معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح تولید برق از زباله با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 26 May 2016

به گزارشخبرنگار مهر،علی آذرنژاد بعدازظهر پنج‌شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل حفاظت از محیط‌زیست اردبیل تصریح کرد: با اجرای این طرح زباله‌های شهر اردبیل و شهرهای اطراف آن جمع آوری شده و در تولید برق به کار گرفته می‌شود.

وی با تأکید به ضرورت پاسداری از منابع زیست‌محیطی اضافه کرد: باید از هرگونه اقدامی که به منابع زیست‌محیطی لطمه وارد می‌سازد، خودداری کرد.

معاون امور عمرانی استاندار ساخت‌وسازهای غیرمجاز را یکی از عوامل آلاینده محیط‌زیست دانست و افزود: علاوه بر این حفر چاه‌های غیرمجاز نیز از دلایل صدمه به منابع زیست‌محیطی است.

آذرنژاد با اشاره به تجربه نامطلوب دریاچه ارومیه متذکر شد: یکی از دلایل خشک شدن این دریاچه حفر چاه‌های غیرمجاز بود که در مدت کوتاهی صدمات جبران‌ناپذیری به آن وارد ساخت.

وی حفاظت از منابع خدادادی و محیط‌زیستی را وظیفه تمامی افراد جامعه دانست و تأکید کرد: نباید استفاده از منابع به شکلی باشد که نیاز نسل آینده تهدید شده و منابع نسل آینده نابود شود.

معاون امور عمرانی استاندار با تأکید به ضرورت حفاظت محیط زندگی از تمامی انواع آلایش‌ها، اضافه کرد: لازم است فعالان محیط‌زیست به ضرورت‌ها توجه داشته و در پاسداری از منابع تلاش کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار