در سفر هیأت تجاری و بازرگانی اتاق اردبیل به بصره تأکید شد
مکی سودانی رئیس اتاق بازرگانی بصره پس از آشنائی با توانمندی ها و پتانسیل های استان اردبیل از آمادگی اتاق بصره برای برقراری ارتباط تجاری سالم بین تجار دو شهر بصره و اردبیل خبر داد. وی در ادامه خواستار ارسال اطلاعات مربوط به بازرگانان و پتانسیل های استان اردبیل شد ...
کد خبر: ۲۳۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 23 May 2016

تعاملات تجاری اردبیل و بصره گسترش می یابد

هیأت تجاری اتاق اردبیل به سرپرستی عبدالرضا بیگناه از اتاق بازرگانی بصره بازدید و نسبت به گسترش مراودات تجاری و بازرگانی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اردبیل، مکی سودانی رئیس اتاق بازرگانی بصره پس از آشنائی با توانمندی ها و پتانسیل های استان اردبیل از آمادگی اتاق بصره برای برقراری ارتباط تجاری سالم بین تجار دو شهر بصره و اردبیل خبر داد. وی در ادامه خواستار ارسال اطلاعات مربوط به بازرگانان و پتانسیل های استان اردبیل شد و اظهار امیدواری کرد که اتاق بازرگانی اردبیل و بصره در تحکیم روابط تجاری دو کشور نقش مناسبی ایفا کنند.

عبدالرضا بیگناه سرپرست هیأت تجاری اتاق اردبیل در اتاق بصره، به تمایل تجار و بازرگانان اردبیل برای تعاملات تجاری با بازرگانان و اتاق بصره اشاره و اضافه کرد استان اردبیل به خاطر هم مرز بودن با کشور آذربایجان می تواند کریدور مناسبی برای معرفی محصولات بصره به کشورهای حوزۀ قفقاز و حتی اروپا باشد. وی همچنین خاطر نشان کرد در دوران پسا برجام می توان تعاملات و روابط تجاری دو کشور را بیش از پیش کرد.

دبیرکل اتاق اردبیل نیز در این دیدار، پتانسیل ها و توانمندی های استان اردبیل را در قالب یک پاورپوینت تشریح کرد و زمینه های همکاری مشترک بین بازرگانان و تولیدکنندگان را امیدوار کننده خواند.

تعاملات تجاری اردبیل و بصره گسترش می یابد

حسین وثوقی ایرانی دعوتنامۀ کتبی حسین پیرمؤذن عضو هیأت رئیسۀ اتاق ایران و رئیس اتاق اردبیل مبنی بر دعوت از رئیس اتاق بصره بویژه اعضای اتاق بصره برای بازدید از استان اردبیل را تقدیم رئیس اتاق بصره کرد.

در ادامه رئیس اتاق بصره از اعلام آمادگی برای سفر به اردبیل خبر داد و افزود: پس از عید فطر هیأت تجاری بصره به استان اردبیل سفر کرده و از توانمندی های کشاورزی صنعتی و گردشگری استان بازدید خواهند کرد.

هیأت تجاری اتاق اردبیل در ادامۀ سفر به استان بصرۀ عراق با مدیر بانک تعاون اسلامی شعبۀ بصره دیدار کردند.

دبیرکل اتاق اردبیل در دیدار با مدیر بانک تعاون اسلامی شعبۀ بصره توانمندی های استان اردبیل را تشریح و سپس با اشاره به مشکلات پیش روی تجار ایران و عراق خواستار ارائه خدمات بیشتر بانک تعاون اسلامی شعبۀ بصره برای روان سازی تجارت دو کشور شد.

در این جلسه خانم ابتسام کریم عیسی الزرگانی به تسهیلات و خدمات این بانک اشاره و اظهار داشت: بانک تعاون اسلامی آمادگی لازم برای نقل و انتقال پول بین دو کشور را از طریق شعبۀ این بانک در تهران دارد.

مدیر بانک توسعۀ تعاون اسلامی در بصره نیز از تضمین تجارت بین بازرگانان ایرانی و عراقی با نرخ 13 درصد خبر داد و اضافه کرد این بانک برای تسهل تجارت بین تجار دو کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شرکت در مراسم رسمی افتتاح نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره و بازدید از نمایشگاه و مذاکره با تجار و بازرگانان ایرانی و عراقی از دیگر برنامه های هیئت تجاری اتاق بود.

در ادامه توانمندی های گردشگری استان اردبیل به فعالان حوزۀ گردشگری بصره نیز توسط هیئت تجاری اتاق اردبیل ارائه شد

در سفر هیئت تجاری اتاق اردبیل به بصره عبدالرضا بیگناه،حسین وثوقی ایرانی،فرهاد صفری،بهنام قاضی زاده و داریوش بهرام نژاد از اعضای اتاق اردبیل حضور داشتند.

تعاملات تجاری اردبیل و بصره گسترش می یابد

تعاملات تجاری اردبیل و بصره گسترش می یابد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار