اعتراض شدید منتخب اول مردم اردبیل در مجلس دهم به اتفاقات مشکوک بازی تیم شهرداری؛
صدیف بدری، منتخب اول مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم که از نزدیک شاهد این بازی بود، بعد از اتمام مسابقه نسبت به اتفاقات رخ داده در حین این بازی جنجالی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 11 May 2016
صدیف بدری، منتخب اول مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم، با اشاره به ناداوری آشکار انجام شده در حق تیم شهرداری اردبیل اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل امید مردم اردبیل و تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است که متاسفانه در هفته های حساس پایانی قربانی فساد، ناداوری‌های مغرضانه و سوء مدیریت موجود در ورزش کشور شده است.

تنها نماینده فوتبال استان قربانی سوء مدیریت موجود در ورزش کشور

به گزارش تابناک اردبیل، بازی تیم‌های فوتبال شهرداری اردبیل و خونه به خونه بابل از هفته 37 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر(سه شنبه 21 اردیبهشت) در ورزشگاه مملو از تماشاگر تختی اردبیل برگزار شد که این بازی حساس که آبستن حواشی و اتفاقات بسیاری بود در نهایت با حساب 3 بر 3 مساوی خاتمه یافت.
صدیف بدری، منتخب اول مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم که از نزدیک شاهد این بازی بود، بعد از اتمام مسابقه نسبت به اتفاقات رخ داده در حین این بازی جنجالی واکنش نشان داد.
بدری با اشاره به ناداوری آشکار انجام شده در حق تیم شهرداری اردبیل اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل امید مردم اردبیل و تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است که متاسفانه در هفته های حساس پایانی قربانی فساد، ناداوری‌های مغرضانه و سوء مدیریت موجود در ورزش کشور شده است.

بدری با اشاره به پیگیری جدی این مساله تا حصول نتیجه نهایی افزود: کمیتۀ داوران، فدراسیون فوتبال کشور و در راس آن وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگوی قضاوت های ناعادلانه سریالی علیه تیم شهرداری اردبیل و اتفاقات زشت پشت پردۀ فوتبال کشور باشد که به جریحه دار شدن احساسات پاک مردم و به ویژه جوانان منجر می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
تشکر: ضروری است که از تمام مسایل استان با حساسیت تمام دفاع کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
مرسی آقای بدری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار