در نشست روابط عمومی‌های شهرداری اردبیل اعلام شد؛
در نشست روابط عمومی‌های شهرداری اردبیل با اعضای شورای شهر از گام‌های جدی در راستای تخصصی‌سازی مسؤولیت‌ها و حرکت تاثیرگذار در مجموعه روابط عمومی‌ها خبر داده شد.
کد خبر: ۲۳۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 17 May 2016

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار کارکنان این واحد با اعضای شورای اسلامی شهر به تشریح آخرین اقدامات در این حوزه پرداخت.

امور بین الملل شهرداری اردبیل، تخصصی ترین امور در بین دستگاه های اجرایی استان

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، مجتبی لاله در این دیدار ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر به جهت برگزاری این دیدار؛ با یادآوری تجربیات حضور در روابط عمومی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: اگر امروز موفقیتی هم در روابط عمومی شهرداری حاصل شده مرهون تجربیاتم از حضور در روابط عمومی شورای اسلامی شهر است.

وی در ادامه سخنان خود در صحن اصلی شورا به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام گرفته در روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل پرداخت و گفت: در کنار اقداماتی که در طول 10 ماه اخیر و برای اولین بار در روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل صورت گرفته، اقدامات روتین این واحد نیز در حال اجرا بوده است.

لاله تصریح کرد: از زمان پذیرش مسوولیت روابط عمومی شهرداری از چهارمین روز شهریور ماه سال 94 که بر اساس تصمیم شهردار محترم اردبیل صورت گرفت، با تکیه بر تجربیات گذشته ام از خدمت در روابط عمومی شورا، به تحلیل و بررسی برخی مشکلات موجود در بدنه روابط عمومی شهرداری پرداخته و در راستای رفع این مشکلات اقدام کردم.

این مسوول در تشریح اقدامات صورت گرفته، با اشاره به ساختار ارتباطی چهار حوزه مدیریت مناطق موجود درشهرداری با مرکز، افزود: برای اولین بار و در جهت بهبود روند کارهای روابط عمومی و امور بین الملل نسبت به اعمال تغییراتی در ساختار کلی انتخاب و جذب پرسنل به این مدیریت ها اقدام کرده ایم که به زودی و با اجرایی شدن آن از نتایج مطلوب بدست آمده گزارش خواهیم داد.

لاله برگزاری دوره های متعدد در روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل برای تخصصی تر کردن این واحد را خاطرنشان کرد و گفت: تلاش ها بر این اساس بود تا نگاه سنتی به روابط عمومی در مجموعه شهرداری را تا حدودی تغییر دهیم.

وی برگزاری جلسات داخلی تحت عنوان "بارش افکار" با حضور کلیه کارکنان روابط عمومی برای اولین بار در روابط عمومی شهرداری را از جمله اقداماتی دانست که در بهبود عملکرد این واحد تاثیرگذار بوده است.

گام های جدی در راستای تخصصی سازی مسوولیت ها/

راه اندازی "امور بین الملل" شاخص ترین اقدام

لاله فعالیت 32 نفر پرسنل در روابط عمومی شهرداری اردبیل، مناطق و سازمان های تابعه را خاطرنشان کرد و گفت: تخصصی سازی فعالیت های نیروی انسانی شاغل در این واحد از جمله مهم ترین اهداف تعیین شده اینجانب از زمان پذیرش مسوولیت مدیریت روابط عمومی بود که در این راستا گام های جدی برداشته شده است.

وی راه اندازی امور بین الملل روابط عمومی شهرداری را از شاخص ترین اقدامات در طول مدت زمان پذیرش مسوولیت روابط عمومی بیان کرد و گفت: در راستای تحقق این آرزوی دیرینه، تلاش های زیادی با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت و در نهایت موفق شدیم تا مجوز امور بین الملل را برای روابط عمومی شهرداری اردبیل دریافت کنیم.

لاله دریافت مجوز امور بین الملل را در پیشبرد اهداف متعالی شهرداری مهم و تاثیرگذار توصیف کرد و افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته و با استناد به اظهارات مسوول وزارت امور خارجه در استان اردبیل، امروز به جرأت می توان گفت که امور بین الملل شهرداری اردبیل تخصصی ترین امور بین الملل در بین دستگاه های اجرایی استان است.

وی تربیت نیروی انسانی متعهد و تخصصی را از دیگر برنامه ها و اولویت های مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل عنوان کرد و گفت: به این منظور در راستای برگزاری دوره های تخصصی مرتبط برای پرسنل اقدام شده است.

به گفته لاله، تشکیل گروه تشریفات امور بین الملل با بهره مندی از افراد متخصص و آموزش دیده در این زمینه، از جمله اقداماتی است که در راستای بهبود ارتباطات بین الملل شهرداری اردبیل صورت گرفته است.

عضویت در مجامع بین المللی، افتخاری برای مجموعه شهرداری

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل با یادآوری اقدامات صورت گرفته از سوی این مدیریت در جهت عضویت شهرداری اردبیل در برخی مجامع مهم بین المللی، از این اقدام ها به عنوان افتخاری برای مجموعه شهرداری یاد کرد و افزود: عضویت در مجمع شهرداران آسیاییAMFبرای اولین بار، مجمع جهانی شهرداران صلح و همچنین عضویت در مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم برای احیای جایگاه تاریخی شهر اردبیل از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در این حوزه بود.

لاله هدف عمده فعالیت های امور بین الملل شهرداری اردبیل در گام اول را، معرفی و شناساندن شهر اردبیل و قابلیت های آن در سطح بین الملل بیان کرد و گفت: بر همین اساس با تاکیدات شهردار اردبیل و حمایت و راهنمایی های اعضای شورای اسلامی شهر در راستای عقد قرارداد خواهرخواندگی با چند شهر در کشورهای مختلف جهان نظیر کربلا در عراق، ولگوگراد در روسیه و ترابوزان در ترکیه اقدام کرده ایم که به محض اخذ مجوز قانونی به شورای اسلامی شهر ارجاع داده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح های مشترک شهرداری اردبیل با سازمان های مردم نهاد نظیر اجرای طرح پاکبانان محرم برای اولین بار در ایران، اظهار کرد: برای اولین بار در این حوزه شاهد هستیم که شهرداری اصفهان نیز از طرح پاکبانان محرم شهرداری اردبیل الگوبرداری کرده است که این اقدام گواهی بر موفقیت این طرح است.

به گفتهمدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل،اجرای طرح محیط بانان کوچک، برپایی دیوارهای مهربانی، ایجاد مرکز رسانه های اجتماعی شهرداری اردبیل، ایجاد کانال رسمی شهرداری در تلگرام و صفحه رسمی شهرداری در اینستاگرام و برگزاری جشنواره هفت سین، سوگواره عکس عاشورایی، ایستگاه نقاشی، طرح میثاق با شهدا و ... از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته از سوی این واحد در طول نزدیک به 10 ماه گذشته است.

به گزارش تابناک اردبیل، در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس به مدیر و کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر از زحمات فعالین این حوزه قدردانی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار