کد خبر: ۲۲۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 08 May 2016
مالک رضایی

چه نمایش آگاهانه و یا نا آگاهانه شرم آوری است که بر بال امواجی که هزینه اش از جیب مردم تامین می گردد سوار می شود و هر از چند گاهی همچون تیری زهر آگین بر چشم و نظر مردم می نشیند ؟
شرافت یک انسان را در مقابل میلیونها بیننده تلویزیونی ، به سخره گرفتن ، در کدام آیینی مجوز یافته است که آیینی به عظمت اسلام آنرا از طرف مسلمانی در حق مسلمانی دیگر بپذیرد ؟ کدام حاشیه امنی، چنین بی مبالاتی و فضای امن را برای یک مجری و یا کارگردان تلویزیونی فراهم می سازد که هر طور که دلش می خواهد فرهنگ و آداب و ادب را به سخره بگیرد ؟
فرزاد حسنی نامی، شرافت یک انسان را در آن برنامه به سخره نگرفت ، انسانیت را مورد استهزا و ملعبه خود ساخت .به فرض ممکن ،اگر سازندگان و مجری آن برنامه با یک عذر خواهی از یک نفر بخواهند سر و ته قضیه را جمع کنند به سوهانی که به بلندای امواج ،بر روح و روان جامعه کشیده اند چه پاسخی دارند ؟
آخر چرا نباید در آن دستگاه عریض و طویل کسی نباشد که به چنین آدمهایی نهیب زند که تو که هستی ، چه هستی که چنین گستاخانه روح و روان جامعه را می لرزانی ؟
پریشان خاطر کردن و تحقیر مرد شریفی ، مقابل هشتاد میلیون بیننده تلویزیونی و فراتر از آن مقابل خانواده و زن و فرزندانش ، چگونه باید بر تو بخشیده شود ؟ تو در آن برنامه به یک شخص، اهانت نکردی بل کرامت انسان را نشانه گرفتی که تاج کرمنا بر فرق سر و طوق اعطیناک در بر دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
سلام . بسیار زیبا نگاشتید. ممنون از شما. جامعه باید به این چنین کسانی که سابقه چنین کارهای را دارد عکس العمل نشان بدهند.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
ای کاش صدا و سیما پاسخی به این بی دقتیهای خود داشته باشد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
آقای رضایی چرا اینروزها کوتاه نویس شده است و مثل سابق یادداشتهای طولانی از او نمی بینیم .در عین حال از این نوشته او هم لذت بردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
صدا وسیمایی که باید مروج اخلاق باشد با این نوع برنامه هایش به کجا می رود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار