شهردار در بازدید از تقاطع نیار خبر داد:
اهالی محله نیار هم در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد شهردار اردبیل در راستای ساماندهی تقاطع نیار و معابر پیرامون در این محله، به بیان خواسته های خود پرداختند.
کد خبر: ۲۳۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 30 May 2016

شهردار اردبیل پس از بازدید از مراحل اجرایی طرح اصلاح هندسی تقاطع نیار، به صورت سرزده در محل مسجد جامع نیار حاضر شده و با اهالی این محله دیدار کرد.


به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان عصر یکشنبه 9 خرداد ماه پس از شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع نیار طی سخنانی ضمن عذرخواهی از بابت مشکلات موقت بوجود آمده ناشی از عملیات عمرانی طرح اصلاح هندسی تقاطع نیار بر روی کمربندی، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این طرح اهالی شاهد رفع مشکلات دیرینه ترافیکی موجود در این منطقه باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل نهادی مردمی است و به لحاظ احترام به همین جایگاه مردمی این نهاد تلاش داریم تا در جهت رفع مشکلات مردم اقصی نقاط شهر برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

شهردار اردبیل از تصمیم مجموعه تحت مدیریت خود به منظور ایجاد تسریع در اجرای طرح اصلاح هندسی و بازگشایی تقاطع نیار خبر داد و افزود: از اول فصل کاری امسال کار اصلاح و بازگشایی این تقاطع آغاز شده و در آینده ای نزدیک و حداقل در عرض چند ماه آینده انشالله به طور کامل اجرا و به بهره برداری می رسد.

لطف اللهیان با اذعان به اینکه تا کنون 21 ساختمان تجاری و مسکونی به منظور پیشبرد طرح اصلاح هندسی تقاطع نیار در این محدوده تملک و تخریب شده است، اضافه کرد: میدان بزرگی با مساحت بالغ بر یک هکتار و با فضای سبز مناسب برای این تقاطع طراحی شده است که با هزینه ای معادل هزینه ساخت یک زیرگذر در حال اجرا بوده و پس از تکمیل تقدیم اهالی شریف محله نیار و مناطق پیرامون خواهد شد.

اهالی محله نیار هم در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد شهردار اردبیل در راستای ساماندهی تقاطع نیار و معابر پیرامون در این محله، به بیان خواسته های خود پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
باسلام از شهردار محترم تقاضا داریم کارها رانیمه تمام رها نکند پیاده رو سازی بلوار علی دایی حد فاصل میدان شفا ومیدان ابوعلی سینا ومیدان ولیعصر به صورت نیمه تمام رها شده متاسفانه خاکهای برداشته شده که در محل رها شده خود مشکلی برای ساکنین ایجاد کرده است با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار