مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از افزایش پروازهای شبانه فرودگاه اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 25 May 2016

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل ازروابط عمومی فروگاه اردبیل، سید فخر‌الدین هاشمی اظهار کرد: هم‌اکنون فرودگاه اردبیل با تمام امکانات و تجهیزات مدرن خود آماده هرگونه پرواز در طول 24 ساعت شبانه‌روز است و ما مشکلی از این بابت نداریم.

وی با بیان اینکه فرودگاه اردبیل از نظر فرودگاه‌های هم سطح خود جزو فرودگاه‌های شاخص و رده نخست کشور است، افزود: در حال حاضر تمام دستگاه‌ها و تجهیزات کمک‌ناوبری VOR، ILS، DME، NDB در این فرودگاه نصب و راه‌اندازی شده و با توجه به وجود باند متقاطع امکان هرگونه پرواز در این فرودگاه مهیاست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تجهیز و تامین امکانات پشتیبانی، دستگاه‌های کمک ناوبری، ایمنی، مخابراتی و هواشناسی را دیگر بخش‌های فعال فرودگاه اردبیل عنوان کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این بخش‌ها ایمنی و امنیت پروازها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به جرات می‌توان گفت که فرودگاه اردبیل جزو پیشروترین فرودگاه‌ها در سطح خود است.

هاشمی انجام 44 پرواز هفتگی را در فرودگاه اردبیل یک موفقیت خواند و تصریح کرد: خوشبختانه در سال قبل بیش از یک‌هزار و 664 پرواز داخلی و خارجی انجام و 206 هزار و677 نفر مسافر از این فرودگاه جابجا شده‌اند.

این مسؤول از پروازهای شبانه هواپیمایی آسمان از این فرودگاه در مسیر تهران به اردبیل و بالعکس خبر داد و گفت: با توجه به درخواست مسافران مبنی بر افزایش پرواز شبانه از این فرودگاه، هواپیمایی آسمان روزهای شنبه ساعت 11 این پروازها را انجام داده و مقرر به برقراری این پرواز در کل ایام هفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل یادآور شد: زمینه مستعد گردشگری بازرگانی و توسعه مراکز دانشگاهی طلب می‌کند که زمینه برای افزایش پروازها به نقاط مختلف کشور و خارج فراهم شود تا در رفت و آمد پزشکان، استادان دانشگاه‌ها، تجار، بازرگانان، سرمایه‌گذاران و گردشگران تسهیلات خاص به وجود آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار