امام‌جمعه اردبیل بر ضرورت طراحی نظام صیانت توسط نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۲۳۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 28 May 2016
به گزارشخبرنگار مهر،آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه با تأکید به ضرورت توجه به برقراری عدالت اجتماعی در بین استان‌ها، خواستار توجه نمایندگان به ایجاد توازن در توسعه استان‌های کشور شد.

وی با تأکید به رعایت عدالت در مدیریت منابع انسانی و برخورداری از بیت‌المال، تصریح کرد: این مهم از ضرورت‌هایی است که انتظار می‌رود موردتوجه منتخبان جدید مردم در مجلس قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خواستار طراحی نظام دقیق صیانت توسط نمایندگان شد و تأکید کرد: علاوه بر این توجه ویژه به فرهنگ و سرمایه‌های اجتماعی می‌بایست در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گیرد.

عاملی مدیریت منابع و مدیریت مصرف انرژی در کشور را یکی از الزامات خواند و افزود: انتظار می‌رود زمینه تولید انرژی به ویژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراخ‌تر شود.

وی با تأکید به اینکه یکی از مطالبات جدی مردم اردبیل از نمایندگان تصویب منطقه آزاد تجاری در شمال استان است، ادامه داد: با توجه به اینکه لایحه مناطق آزاد هفت استان با هم در مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، رایزنی‌هایی با استان‌ها در دست انجام است.

به گفته امام‌جمعه اردبیل لازم است با استان‌هایی که در این لیست نیستند مذاکره شود تا نسبت به دریافت نظر مثبت آن ها اقدام شود.

وی مطالبه دیگر مردم اردبیل را اتمام پروژه راه‌آهن عنوان کرد و افزود: در ملاقات هفته گذشته با رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان این مطالبه و ناراحتی مردم اردبیل از تأخیر این پروژه انعکاس یافت.

عاملی تأکید کرد: در این ملاقات تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن را مطرح کردیم و رئیس‌جمهور و آقای جهانگیری قول مساعد رسیدگی و پیگیری را عنوان کردند.

وی افزود: به دلیل پیشرفت پروژه‌های مشابه در سایر استان‌ها انتظار می‌رود مسئولان نسبت به اجرای این پروژه در استان اردبیل اهتمام داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار