امام جمعه موقت خلخال گفت: بهائیت دشمن دیرینه اسلام و دست ساخته دشمنان بشریت است.
کد خبر: ۲۳۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 20 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال با اشاره به دشمنی بهائیت با اسلام اظهار کرد: بهائیت دست ساخته دشمنان بشریت بوده و آیین نیست.

وی با اشاره به میلاد حضرت امام زمان (عج) و تبریک این روز تصریح کرد: مهدویت اصلی‌ترین اولویت تبلیغی جامعه است و دشمن تلاش می‌کند مهدویت را به صورت منفی تبلیغ کند که تمام کوشش استکبار بر این است تا مهدویت از ذهن‌ها پاک شود.

امام جمعه موقت خلخال گفت: دشمن در ادامه تلاش خود سعی دارد فروعات را به صورت شبهه‌انگیز تبلیغ کند.

محسنی با تقدیر از زحمات مردم در برپا کردن جشن‌های مردمی در محلات و تزئین و آماده‌سازی معابر برای جشن‌های اعیاد شعبانیه افزود: منتظر واقعی بودن باید به دور از آسیب‌ها ادامه یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و ادامه داد: روز چهارم خرداد روز مقاومت شهر دزفول است و در این شهرها شهدایی سه ساله و 95 ساله تقدیم انقلاب شده تا دستاوردها حفظ شود.

محسنی یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهید محمد جهان‌آرا را گرامی داشت.

وی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: تلاش و مداومت سربازان امام زمان (عج) با فعالیت‌های اطلاعاتی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها، جلوگیری از بحران‌های اجتماعی و کودتاها منجر به امنیت بیش از پیش در کشورمان شده و این نیرو با تبعیت از ولایت به عنوان یار انقلاب و مدافع حقوق مردم و در خدمت مردم است.

امام جمعه موقت خلخال از زحمات سخنران پیش از خطبه نماز جمعه خلخال در تشریح برنامه‌های سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر تقدیر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار