دریغ از یک دلداری !
مردم می پرسند چرا اعضای شورای شهر اردبیل که اتفاقا مسئولیت بیشتری هم در قبال پاسخگویی به افکار عمومی در رابطه با سقوط تیم شهرداری اردبیل دارند ، چرا در این باره سکوت اختیار کرده اند و حتی حاضر نشدند با صحبت کردن و اظهار تاسف هم که شده ورزش دوستان اردبیلی را دلداری بدهند !
کد خبر: ۲۳۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 19 May 2016

شکست های اخیر تیم فوتبال شهرداری اردبیل و سقوط این تیم از لیگ دسته یک کشوری ، مهمترین رویداد و خبر ورزشی هفته گذشته بود.

به گزارش تابناک اردبیل، در حالی که جمع زیادی از ورزش دوستان و فوتبال دوستان اردبیلی در بازی های اخیر حمایت های مردمی تحسین برانگیزی برای تشویق بازیکنان تیم شهرداری در بازی های خانگی ترتیب داده بودند ، اما در نهایت عوامل مختلفی دست به دست هم دادند تا این تیم نتایج مطلوبی نگیرد و استان اردبیل از داشتن نماینده ای در فوتبال لیگ دسته یک کشور محروم بماند.

جدا از اینکه دلایل شکست های اخیر تیم فوتبال شهرداری چه بوده است، آنچه این روزها در شبکه های مختلف اجتماعی مورد  تعجب افکار عمومی از سکوت شورا درباره سقوط تیم شهرداری اردبیلبحث گسترده فوتبال دوستان قرار گرفته این است که چرا اغلب اعضای شورای شهر اردبیل در قبال این ناکامی سکوت کرده اند و اظهار نظر چندانی در این رابطه نداشته اند و به خود زحمت موضع گیری و پاسخگویی به افکار عمومی را نمی دهند؟!!!

صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس دهم که پیش تر و در دوران مسئولیت وی در شهرداری اردبیل ، این تیم به دسته یک صعود کرده بود ، تلاشهایی را برای ابقای تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته یک آغاز کرده است که به نظر می رسد به سرانجام رساندن آن در اوضاع و احوال فعلی فدراسیون فوتبال بسیار سخت و بعید خواهد بود.

اخیرا صدیف بدری منتخب اول مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم از تلاشهایی برای مذاکره با فدراسیون فوتبال خبر داده است گفته است: با محوریت هیأت فوتبال استان تلاش می‌کنیم تا مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص سقوط پنج تیم به لیگ دسته دو با تاخیر یک ساله انجام شود تا با تجدید نظر در این امر امکان بقای تیم شهرداری در لیگ یک فراهم آید.

اگرچه بعید به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال با این درخواست موافقت کند که البته حق هم دارد اما با این حال پیگیری های نماینده اردبیل در مجلس آینده در خور تقدیر است.

اما مردم می پرسند چرا اعضای شورای شهر اردبیل که اتفاقا مسئولیت بیشتری هم در قبال پاسخگویی به افکار عمومی در رابطه با سقوط تیم شهرداری اردبیل دارند ، چرا در این باره سکوت اختیار کرده اند و حتی حاضر نشدند با صحبت کردن و اظهار تاسف هم که شده ورزش دوستان اردبیلی را دلداری بدهند !


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدرضا اردبیلی
|
United States
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
بابا به جهنم که سقوط کرد!
فوتبال حرفه ای یعنی اسپانسر قوی ! وقتی هیچ پولی نداشته باشی تو فوتبال حرفه ای جای حرف زدن نداری!

مسئولین اردبیل باید به فکر اشتغال هزاران جوان بیکار اردبیلی و وضعیت اسفناک معیشت اردبیلی ها باشن و ...

از اولش هم معلوم بود این تیم نمیتونه ! چون شانسی بود صعودش به لیگ یک! تیمی که بخواد فوتبال رو حرفه ای بازی کنه باید شرایط مالی و اسپانسر قوی داشته باشه!

به عنوان یه اردبیلی متعصب میگم: اولویت اردبیل باید جهش اقتصادی باشه نه تیم فوتبال!
وقتی وضعیت اقتصادیشون به راه باشه خود بخود شادی و سرور تو مردمش موج خواهد زد!
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
چرا مستقیم این سوالو از شهرداری نمیپرسین؟؟؟
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: خب شما همین الان پرسیدید!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
سلام خدمت شما بزرگواران
عوامل اصلی سقوط این تیم نه مدیریتش ونه هواداری تیم هستن مشکل اصلی
شورای شهر اردبیله که از اول فصل حتی یکبار هم در استادیوم تختی اردبیل حضور مفید و کار آمدی نداشتند حتی میشه گفت آقای گل جهان هم بی تقصیر
نیست چون میتونست با حمایتش این تیمو نگه داره ولی به خاطر این که محبوبیتش در اردبیل در خطر بود که خدایی نکرده محبوبیتشو از دست بده این کارو نکرد دل جوانای اردبیل به عشق این تیم بود که تو هفته یکبار بیان استادیوم تختی که آقایان و رئیس رئسا این دل خوشیو از جوانان اردبیل گرفتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار