شهردار اردبیل خبر داد؛
شهردار اردبیل گفت: با هماهنگی شهرداری با میراث فرهنگی، تپه نادری به تفرجگاه عمومی تبدیل شده و به روی عموم شهروندان گشوده می شود.
کد خبر: ۲۳۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 26 May 2016

شهردار اردبیل گفت: با هماهنگی شهرداری با میراث فرهنگی، تپه نادری به تفرجگاه عمومی تبدیل شده و به روی عموم شهروندان گشوده می شود.

تپه نادری تبدیل به تفرجگاه عمومی می شود

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، شهردار اردبیل عصر روز چهارشنبه 5 خرداد در جریان بازدید از شبکه معابر در حال احداث در محدوده منطقه نمونه گردشگری شورابیل، اظهار کرد: با توجه به مذاکرات انجام گرفته با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، طرحی را آماده کرده ایم که براساس آن؛ تپه نادری را همچون تپه سربند به یک تفرجگاه عمومی تبدیل می کنیم که نصب تندیس حماسی شاه اسماعیل ختایی در این تپه بخشی از طرح مذکور است.

دکتر حمید لطف اللهیان افزود: عملیات اجرایی خیابان 20 متری ورودی جدید شورابیل منشعب از 45 متری ولایت که با طول 210 متر از جنب موزه دفاع مقدس می گذرد؛ از امروز آغاز شده است.

لطف اللهیان ادامه داد: طرح خیابان 20 متری ورودی جدید شورابیل از سمت موزه دفاع مقدس شامل پارکینگ کناره ای با ظرفیت حداقل دویست دستگاه خودرو است که پس از اتمام امکان دسترسی به دریاچه از ضلع شرقی را فراهم می کند.

شهردار اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بسته شدن رینگ اول شورابیل به روی خودروها در آینده ای نزدیک، شهرداری نسبت به بازگشایی رینگ دوم مخصوص خودروها به موازات رینگ اول اقدام نموده است که با تکمیل شدن این طرح؛ فضا و زیرساخت لازم برای احداث پارک ها، پارکینگ ها و مکان های مناسب برای توسعه گردشگری شورابیل فراهم می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
جناب شهردار ضمن تشکر از فعالیت مجموعه جنابعالی در سطح شهر اردبیل تقاضا مندم کارهارا نیمه تمام رها نکنیداین کار شیرینی فعالیت شما راکم میکند فعالیت خوبی با مشخصات مهندسی در بلوارعلی دایی کارشناسان فاز 3( بین میدان شفا وابوعلی سینا)در حال انجام است متاسفانه چند روزی کارها نیمه تمام رهاشدبخشی ازخاکهای دپو شده در کنار خیابان ها لابه لای پیاده روهاوداخل کانیو ها نیاز به جمع اوری دارد درضمن پازل کاری پیاده رودر صورت امکان سریع تر انجام شود تا عملکرد شما برای مردم لذت بخش باشد با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
خیلی از نواحی شهر بعلت کمبود فضاهای تفرحی با مشکل مواجه است تپه نادری در کنار شورابیل است در صورتی که کل شهرک کارشناسان یک پارک بشتر ندارد انهم بخشی به اداره گاز وشفا پرتو وفضای فرهنگی مثل مدرسه وحوزه داده شد امیدوارم شهردار محترم به فکر یک فضای سبز مناسب برای این شهرک باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار