بررسی مشکلات حوزه انتخابیه
مهندس بدری ضمن تقدیر از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر نیر در رفع نیازهای مردم علی‌رغم وجود مشکلات عدیده، افزود: پله نخست توسعه استان در ایجاد و حفظ وحدت در بین نمایندگان استان است و در سایه این وحدت است که می توان به تحقق طرح‌های کلانی چون اتصال بزرگراهی ...
کد خبر: ۲۳۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 23 May 2016
مهندس صدیف بدری، منتخب اول مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در دوره دهم مجلس شورای اسلامی  با حضور در ساختمان شهرداری نیر با شهردار و اعضای شورای این شهر دیدار کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، در این دیدار ابتدا مهندس رام، شهردار نیر، ضمن قدردانی از حضور مهندس بدری در نیر، به چند مورد از مشکلات و مسائل اصلی شهرداری نیر پرداخت. سپس هر کدام از اعضای شورای شهر نیر نیز در سخنانی به دغدغه‌های اصلی مردم نیر نظیر آمار مهاجرت و بیکاری بالا، مشکلاتی که کمربندی در دست احداث نیر با آن روبه‌روست، عدم رسیدگی مناسب به سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در حوزه آبگرم‌های این شهر و برخی موارد دیگر پرداختند.

سپس مهندس بدری ضمن تقدیر از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر نیر در رفع نیازهای مردم علی‌رغم وجود مشکلات عدیده، افزود: پله نخست توسعه استان در ایجاد و حفظ وحدت در بین نمایندگان استان است و در سایه این وحدت است که می توان به تحقق طرح‌های کلانی چون اتصال بزرگراهی شهرهای استان به همدیگر و سایر شهرهای همجوار امیدوار بود.
در ادامه مهندس بدری ضمن بررسی دقیق پروژه احداث کمربندی شهر نیر، قول پیگیری سریع و رفع منطقی موانع و مشکلات مطرح شده را داد.
در پایان مهندس بدری ضمن دیدار با کارمندان و کارکنان عمارت شهرداری نیر، در معیت شهردار و اعضای شورای شهر نیر از محل احداث کمربندی نیر بازدید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار