کد خبر: ۱۶۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 14 January 2016

۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای شهرداری اردبیل به جا گذاشتم / در برآورد دارایی شهرداریها ، سرمایه و بدهی کنار هم در نظر گرفته می شود

شهردار سابق اردبیل با انتقاد از کسانی که بدون در نظر گرفتن سیستم کاری شهرداریهای کشور ، فقط به دنبال تخریب با اغراض سیاسی هستند گفت: در مقابل ۴۵ میلیارد بدهی شهرداری، ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای شهرداری اردبیل به جا گذاشتم.

مهندس صدیف بدری در نشست با خبرنگاران با یادآوری اینکه سیستم شهرداریهای کل کشور، سیستم پیش‌بینی درآمد، کسب درآمد و هزینه‌کرد است ، تصریح کرد: در سیستم کاری شهرداریها نمی توان کار و خدمت به مردم را به خاطر نگرانی از عدم تحقق درآمدها رها کرد.

وی افزود: در حالی که شهرداری ۲۸ میلیارد تومان بدهی داشت من این مجموعه را تحویل گرفتم و در حالی که ۴۵ میلیارد تومان بدهی با انجام پروژه‌های مختلف عمرانی داشتیم، شهرداری را تحویل دادم و در نقطه مقابل ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه اعم از زمین، مغازه و پروژه‌های مشارکتی باقی گذاشتیم.

بدری برخی اظهار نظرهای اشتباه در این زمینه را یا از روی قصد و غرض و یا ناآگاهی اعلام کرد و ادامه داد: در برآورد دارایی شهرداریها ، سرمایه و بدهی کنار هم در نظر گرفته می شود چرا که بدهی روال معمول شهرداری است  و اساس کار شهرداری بر کار عمرانی و آبادانی بیشتر است و این هم می‌طلبد که شهرداری گاهی بدهکار باشد. باید توجه داشت هر چه زیاد کار کنیم قطعاً به همان نسبت نیز بودجه نیاز است به طوریکه آسفالت ده‌ها خیابان و معبر، جدول‌گذاری چند صد کیلومتری، احداث و تعریض پل‌های مختلف، احداث بوستان‌ها و پارک‌های جدید همگی نشان‌گر یک فعالیت گسترده در شهرداری است.

بدری ادامه داد: در شهرداری اردبیل ما با کاهش هزینه‌های جاری به کمتر از ۳۰ درصد و افزایش هزینه‌های عمرانی سعی کردیم تا خدمت بیشتر را به مردم در اولویت قرار دهیم به طوریکه در چهار سال سمت شهرداری خود هیچ وقت حتی به شورای شهر از بدهی‌ها سخن نگفتم و آنها نیز حتی یک بار از رقم بدهی شهرداری از من سئوال نکردند.

بهسازی جداول لازمه توسعه معابر شهری است

بدری به انجام پروژه‌های متعدد عمرانی در دوران مدیریت چهار ساله خود در شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: بیشترین فضاهای شهری از خیابان ، جدول و فضای سبز تشکیل می شود و در هر پروژه عمرانی اعم از بهسازی و آسفالت خیابانها و کوچه ها واحداث پارک ها و فضای سبز احداث جدول ضروری است و هر چقدر در این زمینه ها کار شود به همان میزان جدولگزاری هم بیشتر مورد نیاز خواهد بود.

شهردارنمونه سال ۹۲ کشور گفت: تمامی طرح هایی که در چهار سال مدیریت بنده در شهرداری اردبیل به اجرا درآمدند مطابق با برنامه های پنج ساله و با مصوبه شورای شهر انجام شده بودند.

حتی یک نفر را غیر قانونی استخدام نکردم

بدری با بیان اینکه در چهار سال مسئولیت شهرداری اردبیل به رغم افزایش یک منطقه شهرداری، یک نفر هم به نیروی انسانی ما اضافه نشده است، بیان کرد: بلکه از نیروهای انسانی قراردادی و رسمی ما ۲۹۴ نفر کم شده و تنها با مجوز استخدام رسمی آن هم با آزمون وزارت کشور، ۱۸۰ نفر نیرو قانونی جذب شده است.

وی تعداد نیروهای فصلی را ۲۹۰ نفر اعلام کرد و افزود: این نیروها نیز متناسب با فصل کاری جذب و یا تعدیل می‌شوند به طوریکه بنده در چهار سال مدیریتم حتی یک نفر را به صورت رسمی و یا قراردادی استخدام نکردم.

شهردار برتر سال ۹۲ کشور اضافه کرد: اصحاب رسانه به یاد داشته باشند که قطار در حال حرکت همواره مورد سنگ‌اندازی و دست‌اندازی قرار می‌گیرد اما این قطار تا زمانی که ایستاده کسی جرأت سنگ‌انداختن به آن را ندارد.

۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای شهرداری اردبیل به جا گذاشتم / در برآورد دارایی شهرداریها ، سرمایه و بدهی کنار هم در نظر گرفته می شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
احسنت به تو ای شیرمرد سبلان دیارمان به مردانی هم چون مهندس بدری و امثال وی نیاز دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
خسته نباشید آنچه که وظیفه تان بوده تا حدی انجام داده و امروز بهره برداری می فرمایید.
سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
معمولا خادمان لایق درزمان خدمت شان به چشم نمی ایند .اما هرجا نگاه می کنیم اثار خدمت وابادانی شهردار لایق پیدا است به جرات می توان گفت اردبیل هرگز خادمی چون تو به خود ندیده است .مردم مخصوصا پایین شهریها وبه قول امام (ره)پابرهنگان خادمان خود را فراموش نمی کنند.لحظه شماری می کنیم تا جواب خدمت صادقانه شهردار محترم را با رای دل مان بدهیم.....
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
سلام - طوري ميگويند 400 ميليارد درآمد به جاي گذاشتم همه فكر ميكنند پول نقد در حساب بانكي است ...
البته جناب بدري درست ميگويند 400 ميليارد هست به شرطي كه طرف مشاركت شهرداري هزينه كند و به سرانجام برسد تا شهرداري از باقيمانده آنها اگر مانده باشد بفروشد يا پايا پاي با پيمانكار ان خود معامله كند -
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
خوبه خود شهرداري را به جا نگذاشته اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار