فرماندار پارس آباد مغان گفت: با مدیریت پروژه ها ، برنامه ریزی و اولویت بندی برای انجام پروژه های مکمل در روستاها و استفاده بهینه از اعتبارات موجود عمران این شهرستان مرزی تسریع می شود.
کد خبر: ۲۳۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 25 May 2016

اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش های تابعه پارس آباد مغان افزود: تامین آب شرب بهداشتی پایدار ، ایجاد جاده های مواصلاتی ایمن ، تهیه طرح های هادی روستایی ، مقاوم سازی مسکن روستایی ، مدیریت در تامین و توزیع آب کشاورزی و حفظ خاک و اراضی ملی جز اولویت های برنامه ریزی شهرستان برای توسعه زیرساخت های روستایی بخش ها است.
او از مشارکت مسوولان ادارات منطقه در سرعت بخشیدن به پروژه های در حال اجرا در روستاها به ویژه روستاهای فاقد دهیاری قدردانی کرد.
صمدی به کلنگ زنی ساختمان بخشداری اسلام آباد و آغاز عملیات اجرایی چهار بانده پارس آباد سربند و جاده های گلمالی و جاده قره تپه در هفته آینده اشاره کرد و خواستار پیگیری و تخصیص اعتبارات استانی توسط دستگاههای اجرایی شد.
فرماندار پارس آباد همچنین لایروبی دریاچه شهرک غفاری را به دلیل ذخیره آب شبکه و جاذبه گردشگری شهرستان جزو اولویت های شهرستان ذکر کرد و از اتمام لایروبی 60 هکتار از سطح دریاچه در فاز اول خبر داد.
او گفت: عملیات اجرایی فاز دوم لایروبی دریاچه نیز با مشخص شدن پیمانکار پروژه به زودی آغاز و می شود و تا مردم بتوانند از اوایل سال آینده از طبیعت دریاچه بهره مند شوند.
وی به اتمام طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار و برنامه ریزی برای تهیه طرح هادی و محدوده 76 روستاها و قشلاقات زیر 20 خانوار در سال آینده اشاره کرد و افزود: با تهیه طرح هادی امکان بهره مندی مردم این روستاها از اعتبارات مقاوم سازی و اصلاح معابر فراهم خواهد شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری پارس آباد ، بخشداران تابعه نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بخش و روستاهای زیرپوشش مسائل و مشکلات ارائه و پتانسیل های موجود را بیان و از دستگاههای اجرایی حاضر خواستار تسریع در رسیدگی و برنامه ریزی برای حل این مشکلات شدند.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار