در حالی که در روزهای آینده اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم تعیین می‌شود، باید منتظر ماند و دید منتخبان مردم استان اردبیل راهی کدام کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 30 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بعد از ناکام ماندن منتخبان مردم استان اردبیل در مجلس دهم از رسیدن به جایگاه هیأت رئیسه و بر عهده گرفتن مسؤولیت‌های کلیدی، از رغبت و علاقه آنها برای حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس سخنان ضد و نقیضی به گوش می‌رسد اما وقتی به سراغ آنها رفتیم هفت منتخب استان از علاقه خود برای حضور در کمیسیون‌های تخصصی متنوع سخن به میان آوردند.

در این بین صدیف بدری از حضور در کمیسیون تخصصی عمران آن هم به عنوان اعضای تأثیرگذار این کمیسیون سخن به میان آورد و حتی اشاره کرد که مصمم است در سطح رئیس و نایب رئیس این کمیسیون ثبت‌نام کند.

اما محمد فیضی دیگر منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین به خاطر دکترای تخصصی برنامه‌ریزی از علاقه خود برای حضور در کمیسیون برنامه و بودجه سخن به میان آورد تا همان طوری‌که در ایام انتخابات به مردم قول داده بود با حضور در این کمیسیون تخصصی بتواند به شکل تأثیرگذار عمل کند.

اما سومین منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین رضا کریمی از حضور و علاقه خود برای کمیسیون تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی سخن به میان آورد که با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان اردبیل در این بخش حضور کریمی آن هم در رأس این کمیسیون می‌تواند مفید به حال استان اردبیل باشد.

ولی ملکی منتخب مردم مشگین‌شهر از علاقه خود برای حضور در کمیسیون صنایع، بشیر خالقی منتخب مردم خلخال و کوثر از اشتیاق خود برای حضور در کمیسیون بهداشت و درمان و میر حمایت میرزاده منتخب مردم گرمی در مجلس دهم از علاقه خود برای حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با توجه به سابقه دیرین مدیریت‌های فرهنگی و تعلق به جامعه آموزش و پرورش سخن به میان آورد.

اما شکور پورحسین منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز که سابقه حضور در مراجع قضایی در قوه قضائیه را دارد علاقه‌مند به حضور در کمیسیون حقوقی مجلس است تا بتواند در این سنگر خدمت‌رسانی کند.

اما در این بین آنچه که مهم به نظر می‌رسد حضور این هفت منتخب مردم در مجلس دهم برای حضور در کمیسیون‌های تأثیرگذاری است که نفع آن به توسعه استان، رونق اقتصادی و ایجاد تحولات عظیم در سطح استان اردبیل منجر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار