فرماندار خلخال از بهره‌برداری از پروژه اولین آبشار مصنوعی این شهرستان در منطقه نمونه گردشگری «ازناو» تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 27 May 2016

علی نظری صبح جمعه در حاشیه جلسه بررسی روند اجرای پروژه منطقه نمونه گردشگری ازناو در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: طبیعت زیبای ازناو موجب شده است در سال گذشته با سرمایه‌گذاری بخش دولتی منطقه نمونه گردشگری در این منطقه اجرا شود.

بهره‌برداری از اولین آبشار مصنوعی خلخال

وی افزود: سال گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری بخش دولتی محقق شد و در حال حاضر نیز سنگ‌فرش منطقه اجرا می‌شود.

فرماندار خلخال بخش‌های مختلف پروژه را شامل احداث مجموعه‌های اقامتی و رفاهی، بهسازی و زیباسازی و همچنین اجرای اولین آبشار مصنوعی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در فاز اول طرح بنیاد مسکن هشت میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی کرده است، ابراز امیدواری کرد: با هزینه کرد این رقم فاز اول پروژه در سال جاری به صورت کامل اجرا شود.

وی متذکر شد: متأسفانه وقفه چندساله در اجرای این پروژه ایجاد شده بود که با پیگیری مجدداً اجرای منطقه نمونه در دستور کار قرار گرفته است و در وضعیت فعلی از سرعت مطلوبی برخوردار است.

نظری با تأکید به برخورداری این شهرستان از طبیعت منحصر به فرد و قرارگیری بخش عمده جنگل‌های استان در این شهرستان، اضافه کرد: توسعه گردشگری شهرستان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری است.

گفتنی است منطقه نمونه گردشگری ازناو در شش کیلومتری مرکز شهرستان و در دو کیلومتری خوجین در دامنه کوه ازناو قرار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار