فرصت بزرگی که شهرداری برای شهروندان اردبیل ایجاد کرده است:
بر اساس اطلاعیه ی منتشر شده از سوی مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری اردبیل، اعمال تخفیف 15 درصدی برای کلیه عوارضات به غیر از جریمه ماده صد خسارت حفاری و اجاره بها مستغلات در کل طول سال برای شهروندانی که این عوارض را به صورت نقدی پرداخت کنند وجود دارد.
کد خبر: ۲۳۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 18 May 2016

شهرداری اردبیل در راستای ترغیب شهروندان به اخذ پروانه های ساختمانی و تسویه عوارض و جرائم، اقدام به ارائه تسهیلات ویژه نموده است.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، بر اساس اطلاعیه ی منتشر شده از سوی مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری اردبیل، شهرداری اردبیل تا انتهای سال جاری تسهیلات ویژه‌ای را برای شهروندان اردبیلی در نظر گرفته است.

در بسته تسهیلاتی عمومی شهرداری اردبیل در راستای رونق ساخت و ساز و ایجاد شرایط مناسب برای اخذ پروانه‌های ساختمانی برای مبلغ عوارض پروانه های ساختمانی دارای عرصه بیش از 2000 مترمربع تا4000 متر مربع در زمان تسویه حساب 20 درصد تخفیف و برای املاک دارای مساحت عرصه بیش از 4000 متر مربع تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

همچنین در این بسته اعمال 20% تخفیف به املاک مشرف به پل های رو گذز و 10 درصد به املاک مشرف به پل های عابر پیاده در نظر گرفته شده است که در صورت وجود فضای سبز ما بین ملک و معبر این تخفیف به 20درصد افزایش می یابد.

در این اطلاعیه آمده است بها خدمات بهره بهرداری از معبر برای املاک واقع در تعریض معابر زیر 12 متری اخذ نخواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه اعمال تخفیف 15 درصدی برای کلیه عوارضات به غیر از جریمه ماده صد خسارت حفاری و اجاره بها مستغلات در کل طول سال برای شهروندانی که این عوارض را به صورت نقدی پرداخت کنند وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار