شهردار اردبیل در جریان امضای تفاهم نامه همکاری با صدا و سیما مطرح کرد:
لطف اللهیان تلاش برای معرفی عملکرد و اقدامات شهرداری بویژه در زمینه عمران و آبادانی شهر را در راستای امیدآفرینی در جامعه دانست و تاکید کرد: تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی مشترک شهرداری و صدا و سیما می تواند به تأمین بخشی از این نیازها کمک کند.
کد خبر: ۲۳۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 16 May 2016

شهردار اردبیل در جریان امضای تفاهمنامه همکاری با صدا و سیما، گفت: براساس این تفاهم‌نامه، تولید و پخش برنامه‌هایی در قالب آموزش‌های حقوق شهروندی در اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان افزود: رسالت شهرداری و صدا و سیما در یک سمت و سو و در راستای خدما‌ت‌رسانی به مردم و ارتقای فرهنگ شهر و درجه شهری است و در نتیجه این همکاری علاوه بر نمود پیدا کردن تلاش‌های خدمتگزاران مردم، معضلات اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

تلاش برای افزایش تولید برنامه های تلویزیونی با رویكرد آموزش حقوق شهروندی

لطف اللهیان شهرداری ها را پیشانی خدمت در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه این نهاد و بنا به سفارش بزرگان ما بایستی خدمات ارائه شده از سوی هر نهادی به سمع و نظر مردم برسد که شهرداری هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی تلاش برای معرفی عملکرد و اقدامات شهرداری بویژه در زمینه عمران و آبادانی شهر را در راستای امیدآفرینی در جامعه دانست و تاکید کرد: تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی مشترک شهرداری و صدا و سیما می تواند به تأمین بخشی از این نیازها کمک کند.

این مسوول خدمات روزانه و قابل لمس شهرداری ها را خاطرنشان کرد و افزود: منظور از اطلاع رسانی از مجموعه عملکرد و اقدامات شهرداری صرفا این نیست که اقدامات قابل لمس را معرفی کنیم، بلکه با آگاه سازی جامعه از ابعاد گسترده این خدمات در چارچوب خدمات نظام موجبات دلگرمی مردم را فراهم نماییم.

تلاش برای افزایش تولید برنامه های تلویزیونی با رویكرد آموزش حقوق شهروندی

شهردار اردبیل همچنین با اشاره به کاهش درآمد شهرداری اردبیل از محل دریافت عوارض پروانه ساخت در سال 94 به یک سوم مدت مشابه در سال 90 گفت: به رغم همه تنگناهای مالی و درامدی که به موجب وضعیت رکود اقتصادی دامنگیر شهرداری ها شده است، ما در مجموعه شهرداری اردبیل با استفاده از شیوه های جدید و قابل اعتمادتری تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در زمینه ارائه خدمات به شهروندان و همچنین در راستای اجرایی شدن پروژه های عمرانی شهر خللی ایجاد نشود.

تلاش برای افزایش تولید برنامه های تلویزیونی با رویكرد آموزش حقوق شهروندی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار