شهردار اردبیل از افتتاح فاز اول پل روگذر قدس اردبیل تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 28 May 2016

حمید لطف‌اللهیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: پل قدس که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است در دو فاز عملیاتی می‌شود که فاز اول آن پیش‌بینی می‌کنیم تا اواخر امسال تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه فاز دوم این پروژه سال آینده تکمیل می‌شود ادامه داد: عملیات احداث پل روگذر قدس در میدان ایستگاه سرعین اردبیل از ورودی پادگان ارتش تا میدان ججین ادامه دارد و مقدمات اجرایی آن آغاز شده به طوری که در احداث این پل علاوه بر ظاهر زیبای آن سعی کردیم تا از مدرن‌ترین صنعت پل‌سازی بهره گرفته تا زیباترین پل روگذر را در اردبیل که نماد و جلوه‌ای از شهر گردشگری اردبیل خواهد بود اجرایی و عملیاتی کنیم.

شهردار اردبیل با یادآوری اینکه شهرداری اردبیل در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خود شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا با یک رویکرد توسعه‌محور بتواند فعالیت‌ها را به انجام برساند، ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های به ارزش 32 میلیارد ریال در اردبیل بودیم که شاخص‌ترین این پروژه فرهنگسرای بانوان در پارک بانوان اردبیل بود که قطعا نقش موثری را در ارائه خدمات فرهنگی و هنری و فعالیت‌های اجتماعی را برای بانوان انجام خواهد داد.

لطف‌اللهیان بیان کرد: در کنار کارهای روبنایی و معمولی که شهرداری انجام می‌دهد بیشترین اهتمام ما در انجام کارها و پروژه‌های زیربنایی است که توجه شهرداری نیز به زیرساخت‌های و کارهای زیربنایی است وگرنه با انجام کارهای روزمره نمی‌توانیم خودمان را مشغول و سرگرم کنیم.

توزیع 30 هزار تن آسفالت در 2 ماه گذشته

شهردار اردبیل ضرورت اعتمادآفرینی بین شهروندان و مجموعه شهرداری را در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای از جنس توسعه پایدار یادآور شد و بیان کرد: اگر این اعتماد شکل نگیرد امکان تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه‌ها وجود ندارد.

لطف‌اللهیان توجه به کارهای توسعه‌محور و زیربنایی را از ضرورت‌های برنامه‌های توسعه‌ای بیان کرد و گفت: توجه به این پروژه‌ها پیش‌نیاز کارهای عمرانی است که در کنار ‌آن کیفیت کارهای عمرانی و انجام دقیق پروژه‌ها بسیار مهم و حیاتی به نظر می‌رسد.

وی از تولید و پخش 30 هزار تن آسفالت در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: در کنار آسفالت‌ریزی، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و بسیاری از کارهای دیگر شعار توسعه‌ای فرهنگی و اجتماعی با افتتاح فرهنگسراها و سالن همایش به عنوان زیرساخت فرهنگی تحقق پیدا می‌کند.

شهردار اردبیل از ارائه بسته‌های تشویقی ویژه در ارتباط با تخفیف عوارض و پروانه ساخت با هدف رونق‌بخشی به ساخت و ساز در سطح شهر خبر داد و گفت: بیش از این شهرداری اردبیل در مناسبت‌های مختلف همچون هفته دولت، دهه فجر و .... تخفیفات ویژه‌ای را در عوارض ساخت ساختمان‌ها ارائه می‌داد که در حال حاضر بر اساس تصمیمات گرفته شده علاوه بر تخفیف‌های مناسبتی ما در بخش‌های مختلفی به عناوین مختلف تشویق‌هایی را ارائه می‌کنیم.

لطف‌اللهیان دیگر رویکرد شهرداری را برداشتن گام‌های جدی برای شتاب‌بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار اعلام کرد و گفت: این گام‌های جدی در شتاب‌بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار مربوط به اجرای پروژه‌های زیربنایی و روبنایی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار