نخستین دوره مسابقات موتورسواری در بخش تایم تریل موتورهای کراس در مشگین‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 28 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، شمس‌الدین تبریزچی، ر‌ئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر عصر امروز در جریان برگزاری مسابقات موتورسواری تایم تریل در مشگین‌شهر اظهار داشت: این نخستین دوره از برگزاری مسابقات موتورسواری در این بخش با موتورهای کراس بوده که در آن موتورسواران شهرستان حضور یافته و مهارت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: این مسابقه در دو کلاس 125 و 250 سی.سی در ارتفاعات سبلان برگزار شد که از بین شرکت‌کنندگان که 40 نفر بودند یک پنجم که 10 نفر آنها را شامل می‌شود موفق به ادامه مسیر و رسیدن به مسیر پایانی مسابقه شدند.

تبریزچی از برگزاری دومین دوره این مسابقات به میزبانی مشگین‌شهر در تابستان امسال خبر داد و افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت استانی برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم تا ضعف و کاستی‌های موجود در آن برطرف شده و بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از این مسابقات داشته باشیم.

ر‌ئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر ایجاد پیست موتورسواری در شهرستان مشگین‌شهر را مهمترین مطالبه و خواسته ورزشکاران در این رشته دانست و بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت‌های خوبی در این ورزش داشته و باید تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها را به مرحله شکوفایی برسانیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ایجاد پیست موتورسواری تصریح کرد: در این زمینه مکاتباتی با فرماندار شهرستان، رئیس اداره منابع طبیعی و سایر ادارات مرتبط مشگین‌شهر در زمینه واگذاری زمین برای راه‌اندازی پیست موتورسواری انجام شده است که انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت‌های لازم بتوانیم در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهیم.

در نخستین دوره مسابقات موتورسواری در بخش تایم تریل موتورهای کراس بعد از پیمودن مسیر تعیین‌شده مهدی نجفی، هادی علیزاده و ابراهیم آذریان به عنوان موتورسواران برتر معرفی و از آنها تجلیل شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار