رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: با توجه به آغاز عملیات احداث پل قدس محدودیتی در عبور و مرور و تردد خودروها در این مسیر اعمال نمی‌شود.
کد خبر: ۲۳۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 29 May 2016

رحیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات احداث پل قدس محدودیتی در عبور و مرور و تردد خودروها در این مسیر اعمال نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: هر چند ممکن است به صورت محدود و مقطعی در رفت و آمد این مسیر اختلالاتی به وجود آید اما با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری قرار نیست به صورت بلند مدت در این مسیر محدودیت‌های ترددی اعمال شود و برخی از هموطنانمان در گذر از این مسیر دچار مشکل شوند.

آقامحمدی با بیان اینکه با اجرایی شدن پل قدس امیدواریم مشکل ترافیکی مسیرهای منتهی به ایستگاه سرعین و میدان قدس و خیابان‌های همجوار آن برطرف شود، افزود: مسؤولان شهرداری قول دادند تا این پروژه را در فازهای مختلف اجرایی و عملیاتی کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل خطاب به متخلفان در گذر از مسیرها و محل‌های یک طرفه و یا عبور ممنوع گفت: ما در بسیاری از این مسیرها و محل‌ها دوربین‌های خود را نصب کردیم تا تخلفات را به ثبت برسانند که افراد متخلف در صورت عبور از این مسیرها تا 90 هزار تومان جریمه خواهند شد.

آقامحمدی تصریح کرد: در کنار جریمه برای متخلفان و افراد حادثه‌ساز 4 نمره منفی برای رانندگان وسایط نقلیه شخصی و 6 نمره منفی برای صاحبان وسایط نقلیه عمومی و سنگین درگذر از این مسیرها تعیین شده است.

وی با یادآوری اینکه در عبور از این محل‌های تعیین شده یک طرفه و عبور ممنوع تابلوهایی نصب شده است که رانندگان باید به آنها توجه کنند، یادآور شد: اگر تصادفی نیز در این مسیرها برای رانندگان متخلف رخ بدهد قطعا مقصر اصلی بوده و باید نسبت به پرداخت خسارت جانی و مالی اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار