نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با انتخاب لاریجانی در مسیر عقلانیت گام برداشته و قطعاً فصل جدیدی از پیگیری‌ها و حرکت‌های معقول و منطقی را در تحقق مطالبات مردم به همراه دارد.
کد خبر: ۲۳۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 30 May 2016

صدیف بدری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: باید به دور از تنش و تندروی‌ها باید مشی عقلانی و منطقی را در انجام وظایف نمایندگی مردم بر عهده بگیریم و مجلس دهم نیازمند فشار از سوی دیگران نیست بلکه این مجلس راه خود را بلد است و در مسیر خواسته و مطالبه مردم و مقام معظم رهبری قطعاً حرکت‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها به نتیجه می‌رسد.

وی تصریح کرد: نباید مجلس دهم دچار وقت‌گذرانی و فرصت‌سوزی شده و یا عده‌ای بخواهند وقت این مجلس را با نگاه سیاسی و یا حرکت‌های جناحی و حزبی بگیرند بلکه به نفع خود آنها و مردم است که از همین روزهای نخست پیگیر واقعی دردها و مشکلات جامعه باشیم و از فضای هیجانی و کاذب انتخابات مجلس و رقابت احزاب و گروه‌ها حتی در درون قوه مقننه بیرون بیاییم و بنشینیم تا با برنامه‌ریزی درست برای حل مشکلات مردم در چارچوب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل حرکت سنجیده‌ای را انجام دهیم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً در این زمینه نیاز به وحدت و همگرایی بیشتر داریم و ضرورت دارد همه کمک کنند تا مجلس دهم بر پایه همگرایی بیشتر و عقلانیت حرکت کند تا انتظارات و خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشد.

بدری توجه جدی مجلس دهم را به سر و سامان دادن برای کارهای بر زمین مانده و طرح‌ها و لوایح ضروری کشور برای تصویب و تعیین تکلیف نهایی یادآور شد و افزود: بهتر است به دور از برخی فضاسازی‌ها و برجسته کردن اقداماتی که دیگر مقبول طبع مردم نیست، نباید وقت نمایندگان مجلس گرفته شده و آنها سرگرم برخی کارها و فعالیت‌های بی‌ثمر و بی‌نتیجه باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار