فرماندار شهرستان کوثر نسبت به بیکاری، معضلات و آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و به ویژه پایین آمدن سن اعتیاد و افزایش طلاق‌ها در سطح جامعه هشدار داد.
کد خبر: ۲۳۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 26 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، علیرضا علیپور پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت نظارت کانون‌های مساجد شهرستان کوثر اظهار داشت: در حال حاضر 21 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان کوثر فعال بوده که برنامه‌های مختفی را در طول سال به شکل مطلوب و مناسب اجرا می‌کنند.

وی با اعلام حمایت از برنامه‌های کانون‌های مساجد شهرستان بیان کرد: به این منظور اعتبارات ویژه‌ای نیز برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان اختصاص می‌یابد تا بتوانیم برنامه‌های این کانون‌ها را تقویت و افزایش دهیم.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد گفت: باید در زمینه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و با تجمیع برنامه‌های پیش‌بینی شده تلاش و جدیت بر تاثیرگذاری هر چه بیشتر آنها باشد.

علیپور بیکاری، معضلات و آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و به ویژه پایین آمدن سن اعتیاد و افزایش طلاق‌ها در سطح جامعه را برشمرد و تصریح کرد:‌ باید برنامه‌های اجرایی در راستا کاهش این معضلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باشد و فعالیت‌ها در این راستا تنظیم شود چرا که این معضلات زمینه‌ساز ایجاد خدشه و خلل در مسیر توسعه و تعالی جامعه می‌شود و برنامه‌های فرهنگی در کاهش آنها تاثیر به سزایی را خواهد داشت.

وی با تاکید بر تنوع برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در مساجد افزود:‌ با توجه به توان و قابلیت کانون‌ها در جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های افزایش این کانون‌ها را در شهرستان فراهم آوریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار