انتقاد دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
کوهی گفت: اظهاران اخیر معاون استاندار اردبیل در مورد فعال نبودن احزاب سیاسی در استان جای تامل دارد چرا که به نظر می‌رسد آقای شریفی فعالیت مستمر و مداوم احزاب اصولگرا به ویژه جبهه ایستادگی و موتلفه را نادیده گرفته و حاضر نیست حتی در طول سال نشستی را با ...
کد خبر: ۲۲۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 14 May 2016

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: مسؤولان سیاسی استان اردبیل به احزاب و گروه‌ها بی‌توجه هستند.

حبیب کوهی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اظهارات اخیر معاون استاندار اردبیل در مورد فعال نبودن احزاب سیاسی در استان جای تامل دارد چرا که به نظر می‌رسد آقای شریفی فعالیت مستمر و مداوم احزاب اصولگرا به ویژه جبهه ایستادگی و موتلفه را نادیده گرفته و حاضر نیست حتی در طول سال نشستی را با دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی داشته باشد چه برسد به آنکه بخواهد تعاملی را با این احزاب برقرار کند.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید به جای تدبیری کارگشا و سازنده در تعامل با احزاب تنها سعی شده است از برخی سمن‌ها و احزاب طرفدار دولت حمایت شود که بیشتر این فعالیت‌ها را به صورت موسمی در ایام تبلیغات انتخاباتی شاهد هستیم و به هیچ‌ وجه با این احزاب تازه متولد شده مدعی عرصه قدرت و سیاست، نمی‌توان کاری از پیش برد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با انتقاد از مسؤولان حوزه سیاسی که بی‌توجه به احزاب و گروه‌ها هستند تصریح کرد: در این سه سالی که دولت یازدهم در استان اردبیل مستقر شده هیچ نشست و جلسه‌ای با احزاب و گروه‌ها برگزار نشده و اگر دعوتی نیز انجام شده است بیشتر با نگاه و جریان‌های و احزاب همسو با دولت بوده است.

اصولگرایان زنده و بالنده به انتخابات پیش‌رو فکر می‌کنند

کوهی افزود: آنهایی که فکر می‌کنند با کسب نتایجی در انتخابات مجلس دیگر احزاب و گروه‌های اصولگرا قادر به ادامه رقابت و حضور در صحنه سیاسی نیستند سخت در اشتباهند چرا که احزاب و گروه‌های اصولگرا منسجم و متحدتر از پیش و در سایه اعتماد و باور انقلابی و ارزشی مردم در صحنه حاضر هستند و در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حضوری با قدرت و باصلابت خواهند داشت.

وی بیان کرد: گروه‌ها و احزاب اصولگرا به دلیل آنکه از بطن مردم برخواسته‌اند و حتی با کسب بیشترین آرا در عرصه انتخابات هیچ وقت به رای و اراده مردم پشت نکردند همواره مورد حمایت جدی هستند و ما به پیروزی در انتخابات پارلمان‌های محلی فکر می‌کنیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل بیان کرد: در مجموع در استان اردبیل نیز در انتخابات مجلس اصولگرایان موفق عمل کردند به طوری که اکثر منتخبان مردم از قالب فکری اصولگرایان معتقد و متعهد به آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

کوهی با انتقاد از برخی هتاکی‌ها و توهین به شعور مردم و فعالیت احزاب و گروه‌های اصولگرا از سوی تعدادی وکیل‌الدوله گفت: ما شکواییه خود را در این زمینه به مراجع قضایی بردیم تا با عاملان این نوع رفتارهای هنجارشکنانه و نامناسب که نوعی توهین به خود مردم است برخورد شود تا عده‌ای به خود جرات ندهند با کارنامه‌ای مشخص که وابستگی آنها به نظام‌های اجنبی معلوم است توهین و تحقیری را به مردم و احزاب اصولگرا روا دارند.

وی گفت:مدعیان دیروز حمایت از مردم و دولت احمدی‌نژاد امروز تنها به توهین و اهانت متوسل شده و در حالی که چند روزی از عمر سیاسی‌شان باقی‌ نمانده است به این و آن می‌تازند در حالی که حافظه تاریخی مردم هیچ وقت چنین توهین‌ها و تحقیرهای چنین افرادی را فراموش نخواهد کرد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در مورد پایان مجلس نهم و آغاز فعالیت مجلس دهم و انتظارات و مطالبه به حق مردم از منتخبان مجلس جدید عنوان کرد: مجلس دهم اگر نتواند در هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های خود منافع ملی و خواسته‌های به حق مردم را تامین کند نمی‌تواند کارنامه روشن و شفافی را در چهار سال آینده از خود نشان دهد که از همین رو باید از روزهای نخست فعالیت مجلس دهم منتخبان مردم سعی کنند تا با درک مشکلات جامعه از رکود و تورم اقتصادی گرفته تا تامین معاش و اشتغال جوانان و رفع معضلات و ناهنجاری‌های جامعه گام‌های جدی و اساسی را در حوزه مسئولیت و ماموریت نمایندگی مجلس انجام دهند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
احزابی که مردم به لیستشان بی توجه بودند؟
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
الحق جبهه ایستادگی و حاج کوهی تمام تلاش خود را انجام دادند باید احراب انقدر قوی عمل کنند تا مردم به لیست احراب رای دهد ولی متاسفانه مردم احساساتی عمل کردند و این شد نتیجه اش...خدا رحم کنه با این نمایندگان...
آقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
جناب اقای کوهی ،مگر دولت قبلی چه گلی به سر احزاب زد؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا بفرمایید دولتمردان قبلی استان چند جلسه با احزاب برگزار کردند؟؟؟اصلا به احزاب اعتقادی داشتند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آقا دایی تو آقا دایی نیستی آقا خاله ای...
بیا پیشم نشانت بدم
چون دولت قبلی بد به تو کرده که ناراحتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار