منتخب مردم اردبیل در مجلس دهم عنوان کرد
منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم گفت: ما در یک ماه اخیر رایزنی‌هایی را با لاریجانی و عارف در مورد منطقه آزاد تجاری داشتیم تا در نخستین فرصت مجلس دهم این لایحه را که از سوی دولت مطرح می‌شود، به تصویب برسد.
کد خبر: ۲۳۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 21 May 2016

صدیف بدری در نشست با منتخبان پارلمان محلی در اردبیل اظهار کرد: از جمله موضوعات مهمی که هر هفت منتخب مردم استان در مجلس دهم با عزمی راسخ پیگیر تصویب و تحقق آن هستند، راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری است که امیدواریم در اولین فرصت زمینه این کار فراهم آید.

وی تصریح کرد: در رایزنی‌هایی که با علی لاریجانی و عارف در مجلس پیش از آغاز فعالیت پارلمان دهم داشتیم، قرار شد از تصویب منطقه آزاد تجاری به جد حمایت شود که هر دوی آنها قول دادند در مجلس دهم زمینه و بستر این کار فراهم آید.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم گفت: مجلس دهم مانع از آن شد تا با عجله برنامه ششم توسعه که در 46 صفحه تهیه شده بود، به تصویب برسد و قطعاً در مجلس دهم با بررسی همه‌جانبه، نمایندگان تلاش می‌کنند تا برنامه ششم توسعه را به صورت دقیق و منظم و با برش استانی در قالب برنامه پنج‌ ساله به تصویب برسانند.

بدری افزود: در این زمینه قرار است مسؤولان استانی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کنند تا با رفع شدن ضعف‌ها و کاستی‌ها برنامه ششم توسعه با نگاه متوازن به توسعه استان‌ها و ایجاد ظرفیت‌های جدید توسعه و پیشرفت واقعی به تصویب رسیده و زمینه این کار فراهم آید.

پیگیر تصویب قانون جامع مدیریت واحد شهری هستیم

صدیف بدری در نشست اعضای شورای استان اردبیل افزود: اعتقاد دارم در عمل باید قانون جامع مدیریت واحد شهری عملیاتی شود و ضرورت دارد هم دولت و هم مجلس با اعتقاد قلبی به این موضوع ورود پیدا کنند.

وی گفت: اولویت ما در مجلس دهم پیگیری تصویب قانون جامع مدیریت واحد شهری است تا از طریق کمیسیون امور اجتماعی نسبت به تصویب درست و شایسته این قانون و نحوه اجرایی شدن آن پیگیری‌ها و بررسی‌ها انجام شود.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خارج از همراهی یا عدم همراهی شورا و شهرداری هفت منتخب مردم استان مصمم هستند تا به عنوان یک اولویت پیگیر تصویب قانون جامع مدیریت واحد شهری باشند.

بدری با بیان اینکه ما اعتقاد داریم مردم قدرشناس و واقع‌بین خدمات و فعالیت‌های مسؤولان و خادمان خود هستند، اظهار کرد: بنده از اول به این اصل اعتقاد داشتم و با اعتمادی که مردم در مجلس دهم به بنده کردند احساس می‌کنم که یک مسؤولیت و آرمایش الهی سخت در پیش‌رو است که باید در چهار سال از این فرصت استثنایی برای کار و پیگیری امور استفاده کرد.

وی قدر دانستن فرصت‌ها را یادآور شد و گفت: فرصت‌ها با توجه به اینکه به سرعت سپری می‌شوند اعتقاد قلبی بر این است تا قدر لحظات و فرصت‌های خدمت را دانسته و در این عرصه تلاش و پیگیری بیشتری را انجام داد.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های مردم استان را ایجاد وحدت و همگرایی در بین نمایندگان در دوره دهم توصیف کرد و افزود: قطعا از اثرات این وحدت و همگرایی هم مردم استان منتفع خواهند شد و هم مسؤولان می‌توانند رضایت مردم را فراهم کنند.

بدری تصریح کرد: ما از اول کار سعی کردیم با همکاری هفت نماینده پیگیر کارها باشیم چرا که معتقدیم اگر هفت نفر پیگیر موضوعات باشند کار به راحتی نتیجه داده و وزرا و روسای سازمان‌ها نیز مجاب می‌شوند تا در پیگیری مطالبات مردم در صحنه عمل ورود پیدا کنند.

وی ضرورت تصویب لایحه درآمد پایدار شهری را نیز یادآور شد و گفت: قوانین موجود در این زمینه جوابگو نیست و ضرورت دارد هم از محل ارزش افزوده و هم اخذ عوارض و جذب سرمایه‌گذاران فرصت کسب درآمد پایدار فراهم آید.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار آن باید قانون و اختیارات شورا بازنگری شود چرا که به نظر می‌رسد این قانون در حال حاضر پاسخگوی مطالبات واقعی مردم از پارلمان محلی نیست و ضرورت دارد اصلاح و پیگیری‌ها با برخی قوانین، آسیب‌ها و نارسایی‌ها یکی پس از دیگری برطرف شود.

راه آهن اردبیل با تأمین اعتبار فاینانس قابل تکمیل است

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم بیان کرد: پروژه راه آهن اردبیل را به جد پیگیر هستیم ولی با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی بحث تأمین منابع آن از طریق فاینانس مطرح است که امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود خط ریلی استان از میانه به سمت اردبیل و اتصال آن به پارس‌آباد و بیله‌سوار فراهم آید.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ‌قطعاً این پروژه با توجه به مرزی بودن استان توجیه اقتصادی دارد و باید تلاشی واقعی را انجام داد تا بستر و زمینه توسعه همه‌جانبه با تکمیل راه‌ آهن، توسعه راه‌های ارتباطی فراهم آید.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم راه اردبیل به سمت گیلان نیز به بزرگراه تبدیل شود و از سمت نیر به بستان‌آباد نیز با همکاری استان همجوار به یک راه ایمن چهار خطه تبدیل شود.

بدری به آسیب‌ها و خطرات محور اردبیل – سرچم اشاره کرد و گفت: به جای این مسیر می‌توان از طریق منجیل راه ارتباطی را برای هموطنانمان فراهم کرد تا گذرگاه مناسب و ایمنی برای تردد هموطنان استان اردبیل فراهم آید.

وی از ایمن شدن محور اردبیل به سمت پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی خبر داد و تصریح کرد: هر هفت نماینده استان در موضوعات و مسائل کلان هم قسم و هم اراده هستند تا پیگیری‌های لازم را از طریق وزارتخانه‌های مختلف در تخصیص اعتبارات مناسب انجام دهند.

عملکرد جهاد سازندگی در عمران روستاها بی‌نظیر بوده است

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در مورد راه‌های روستایی نیز افزود: در اوایل انقلاب و با تشکیل جهاد سازندگی براساس اعتقادات و معنویت کارهای زیربنایی انجام شده به طوریکه با تلاش و پیگیری جهاد سازندگی اکثر روستاها صاحب راه ارتباطی، آب، برق و سایر امکانات شده است.

وی بیان کرد: از آن مقطع به بعد راه‌های روستایی مورد غفلت واقع شده و وضعیت نامناسب ترددی پیدا کرده که ضروری است روحیه جهادی در این حوزه تقویت شده و بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان اردبيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
جناب آقاي انوشيروان محسني بند پي رياست محترم سازمان بهزيستي كشور

سلام علیکم


احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و … شامل ما نمی شود.

جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم.

در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.

حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند!

مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم.

لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم و این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
با سلام همدلی وهمصدایی نمایندگان یکی از نقاط قوت وکلیدی توسعه استان است بهتر است در رفع نقاط ضعف موضوع در داخل استان مطرح وحل وفصل گردد وبرای نقاط قوت ومطالبات استان در سطح ملی با عزم راسخ وبا اتحادوهمدلی موضوع پیگیری شود از تخریب همدیگر در سطح مدیران تراز اول در سطح کشور شدیدا پرهیز شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار