در سومین جلسه کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری استان در سال جاری:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در جلسه امروز که سومین جلسه کمیته در سال جدید بوده است 6 پرونده بررسی شد که در مجموع در سه جلسه سال جاری 16 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و در کل حدود 180 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۳۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 18 May 2016

در حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان واقعی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران اردبیل تشکیل جلسه داد.

حل مشکل یک پرونده منجر به گشایش برای 37 واحد تولیدی شد

به گزارش تابناک اردبیل، در سومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اردبیل در سال جاری که در اتاق بازرگانی اردبیل و با حضور مسئولان اتاق و معاون دادگستری و دادستان اردبیل برگزار شد به مشکلات شش نفر از سرمایه‌گذاران استان اردبیل در حوزه‌های مختلف تولیدی رسیدگی شد.

در این جلسه که اکثر پرونده‌ها مربوط به مشکلات مختلف سرمایه‌گذاران بود در ابتدا سرمایه‌گذاران توضیحاتی را در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی خود به ویژه مسائل بانکی، مالیاتی و اداری مطرح شد که رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل با حمایت از سرمایه‌گذاران خواستار همراهی مسئولان بانک در حل این مشکلات و نارسایی‌ها شد.

در این جلسه که مشکلات شرکت تعاونی تولیدی روغن نباتی اردبیل، واحد بیسکوییت سازی اسبقی پور نمین، واحد تولیدی ماشین آلات مرغداری پناهی، هتل آپارتمان ماندگار سرعین، شرکت مرغ مادر همای سبلان و شرکت تولیدی آناهیتا مطرح شد اعضای کمیته حمایت قضایی با دید حمایت از سرمایه‌گذاران و با همراهی اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل امور مالیاتی، بانک تجارت، بانک صنعت و معدن، بانک توسعه تعاون، اداره کل گمرک استان اردبیل، اداره کل دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل سعی کردند تا مشکلات و موانع پیش‌روی صاحبان این واحدها را برطرف کنند.

گفتنی است با تدبیر اتاق بازرگانی استان اردبیل از دو سال پیش جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل به صورت مرتب و مستمر برگزار می‌شود تا بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با دید کارشناسی برطرف شود.

در این جلسات که اتاق بازرگانی با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و صنعتگران حضور پیدا می‌کند در کنار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل و دادستان اردبیل تلاش بر این است تا به نفع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مشکلات و موانع پیش‌رو برطرف شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در این جلسه گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری از سرمایه گذاری مشروع و قانونی قاطعانه حمایت می کنیم.

یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در جمع خبرنگاران در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ترکیب کمیته و جامعیت آن به نحوی است که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در آن به صورت دقیق قابل طرح و مساعدت است.

وی تصریح کرد: کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری از بدو تشکیل تا امروز در رسالت اساسی خود توفیق داشته و در آینده نیز در جهت رفع موانع با تمام توان تلاش خواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در جلسه امروز که سومین جلسه کمیته در سال جدید بوده است 6 پرونده بررسی شد که در مجموع در سه جلسه سال جاری 16 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و در کل حدود 180 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار