هفت ازهمه انتقاد میکرد شده وهرکس مطلب میزاره ازش انتقاد میکنه.
یک مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
اقای عضو ستاد روحانی !! نه دلایل عزل جوادی ان چیزهایی است که نوشته اید ، نه ارتباط با رییس ستاد روحانی دارد که فرموده اید، نه ستادی تحت عنوان ستاد مستقل در اردبیل وجود خارجی داشت تا جناب جوادی و امثالهم رییس و شما هم عضو اش باشید ! اقای جوادی از سوی رییس ستاد روحانی مطرح شده و با تایید عملی استاندار از یک اطاقی استانداری رفت فرماندار شد و بدلیلی که خود بهتر از همه میداند دوباره برگشت به همان اطاق و با همان امکانات قبلی ،حالا شماها دوس دارین از کاه کوه بسازین اشکالی نداره ولی انصاف نیست دولت و استانداری را با احمدی نژادی ها مقایسه و حتی بدتر از آنها بنامید!!
اگر در روند دفاع تان واقع بین نباشید از الان اجازه میگیرم علت عزل اقای جوادی را در همین فضا باز کنم ...
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
متاسفانه جناب آقای دکتر جوادی هیچ وقت در مدیریت هاموفق نبوده اند علیرغم این که دکترای تاریخ دارند و معلم این رشته هستند. در شهرستان نمین هم سابقه خوبی از خود به جا نگذاشتند. همه فعالان اصلاح طلب و حامی دولت از ایشان ناراضی بودند و اطراف ایشان را طرفداران احمدی نژاد گرفته بودند!با همه مسوولین شهرستان از امام جمعه تا اعضای شورای تامین و حتی کارکنان و مدیران ادارات درگیری داشتند و به جای مدیریت اوضاع ، خود عامل تشنج شده بودند . مجموعه دولت چقدر باید برای نا کارآمدی ایشان هزینه می داد تا جایی که امام جمعه شهرستان را برای خاطر ایشان جا به جا کردند! درحالی که همگان بر پروسه تغییر امام جمعه آگاه اند! شهرستان نمین در طول فرمانداری ایشان حتی یک قدم به جلو بر نداشت و تمامی انرژی ها صرف حل اختلافات می شد. با همه احوال یک سوال اساسی تر دارم : چرا برخی ها بعد از ،ازدست دادن پست و مقام یادشان می افتد که این دولت چقدر نامرد بوده است؟!!!
نقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
جناب آقای جوادی ، سپاس از زحمات شما ، در تایید فرمایش شما باید بگویم که اگر انتقاد از عملکرد مدیران با برخوردی مناسب شان نظام اسلامی از طرف آنان مواجه می شد ، هیچ گاه مردم مجبور نبودند در زیر هر مطلبی اینهمه کامنت بگذارند و نظر خودرا با اسم مستعار و آدرس جعلی بیان کنند . حجم بالای کامنتها و تنوع مطالب خود گویای واقعیت تلخی است که گریبانگیر استان اردبیل شده است . امیدوارم مسئولین نظام و ارگانهای نظارتی تکانی به خود داده و جلوی ضرر بیشتر را بگیرند .
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
در چنین تریبونی برای ابراز دیدگاه ها، پیش از هر چیز انصاف و پایبندی به مبانی اخلاقی از اصول اساسی برای انسان ها به معنی عام و نیز اخلاق اسلامی به معنی خاص کلمه است. بر همین اساس به کاربردن مواردی با ادبیات آمیخته به بغض همچون"عزل وی از سوی استانداران دوره خاتمی و روحانی" ،"نمک خوردن و نمکدان شکستن"،"عدم اجازه دیدار اعضای حزبی خود با وی" که کذب محض است، "استفاده بیشتر از اصول گرایان " و حتی عدم اعطای نمره قبولی به او در مباحث تاریخی ؟!، ،چنانکه واژه ها نشانگر آنست به سبب سوابق مدیریتی دکتر جوادی، از اغراض و منافع فردی و گروهی و در واقع انتظار عزیزان برای رسیدن به خواسته های فردی و یا گروهی از وی در دوران مدیریتی نشات می گیرد و به همین جهت برخی عزیزان به جای پاسخگویی به موارد مطروحه در متن باز در ابراز نظر هم درصدد فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر نکات غیرقابل انکار در آن برآمده اند لذا اینگونه برخوردها با موضوع برای عوام نیز مفهوم بوده و داوری واقع بینانه را مخدوش خواهد ساخت چرا که داوری می بایست به محوریت موارد موضوعه باشد نه ابزار کاربردی در طرح موضوعاتی همانند گوینده یا نگارنده، لوازم التحریر، رسانه های منتشرکننده، اشتباهات نگارشی و تایپی و.... و طرح موضوعات حاشیه ای، اینها از اعتبار متن نخواهد کاست
کارشناس برنامه ریزی استانداری اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
در پاسخ به تعدادی از دوستان که درباره ویژگی های برخی مدیران انتصابی در مطلب این سید بزرگوار سخن گفته اند باید عرض کنم که در وهله نخست دکتر جوادی، در سال 1377 به طور رسمی به وزارت کشور انتقال یافته و اکنون گذشته از جایگاه منحصر به فرد او از نظر تحصیلات در سطح دکتری، تالیفات و آثار علمی و سوابق تدریس در دانشگاه های استان و کشور، حدود 17 سال (بیش از هفت سال به عنوان فرماندار) سابقه کار در وزارت کشور دارد و از سوی دیگر بحث اصلی مطلب بیشتر پیرامون ماموریت های فله ای افراد خارج از وزارت کشور و بیشتر بازنشستگان برای ورود به این مجموعه و آن هم برای تصاحب پست های بسیار حساس سیاسی و اجرایی و همچنین میزان توانایی افراد انتخابی برای مدیریت ها در این مجموعه ها و ایفای نقش آنان در این حوزه های مهم بوده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
جناب آقای استاندار،مجموعه ای از همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نیروهای حامی رئیس جمهور محترم ومجبوب- اعم از اصلاح‌طلب و اعتدالگرا –به محضر جنابعالی مشرف شدیم ودر خصوص انتخاب رئیس سازمان تبادل نظر نموده و عنوان کردیم که که با در نظر گرفتن فضای عمومی سازمان و استان، معادلات قدرت، برنامه‌های دولت و غیره خواستار انتخاب رئیسی اعتدال گرا، آشنا به وظایف سازمان و همسو با رای اکثریت مردم شدیم که در کمال ناباوری، کوچکترین واکنشی ازجانب حنابعالی نسبت به این حرکت بر حق مشاهده نکردیم که هیچ، حتی خارج از قاعده و احترام به رای و نظر اکثریت همکاران ،با انتصاب رئیس بیسواد ،بلی قربان گو و... و غیرهمسو با نظرات مردم و دولت محترم و مورد حمایت نماینده مشگین شهر در مجلس موجب سرخوردگی و ناامیدی مجموعه نیروهای حامی واقعی شما و دولت گردید.

این انتصاب که در اوج بی‌تدبیری انجام شد باعث ناامیدی شدید همکاران سازمان از دولت تدبیر و امید و همچنین کاهش چشمگیر اقبال و محبوبیت دولت نزد همکاران و دل‌نگرانی شدید حامیان دولت از ریزش شدید نیروها گردیده است که متاسفانه با انتصاب‌های بعدی بقول خودمان این آقای رئیس که براساس تفکر و تدبیر انجام نگردیده، شاهد افزایش سرعت ریزش نیروهای حامی دولت و دلزدگی و ناامیدی و کاهش بیشتر محبوبیت جنابعالی نزد همکاران سازمان گردید.

گفتمان شکست خورده و تمامیت‌خواه به دنبال استقرار تفکرات پوسیده و نخ‌نما شده خود درسطح مدیران میانی و پایه استان می‌باشد و به شدت به دنبال جبران شکست در انتخابات سال 1392 و ضربه شدید به وجهه شما و دولت محترم با افزایش فاصله و دلسردی میان حامیان و دلسوزان با شما و کاهش اقبال عمومی دولت نزد مردم وشکست تفکر اعتدال برای انتخابات پیشرو مجلس و ریاست جمهوری آینده است. که آقای به اصطلاح رئیس شایقی با انتصابات مدیران و معاونین اصول گرای خود در جهت تحکیم گفتمان شکست خورده واستقرار تفکرات پوسیده آنها قدم های مثبتی برداشته است. گه در جای خود قابل تامل و پیگیری است.
دخالت‌های نمایندگان مجلس نیز بسیار ملموس بوده و با ایجاد فشار، جنابعالی را از راه صحیح به دور کرده‌اند و شما نیز دانسته یا ندانسته آب به آسیاب آنها می‌ریزید و با تصمیماتتان سرعت این خواسته آنان را در استان افزایش می‌دهید.
به هر حال زمان به سرعت می‌گذرد و به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم و با این روند مدیریت استان توسط جنابعالی به شکست نزدیک و نزدیکتر. تداوم چنین شرایطی به ناامیدی‌ها منجر خواهدشد و ریزش‌های مردمی را از دولت تدبیر وامید فراوان خواهد نمود حال آقای استاندار برای ریزش‌ها هم تدبیر نمایید.

لذا استدعای ما به محضر حضرتعالی این است تا با تدبیر واسع خویش، شخصا درمسئله سازمان دخالت نمایید و مانع از ذبح آمال هواداران بی‌شماردولتتان و در مقابل، مایوس نمودن بدخواهان و کینه‌توزان از ایجاد گسست میان دولت و حامیان‌تان در سازمان و استان گردید.
آرزومندیم درخت امید ساکنان این مرز و بوم، به مدد همّت شما بارورتر گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
1- معرفی آقای والی(کارگزین) با لیسانس غیر مرتبط (کارشناس امور فرهنگی) برای معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان: فقط شاخص اصلی ایشان در طول خدمت چندین ساله اش ، صدور حکم کارگزینی و امورات مربوط به کارگزینی بوده است و لا غیر و به کارکنان معاونت وانمود شده که قرار است با این پست دو سال بعد بازنشسته خواهد شد. (ترجیح منافع فردی و قومی و قبیله ای بر منافع ملی و استان).در حالی که کارکنان اطمینان کامل دارند که این پست بعنوان هدیه سرپوش گذاشتن در تبدیل وضعیت (رئیس حوزه ریاست) به ایشان اعطاء گردیده است. که آقای عباسی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار به این موضوع اشراف کامل دارند و در ضمن زمزمه انتصاب عبادی الادیزگه یکی از مدیران طرفدار سرسخت دولت مهرورز و جناب آقای دکتر صابری و نیکزاد در مجموعه آقای والی ، بر هدیه سرپوش گذاشتن مسایل مصروحه ،صحه خواهد گذاشت.
2- ابقای آقای عبدالحسین زاده در پست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه: مقرر شده بود که ایشان در استانداری با مدرک تحصیلی لیسانس، بدلیل اتمام 30سال خدمت ، بازنشسته گردد ولی بدلیل نبود اعتبار این امر عملی نگردید و با تفکیک سازمان ، علیرغم اتمام خدمت قانونی ، بدلیل اینکه بامزایای این پست بازنشسته گردد ، در این پست ابقا گردیده است. (ترجیح منافع فردی و قومی و قبیله ای بر منافع ملی و استان) در ضمن ایشان به بادیگارد اقای شایقی مشهور است. و از این بابت اضافه کاری های آنچنانی نیز دشت می کند.
3- عزل آقای یعقوبی از پست معاونت آمار و اطلاعات: ایشان علیرغم داشتن حدود 20 سال سابقه مدیریت در پست مذکور ، جایگاه آنچنانی در بین پرسنل معاونت مذکور نداشته و نارضایتی شدید الوصفی از عملکرد خود بجا گذاشته است.
4- نیروهای اصلاح طلب معتقد به نظام و انقلاب ،در حالی از گردونه مدیریتها و معاونت های نیازمند سازمان حذف می شوند که یک حلقه تندرو و بیگانه با شرایط سازمان و استان از ابعاد مختلف کمترین خروجی در عملکرد و توسعه استان نداشته اند، بکار گمارده می شوند.
5- در این شرایط است که استان نه تنها از پیشرفت در رقابت با استانهای توسعه یافته کشور جا مانده است که به یمن مدیریت بسته و انحصارطلب حتی قابلیت رقابت با استانهای همجوار را از دست داده و تبدیل به یک روستای بزرگ بیخ گوش استانهایی مانند آذربایجانشرقی شده است .
6- مناسبترين نام براي اينگونه حركت ها ، حركت انتحاري مي باشد ، چونکه این گروه برای به هدر دادن بیت المال آمده اند طوریکه از بدو تأسیس سازمان ،آقای رئیس یکی از حوزه ها برای خوردن نهار به منزل خود تشریف نبرده اند.در ضمن ساكتين و نظاره گران گناهشان كمتر از گناه قوم انحصارطلب نيست .چه اينكه ادامه اين وضع همچون هجوم داعشيان منجر به ويراني و از بين رفتن منابع خواهد داشت ودامنگير همه مي شود .
7- آقای شایقی غرور داره باید این را کنار بگذاره وبداند کار باید برای خدا وخدمت به مردم باشد نه برای جناح وباند وگروه خاص .باید عین حقیقت باشیم وبرای چهار روز پست دنیا خودمان را خراب نکنیم . و بدانیم که خدا وانبیاء الهی وخون شهدا نظاره گر اعمال مدیران میباشد.
عمواحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
یه پیشنهادبه آقای دکترمعصوم زاده داشتم،دکترازپشت کامپیوتر پاشودست ازانتقاد ازاینو اون بردار،برو واسه انتخابات مجلس خودتوآماده کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
شاید آن روزی که دکتر جوادی این مطالب را می نوشت فکر نمی کرد زمینه و فرصت فراهم شود برای بیان حرف دل و ناگفته های دلسوزان استان ( البته هر شخصی به زعم خود دلسوز استان است )
و این موضوع نشانگر این است که مسئولان استان ما متاسفانه تحمل شنیدن صحبتها و نظرات دیگران را ندارند. و این جای بسی تاسف دارد!!!!!
شهروند دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
در رابطه با نظر ناشناس (ساعت16:14) و فرمایش ایشان در خصوص اعمال نظر نماینده مردم مشکین شهر باید عرض کنم افرادی که این نماینده محترم انتخاب یا انتصاب نموده و یا در انتخابشان نقشی داشته اند ، متاسفانه علاوه بر اینکه آبروی نظام و دولت را برده اند برای خود ایشان هم آبرویی باقی نگذاشته اند برای اثبات هم می توان به رئیس قبلی دانشگاه آزاد مشکین شهر و رئیس ... استان اشاره کرد . حال این نماینده محترم چه نقشه ای در سر دارد خدا میداند؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
دوستان سازمان مدیریت توجه نمایید مطالبی که در مورد مدیریت سازمان نگاشته می شود ، از دیدگاه نویسندگان محترم قابل قبول و بنده هم به عملکرد و عدم توانمندی مدیر فعلی اذعان دارم ولی این نکته را توجه فرمایید که زمینه را برای حضور افرادی به مانند نژادمحمد که خیلی تلاش کرد و واسطه ها فرستاد پیش مسئولان تا بتونه رئیس بشه ، را مهیا نکینم
با اینکه ایشان در اردبیل نیست ولی کاملا در کمین که فرصت برای بازگشت خودش را فراهم کنه لذا برای تنویر افکار تصمیم گیرندگان انتصابات در مورد عملکرد آن مرد ؟؟!! هم روشنگری نمایید تا زمینه ای برای حضور مجدد وی که خانوادگی در تلاشند فراهم نشه.
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
در دنیایی به سرمی بریم که جابجایی پایه های قدرت از قدرتهای نظامی واقتصادی به قدرت دانایی محور تبدیل شده است واین امر جهان رابا تحولات اساسی مواجه ساخته است بنیانهای اجتماعی واقتصادی وسیاسی آن در مسیر تحول وسازماندهی جدیدقرار گرفته وقوانین بازی دراین عرصه هادستخوش تغییرشده است ومسلما جوامعی که زودتر پی به قوانین بازی ببرند برندگان صحنه تحولات خواهند شد سخنی با منتقدان :ضمن تشکر از روحیه انتقادی عزیزان انتقاد موجب تحول وزنده نگه داشتن جامعه خواهد بودولی وضعیت فعلی موجب سرگرمی ودعوای خانودگی میباشدومسئولان ومردم را از تحولات وسهم خواهی فرااستانی غافل خواهد نمودبهتر است ضمن انتقاددرون استانی پشنهادات استانی وفرااستانی نیز داشته باشیم وموجب عقب ماندگی استان ازتحولات کشوری وبین المللی نگردد صحبت با مسئولان استان ضمن تشکر از زحمات شما باید توجه به انتقادات سازنده داشته باشیم همین انتقادات شما رادر انجام وظایف کمک میکند وخیلی از مواردی که به دلیل مشغله کاری متوجه نمیشوید باز گو میکند ولابلای این نقدها مسائلی هست که شما را هوشیار واز بی راهه رفتن منع میکندامیدوارم خداوند هر آنچه خیر وصلاح مردم استان ومسئولان ومنتقدان میباشد مقدر فرمایند
امیرمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
سلام آقای مطلع معلوم است که شما اصلا درجریان کار نیستید چه کسی ریس ستاد را به تهران معرفی کرد شما احکام صادره از تهران ندیده اید حتما از خود ریس ستاد بخواهید اینها نشان بدهد ...
قضیه اینطور که شما فکر میکنید نیست صحبت سر اصلاح طلبان واقعی و شناسنامه داراست از هرگروه باشد جناب دکتر مدافع اینها بود که حق شان ضایع نشود چه نیروهای مرکز و چه شهرستانها ایشان مخالف فامیل سلاری بود ایشان نمیخواست تمام قد درخدمت ستاد نماینده خاص ... باشد و یا بقول استاندار شما باید درخدمت ایشان باشید
دکترفقط درخدمت خداوند معتال است و بس و کسانی که بادکتر هستند به پاکدستی ایشان اعتقاد کامل دارند . جانم شما از پشت پرده مسایل خبرنداری به اطرافتان خوب نگاه کنید و ببینید چه کسانی سود نقدی دریافت میکنند استان روبه نابودی است توسط افراد خاص و دلالی که درتهران هست یخود بیایید اینبار حرف دل مردم را گوش کنید
ستاد مستقل وجود دارد و افراد شان هم از نیروهای فعال سیاسی استان میباشند که هرکدام میتواند یک استان را بچرخانند
نیروی حزبی با ستادی وتدارکاتی فرق میکنند شما به سابقه پیروزی دکتر روحانی را نگاه کنید ببیند کدام حزب مقتدر این استراژی را طراحی و حمایت کرد بصورت علنی حتی تا آنموقع کارگزاران و اعتدال و توسعه حرفی از حمایت نمی زدند پس من وشما باید بفکر امور باشیم و مراقبت از استان که بغارت میرود
یک اردبیلی دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
یاشا آقای جوادی
از جنابعالی باید تشکر کرد که فتح بابی را برای بیان مشکلات استان و نقد عملکرد مدیران عالی استان باز کردید. بیشتر حرفهای گفته شده در مطلب و نظرات بیان شده در این جا واقعیات حال حاضر جامعه است ولی متاسفانه مدیران عالی استان در گوش پنبه کرده اند و در چشم چشم بند زده اند و نه می بینند و نه می شنوند و دارند تیشه به ریشه دولت تدبیر و امید می زنند.
دست مریزاد دکتر
خسته ناشی خط شکن
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
امیرمهدی جان من اطلاع دقیق دارم رییس ستاد استان عباسی بود که توسط آقای نگارنده به تهران وبه آقای روحانی معرفی شده بود،بقیه هرچی بفرمایند دروغی بیش نیست، بغیر از ستاد دانش با مسولیت عباسی ستاد دیگری که بریاست اقای جوادی باشد وجود خارجی نداشت،اگر بود لطفا آدرس را اعلام بفرمایید !، ...
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
اميرمهدي جان ازتون تشكر ميكنم. خيلي خوب واقعيات را گفتيد. متاسفانه اشتباه اول دولت تدبير و اميد در اردبيل اين بود كه عالي ترين مقام اجرايي استان را فردي انتخاب كرد كه در زمان انتخابات در منزل خويش نشست و دم بر نياورد و قدمي براي موفقيت دكتر روحاني برنداشت فقط منتظر ماند تا انتخابات با پيروزي روحاني تمام شد و از اين به بعد بود كه برنامه عملياتي خود را با بهره گيري از برخی ريش سفيدان م و نمايندگان نيازمند ياري براي اخذ راي آغاز كرد و بر مسند استانداري رسيد. برادرجان مسلم است كه اين مديران به حزب و گروه سياسي و خاك خوردگان ستاد روحاني اعتقاد نخواهند داشت و باجناق ها و بازنشستگان طرفدار خود را بر اريكه قدرت خواهند نشاند.
تا بوده وضع اردبيل اين بوده. متاسفم!!!!!!!!!!!!
امیرمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
ازشما دوست دلسوز اردبیلی متشکرم که اینقر تیز بین هستید امثال شما ها باید اطلاع رسانی نمایند وبه مردم آگاهی دهند و خائنین استان که در برخی حلقه های مدیریتی استان سفره پهن کردند باید افشا شود ونماینده گان همراه نیز پاسخگوباشند
امیر رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
باسلام
باشناختی که بنده از آقای شایقی دارم
ایشان یکی از مدیران باسواد پاک دست وبا شناخت درزمینه های برنامه ریزی وبودجه می باشن که با اننصاب ایشان به ریاست سازمان اولین استانی بودن که بانبود امکانات توانستن در احیای سازمانهای استانها رتبه برتر کشوری را کسب نمایند وهمچنیین در جذب اعتبارات استانی با تلاشهای شبانه توانستند تمامی اعتبارات استانی را در چند ماه تصدی ریاست سازمان جذب نماید که باجذب این اعتبارات بیشتر پروژه های نیمه تمام با عقد قرداد شروع به کار کردن وبسیاری موارد دیگر...... متاسفانه برخی از افراد منتقد سازمان با غرض ورزی شخصی این گونه مطالب را می نویسن که خداوند در سوره نساء آیه 112 قرآن می فرماید: «من یکسب خطیئة أو إثما ثم یرم به بریئا فقد احتمل بهتنا و إثما مبینا؛ و کسى که خطا یا گناهى مرتکب شود سپس بیگناهى را متهم سازد بار بهتان و گناه آشکارى بر دوش گرفته است». اگر متوجه باشن.
پاسخ ها
مش رجب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
مجیزگویی خوبی بود امیررضا کوچولو کجای کارید مثل اینکه تازه متولد شده اید و از هیچی خبر ندارید حتی به خودتان هم اجازه ندادید که از بزرگترتون بپرسید،خیلی وقته چوب حراج به استان اردبیل زدند ، از پیام نور شروع کردند ، با سازمان مدیریت و ...... ادامه میدن .
به قول صابر " آی آلان مملکت ری ساتیرام ؟
کیمه نه واردی کی من شی ساتیرام. آقا مشتری هستی بیا جلو
امیررضا جون حیف از قلم شماست که در خدمت عده ای قرار گیرد. ما که از جناب شایقی کار خاصی ندیده ایم. ایشان فقط برای عده ای بی سواد و دگم اندیش سازمان ابلاغ مدیریت و معاونت صادر نموده اند و بقولی توسط آقای شایقی عده ای نان به نرخ روز خور پستها را اشغال کرده اند.
در زمینه جذب اعتبارات هم که ایشان خیلی روی ان تاکید دارند کار خاصی انجام نشده و همان فضای قبلی حاکم است. خلاصه ایشان پتانسیل و توانایی اداره بزرگترین تشکیلات مدیریتی و برنامه ریزی استان (مغز متفکر استان )را نداشته و ندارد پس حداقل خودمان را گول نزنیم!!!!!
گلشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
بسمه تعالی
اقای جوادی ... چون از حوصله ی این یادداشت بر نمی آید کوتاه و مختصر عرضم را به اتمام می رسانم اقای جوادی شما که در طول یکساله ی مسئولیت فرمانداری نمین همه ی ادارات و نهاد ها را در نمین به هم زدید و میخواستید از اب گل الود ماهی بگیرید و من در اکثریت سخنرانی های شما بودم که به چند مورد از سخنرانی های شما اشاره می نمایم 1-صحبتی که در هفته دولت در مسجد جامع نمین کردید که همه ی جوامع اجتماعی را بهم زدید مثلا روزی که هفته دولت است شما بایستی از دولت و شهدای دولت صحبت می کردید بیراهه رفتید ... 2-روزیکه در همایش مواد مخدر در سالن ورزشی عنبران برای خوشامد گویی به معاونت سیاسی استاندری اردبیل به جایگاه رفتید تا اینکه خوشامد گویی کنید و بدون مقدمه دست به تخریب و طعنه زدن به ساکنان عنبران شدید که گفتید مواد مخدر را در مناطق محروم زیادتر از مناطق مرفح استفاده میکنند و من در جمع مردم بودم که مردم به پچ پچ افتادند ... خدا پدر و مادر اقای دکتر شریفی معاونت سیاسی استانداری را بیامرزد که امد و برعکس سخنان شما مردم را به ارامش برگرداند اقای جوادی شما وقتی که به روستاها می رفیتید فقط از تاریخ و از تپه های تاریخی و مکان های زیر خاکی صحبت میکردی نمیدانم شما فرماندار بودید یا ادرس دهنده مکان های تاریخی .
اگر شما فرماندار می ماندید همان نظر را داشتید یا نه ؟ ا
3- شما بعد از چند ماه انتصاب به مسئولیت فرمانداری نمین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه نمین درگیر شدید
4-در همین مدت با نماینده ولی فقیه در سپاه نمین درگیر شدید
5-با نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی درگیر شدید ...
همکار سازمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
بنام آنکه جان را فکرت آموخت
من امروز یک سری مطالبی را مشاهده کردم برخی افراد نظر شخصی خود را که از طرف جمع کارکنان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اظهار نظر کرده اند که نمی توانند از طرف جمع اظهار نظر نمایند کلیه کارکنان از مدیریت عادلانه ودوستانه آقای شایقی رضایت کامل دارند ونمود آن تلاشهای همه همکاران در کلیه واحدهای اداری می باشد به طوری که رفتار ایشان با کلیه همکاران برادرانه و صمیمی می باشد ونمود آن در بین همکاران سازمان مشاهده می شود.
همکار سازمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
بنام آنکه جان را فکرت آموخت
من امروز یک سری مطالبی را مشاهده کردم برخی افراد نظر شخصی خود را که از طرف جمع کارکنان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اظهار نظر کرده اند که نمی توانند از طرف جمع اظهار نظر نمایند کلیه کارکنان از مدیریت عادلانه ودوستانه آقای شایقی رضایت کامل دارند ونمود آن تلاشهای همه همکاران در کلیه واحدهای اداری می باشد به طوری که رفتار ایشان با کلیه همکاران برادرانه و صمیمی می باشد ونمود آن در بین همکاران سازمان مشاهده می شود.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
اینجانب از کارکنان سازمان مدیریت استان هستم که هیچ مقامی از طرف اقای شایقی به من داده نشده ولی کمی باید انصاف داشته باشیم از اقای استاندار بخاطر انتصاب ایشان بایدتشکر کرد
بجز آقای شایقی هیچ کس نمی توانست این سازمان به این خوبی بدون هیچ امکاناتی احیا کند ان هم بخاطر شناختی که از تمامی کارکنان سازمان دارد از 98نفر کارکنان بالای 95درصد از عملکرد ایشان رضایت دارندبجز چند نفر مغرض که هرکس جای ایشان بود نباید به این افراد که هیچ جایگاهی در سازمان ندارند
پست می دادازنظر مدیریت بودجه ایشان در کشور بنام مطرح هستند حتی معاونینی قبلی برنامه ریزی استانداران بارها درجلسات خودشان اعلام کردند
اقای بهشتی درجلسه کارکنان معاونت برنامه ریزی با استاندار این را اعلام کردند که مدیریت بوده نمره 20 دارد بنابراین انصاف داشه باشید پاک دستی ایشان-تواضع وادب ایشان هیچ وقت در ملاقاتها پشت میز ریاست ننشستند و تا دم در افراد را همرهی کردند
برای همه از خدماتی تا مدیرکل اینجور هستند کجاس غرور ایشان -کاردانی و کاربلدی در کدام استان برنامه ششم شروع شده -ارامشی که درسازمان ایجاد کرده اند در طول مدیریتهای قبلی سازمان بینظیر است-شفاف گویی -انتقاد پذیری-از ویژگیها بارز ایشان هست - کدام رییس تابحال در اعیاد به اتاق تک تک کارکنان برای تبریک رفته است
کجاست غرور ایشان-پاک دست ترین افراد را برای پست ها گذاشته است هیچ کدام سیاسی نیستن وکار درست سازمان مدیریت همین است کدام رییس افرادی انتخاب می کند هیچ وابستگی به گروهی سیاسی ونمایدگان وسفارشات نداشته باشد و همه از بین کارکنان سازمان باشد خبر دارم تمام خریدهایی که برای سازمان انجام می گیرد با استعلام و با کمترین قیمت ها صورت می گیرد
از راننده ایشان شندیم هفته ها طول می کشد تا بنزین ماشین تمام بشود این یعنی ایشان کمترین استفاده از ماشین دولتی را می کند کدام رییس مثل ایشان هستند انصاف داشته باشید هیچ رییس سازمانی را ندیدم مثل ایشان جلوی فشار نمایینده ها باستد ای افتخاری برای سازمان نیست حالا به یکی پست نرسیده چرت و پرت می نویسد مشکل بعضی ها این است که اقای شایقی همه را مثل مادرشان می شناسد ایشان از روز اول سازمان غیبت پشت دیگران جمع کرد نباید به این افتخار کرد حیا داشته باشید
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
آقا یا خانم گلشن مرفه چنین نوشته میشه نه مرفح.
آنچه عنوان کردید به نظرم توهماتی بیش نیست. توصیه ام اینه که کلاه خود را قاضی کنید و دنیای باقی را در نظر بگیرید با تهمتهایی که گفتید کاری ندارم که روز قیامت و حسابی است و خود دانید اما در مدتی که دکتر در نمین بودند نه اجتماعی را به هم زدند و نه به مردم عنبران خدای نکرده توهین کردند آنچه مشهود بود و هست ایشان همیشه پیام آور صلح بودند و آرامش. در مورد امام جمعه هم باید گفت آقای رحیمی با همه مشکل داشتند و وقتی قرار شد از آنجا برود مردم نمین شادمانی می کردند
عضوشورای اسلامی نمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
با تشکر ازمدیریت سایت تابناک که با این کارموجب شفافیت درامور می شود.
آقا یا خانم گلشن! من به عنوان یک دانشگاهی نمینی بسیارمتاسفم که با این گفته ها و الفاظ غلط و عبارت های عوامانه ، فرهنگی بودن نمین را زیرسوال می برید. زیرا دکترجوادی فرد ناشناخته ای نبوده و قدرت بیان وتوانایی علمی ومدیریتی وی برهمگان معلوم است. ازطرف دیگر من که دربیشترجلسات و مراسم دردوره مذکور به خصوص جلسات مورد اشاره شما حضورداشتم چنین موضوعاتی پیش نیامده و فکرمی کنم با توجه به نوشته خودتان که کلمات و عبارت هایی همانند "مرفح "،"جوامع اجتماعی" "معاونت سیاسی؟!، دکترشریفی؟!،"نماینده ولی فقیه درنمین؟!،" مکان های زیرخاکی"نشاندهنده آنست ، شما احتمالا درفهم دقیق مطالب و یا بنا به دلایلی ازجمله بغض دربیان مطالب مشکل دارید. لذا با این بیان واظهارنظرانشاءالله نمینی نیستید زیرا برای یک نمینی فرهنگی کافی است که می بیند ازشهرستان نیر که دکترشش سال فرماندار آنجا بود حتی یک مورد ابراز نارضایتی نشده و درحالیکه در نمین وی تنها حدود یک سال فرمانداربود .
ازمسئولان ستاد دکتر روحانی دراستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
مطلع گرامی! اتفاقا شما فاقد اطلاعات لازم دراین موضوع بوده ونباید بنا را برجدل واصرار بگذارید، چرا که ادعای شما غیرصحیح واز واقعیت به دور است.زیرا بنده خود با یکی ازاحکام صادره از تهران و به صورت مستقل وجدای ازستاد مورد اصرار شما به عنوان مسئول ستاد دکتر روحانی دریکی ازشهرستان های استان فعالیت کردم واین احکام ازطریق دکترجوادی برای استان وشهرستان های استان ازتهران وبه نام حزب وفاق ملی صادرشده بود واگردوباره پافشاری کنید حکم مذکور را درهمین سایت منعکس خواهم کرد.
امير مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
سلام جناب مطلع درخصوص ستاد و رييس بودن خودت بهتر ميدانيد كه جهت انتخاب شوراي سياستگذاري تصميم ميگيرد كه اين تصمصيم دكتر بود كه آقاي عباسي را حمايت كردند و اين يعني حمايت از اصلاح طلبان پس دكتر بخود اجازه نداند كه ريس ستاد مردمي شوند اين حسن دكتر است و خود درشوراي سياست گذاري ماند وب ه شهرستانها توجه كرد معلوم است كه احكام صادره را از تهران نديده ايد اگر دردسترس نيست ازخود استاندار بپرس اگرهم نشد
از دكتر فريدون برادر رئس جمهور تائيده بگيرد درضمن آقاي نگارنده خود در ستاد قاليباف بود و يكي از آقايان را نيز كه دوست وي بود براي فعاليت درستاد قاليباف دعوت كردند و فقط ايشان مبلغ 4 ميليون تومان به آفاي عباسي عزيز دادند . مطلع جان درد اين نيست درد بيشتر از اين است كه كساني فرصت طلب از دوره قبل نفوذ كردند و اين استان را بادستان مبارك استاندار به غارت ميبرند تخريب مراتع توسط افراد خاص با حمايت دولتي ها وبدنام كردن دولت دراستان بايد شماها بفكر اين باشيد نه اينكه چكسي ستاد را چرخاند هر نفسي كه ميدمد بنفع اصلاح طلبان است پس بايد اين نفوذي ها ريشه كن كرد وبفكر تغييرات اساسي دراستان باشيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
با سلام
اگر از دروغ و افترا گویی برای مردم نمیترسی حد اقل از خداوند بترس و کمی هم صدای وجدانت را گوش کن از شناختی که بنده حقیر طی چندین سال از جناب آقای شایقی دارم ایشان یکی از مدیران با شخصییت ، مردمی ،تلاشگر وبا تخصص استان میباشند ودر مدتی که مسئولیت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را عهده دار شده اند گامهای موثری در جهت احیای سازمان و توسعه استان اردبیل برداشته اند انشاء الله با غرض ورزی عده ای که غیر از منافع خودشان چیز دیگری برای آنها مهم نیست دلسرد نخواهند شد و همچنان با صلابت و استوار در جهت اعتلای نظام و دولت تدبیر و امید قامهای موثری خواهند برداشت .
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
باسلام .آقایانی که بااسامی مستعاروناشناس نظرات خودرا "علیه تیم مدیریتی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان "اعلام می نمایند فقط دنبال حاشیه سازی بوده وکمترین خدمت صادقانه برای استان وکشورخود نداشته اند.سئوالی که ازاین آقایان دارم، این است آیا جایگزین بهتری بغیرازاین مدیران برای سازمان داشته اید. لذا وجدان خویش رابرای عملکرد خویش که فقط دنبال عافیت طلبی بوده وبه تنبلی وازکاردررو وتخریبگر دیگران مشهوربوده اید .بگذارید. وازادعای پست ومقام که نالایق آن هستید وقت خودرابیهوده تلف نکنید.
کارمند سازمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
این نظرات در مورد رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مشخصه از روی تنگ نظری وکمبود وجدان بیدار در فرد نوشته شده امیدوارم که خداوند برای همه ما جرات وپاک نفسی در گفتار عطا فرماید تا در مورد مسئولین دلسوز و ولایی این نظام اینگونه کور کورانه اظهار نظر نکنیم تا میتوانیم دستگیر باشیم نه موچ گیر
از سازمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
با سلام واحترام به خوانندگان عزیز
متاسفانه بعضی از آقایان فضای مجازی را به اشتباه وسیله تخریب نخبگان و سرمایه های استانی قرار داده اند که باید دست از این اشتباهات برداشته و اگر صداقت در گفتارشان هست مستقیم با مسئول مربوطه در میان بگذارند ..و از تهمت و افترا بدون مدرک و دلیل محکمه پسند در ملع عام پرهیز کنند به قول شاعر ..چاه مکن بحر کسی اول خودت دوم کسی ...وبترس از خداوند و روز قیامت و روزی که جوابگو خواهی بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
اینجانب یکی از کارکنان عادی سازمان مدیریت میباشم به نظر بنده انتقاد پشت پرده ویا مخفیانه از ریاست سازمان کار بزدلان میباشد چنین انتقاداتی هم نمی تواندتاثیر گذارباشد البته باید اظهار کنم که منتقدین افراد زیاده خواه ونالایقی هستند که جزخودشان هیچ کسی را قبول ندارند کسیکه جرات انتقاد رودررو نداشته باشد چطور میتواند به پستهای مدیریت بیاندیشداینگونه افراد میخواهند با ایجاد اغتشاش وتخریب اذهان عمومی به هدفشان برسند که نمیتوانند انشاالله خداوند هدایشان بفرماید
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾
و دشمنان نقشه کشیدند؛ و خداوند بر حیله او چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
سلام علیکم
به زبان ساده ؛ آقایی که انتقاد میکند از یک مدیر لایق که در عرض چند ماه لیاقت خود را در سطح کشور بین سازمانهای مدیریتها دور از انصاف و مردانگی میباشد ضمنآ بین کارکنان خود سازمان ایشان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد که آقای منتقد خود واقف این موضوع می باشد
دور از مردانگی میباشد نسبت به یک مدیر لایق و کاری استان انتقاد بیجا کنی با تخریب کسی خود را به جایی نمیتوانی برسانی لیاقت خود را با کار خود نشان بده نه با تخریب آدمهای کاری
ارادتمند شما یکی از کارکنان سازمان
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
برادر مسول ستاد: حکم خیلی ها دارند و داشتند؛ ادرس ستاد تبیغاتی که دایر کرده بودید را لطفا قید بفرمایید.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
هر چقدر کمتر جواب انسانهای منفی رو بدید از زندگی با آرامش بیشتری برخوردار خواهید بود. این افراد اگر پیامبر هم بودن هزار ایراد از کار خدا می گرفتن شما که جای خود دارید آقای شایقی مادرم می گوید هیشه از هر کسی به اندازه خودش توقع داشته باش و.... امیدوارم خداوند همه مارا هدایت کند
یاور روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
آری ازنظر آشنا ودوستانش، همه کسانی که دردولت مشغول کارهستند می بایست ازمسئولین ستاد روحانی آن هم تنها از عباسی امضاء بگیرند.ولی خیلی ها دراین فکربودند.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
بنا به گزارش واصله از خبر چین حوزه ریاست آقای شایقی، آقای قره ... از ... روستای آلادیزگ...مامور گشته که با مکتوبات خودش پس از تایید روابط عمومی سازمان به معترضین انتصابات سازمان جوابیه ارسال نمایند!!! آقای قره ....، تو خودت بهتر می دانی ولی برای گرفتن پست طوری خیز برداشتی که به مجیزگویی روی آوردی !!!!!
1- ما که از جناب شایقی کار خاصی ندیده ایم. ایشان نباید خود را محدود به مبادله موافقتنامه کند بلکه باید بعنوان قوای عاقله عمل کند.
2- با انتصاب تیم ستادی (معاونین و مدیران) توانمند و قوی می توانست ، نقش محوری خود را در توسعه همه جانبه استان به نحو احسن انجام دهد نه اینکه به پرداخت های آنچنانی خود به کارکنان سازمان ببالد و بگوید به من چه که مدیران دیگر دستگاههای اجرایی استان نمی توانند پرداخت های این چنینی داشته باشند؟!
3- ایشان فقط برای عده ای بی سواد و دگم اندیش و فاقد سوابق مدیریتی و نآشنا به مسایل اداری و غیر متخصص سازمان ،ابلاغ مدیریت و معاونت صادر نموده اند و بقولی توسط آقای شایقی عده ای نان به نرخ روز خور پستها را اشغال کرده اند( در اولویت قرار دادن مدیران و معاونین غیر همسو با دولت تدبیر و امید).
4- در زمینه جذب اعتبارات هم که ایشان خیلی روی ان تاکید دارند کار خاصی انجام نشده و همان فضای قبلی حاکم است (توقف محسوس تزریق اعتبارات و نبود تحرکات لازم در اجرای پروژه های عمرانی و... ) و اگر باور ندارید به نشست خبری ایشان در مرکز صدا و سیمای اردبیل رجوع نمایید که حرمت و حیثیت سازمان را با ....کاری های خودش به باد فناد داد.
5- سازمان بدون هيچ برنامه اي دارد منافع استاني را قرباني مي كنند
6- براي احيا ی سازمان نیز هردمبیلي عمل مي كنند و احساس مي كند سازمان و اردبیل يك خرابة است و ايشان را به عنوان منجي آوردند ...!!( کارکنان فاقد تجهیزات و امکانات اداری لازم، علیرغم داشتن دو ساختمان مستقل ولی عده ای از همکاران در ساختمان عاریه بهزیستی استان مستقر هستند و علیرغم گذشت بیش از 7 ماه از احیای سازمان، برای گرفتن ساختمانها از دست دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی اقدامات خاصی بعمل نیامده )
7- پيش بيني مي شود نوع مدیریت آقاي شایقی مال عصر قاجاريه است و بویی از مديريت مدرن نبرده و فقط ادعا دارد و برخی ایشان را نخبه سازمان تلقی می کنند و در این زمینه به نظر می آید که ایشان را با پسر عمویش در بنیاد نخبگان استان اشتباه گرفته اند.( بقول آقای مدیری ایشان از اول اشتباهی بودند؟!)
8- ایشان همچنین ضد زن است و در اين معركه انتخاب یکی از خانم ها بعنوان رئیس دبیرخانه ستاد تدوین برنامه ششم كه يك خيمه شب بازي بيش نبود ! بصور ت مقطی بوده و ثابت كرده است بانوان فرهيخته ما در مديريتش هيچ سهمي ندارند.
9- راستی عجب تغییر و تحولاتی! ایجاد کردی انتصاب حوزه روابط عمومی شما حرف نداره !!! عقل سازمان مدیریتی دخیل انتخاب بود یا حس دوست بازی شما گل کرده است! مبارکت باشد
به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
برادر این راه که تو می روی راه نیست چاه است پس حداقل خودمان را گول نزنیم!!!
كريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
يك سوال از آشنا:
اولا آدرس به چه دردت مي‌خوره؟
دوما تو اگر حكمي از جناب عباسي داري رو كن بعد نوبت به سايرين برسه؟
سوما هركس گامي براي پيروزي دكتر روحاني برداشته بايد به زحماتش ارج نهاده شود نه اينكه در بين فعالين ستاد ايشان تنها آنهايي كه از جنابان حاضر در استانداري حكم دارند در اولويت قرار بگيرند همچون خانم موسوي و جماديه كه مديركل شدند. خانم آدميت كه در اداره آب استخدام شد و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
جناب اقای جوادی بی کفایتی خودتان را به حساب دولت نگذارید شما در دوره خاتمی هم عزل شدید ضمنا در دوره فرمانداری خودتان حتی یک نفر از نیروهای اصلاح طلب را بکار نگرفتید و چاکرم گوی نماینده اصولگرا شدید . ترا بخدا اینطور نیست ؟ انصاف هم خوب چیزیه
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
جناب آقاي ناشناس معلوم كه شما هم دستمايه انها هستيد كه مخالف تفكر دكتر درجهت ارتقا مديران اصلاح طلب وتوسعه استان اردبيل ميباشيد دكتر جوادي بدنبال وايده تربيت مديران جوانان حامي دولت واصلاح طلبي است كه به معني واقعي خط حضرت امام خميني (ره) راقبول دارند آنهاي كه مخالف دكترهستند درحقيقت خط امام راقبول ندارند چه دولتي ها باشد چه مخالفين شما سخنراني استاندار وديگران ودولتي را چك كنيد حتي نام وآرمان وتفكر امام عزير را تبليغ واسم نميببرند
پرتوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
اصلاح طلبان واقعی و معتقد استان دکتر قادر برجی-دکتر حبیب شهبازی شیران-مهندس محمود باقری خیرآبادی و حجت الاسلام کمال الدین علوی بودند که هیچ وقت و در بدترین شرایط نیز بر اصلاح طلبی پشت نکردند و مخصوصا آقای دکتر شهبازی شیران که حتی پیشنهاد مدیریتی صمیمی ترین دوستش یعنی آقای مهندس علی نیکزاد در زمان تصدی استاندای را صرفا به خاطر صداقت بر گفتار و اعمالو از روی پایبندی به اصول و اعتقاداتش نپذیرفت.
اردبيلي اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
ناشناس جان بازم كه نسنجيده حرف زدي. مگر دكتر چند مدت در نمين بودند. خبر دارم در يكسالي كه دكتر نمين بود استاندار اعتدال گرا و محافظه كار اجازه نمي داد مديري جا به جا شود حتي معاون فرماندار هم وقتي عوض شد از سوي استانداري، جلسه معارفه در آخرين لحظه كنسل كردند كه نماينده طرفدار معاون قبلي ناراحت نشود.
اين عدم انتصاب اصلاح طلبان در نمين تقصير دكتر نبود بلكه تدبيرهاي استاندار!!!! و تيم اجرايي ايشان بود برادر
اصغر مولایی ویرثق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
یاد دکتر حبیب شهبازی شیران و آن نشریه پرآوازه اش به نام رعد به خیر. کاملا گل گفتید. در اردبیل اصلاح طلبی را با این اسم ها (دکتر قادر برجی-دکتر حبیب شهبازی شیران-مهندس محمود باقری خیرآبادی و حجت الاسلام کمال الدین علوی) به اضافه آقای عبداله پیامی می شناسند. اگر سفره ای که برخی به نام اصلاح طلبان در اردبیل راه انداخته اند، به خاطر پست و مقام نیست، چرا این افراد اسم و رسم دار از حول آنان فاصله گرفته و با آنان زاویه پیدا کرده اند. در ضمن از سایت روشنگر تابناک در روشنگری سپاسگزارم.
امیرمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
جناب آقای پرتوی عزیز خوب شد که یادی از آنها کردید ما چهره های زیادی داریم ازجمله مهندس غریبانی ؛ حاج اروجعلی محمدی وامثالهم اما این رابخاطر بسپار که نخستین کسانی که رسما اصلاح طلبان را سازماندهی کرد ودفتر مجمع روحانیون مبارز را دراردبیل راه اندازی نمودند کسانی مثل دکتر جوادی وآقاجانی وشیخعلیزاده وبابایی ومشکی وغیره توسط فردی که رابط مجمع بود اقدام کردند پس دکتر بفکر نیرهای اصیل اصلاح طلب به معنای واقعی خط امامی (ره) است.که این برای بعضی ها قابل تامل نبوده وحتی حاضرنیستند اسم مبارک امام را برزبان جاری کنند والان دنبال پست ومقام وحفظ میز خودهستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
آقا به خیر از تنگ نظری دروغ گویی رو هم اضافه کن که دل من یکی از این جماعت خیلی خونه.
ساناي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
دريك كلام بي تدبير اقاي استاندار را دردولت تدبير را ببين كه نتوانست لايحه حسابي به مجلس بفرست مناطق آزاد بي ازاد حال وظيفه دولت ونمايندگان است كه بفكر تغيير استاندار باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
مدیران دولت احمدی نژاد هیچ گاه برای سرکوب منتقدان از دسیسه و توطئه چینی و پرونده سازی برعلیه آنها استفاده نکردند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار