طرح مقابله با سد معبر و عرضه مواد غذایی فاسد در اردبیل اجرایی شد؛
طرح مقابله با سد معبر و مقابله با عرضه مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی، با حضور دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، شهردار اردبیل، مدیرکل دامپزشکی استان، رئیس بهداشت استان، نیروهای انتظامی و مسوولان سایر ادارات عضو مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری در سطح شهر اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 30 May 2016

طرح مقابله با سد معبر و مقابله با عرضه مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی با حضور مسوولین دستگاه های اجرایی استان و شهرداری اردبیل آغاز شد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در جریان برگزاری این طرح به خبرنگار ما گفت: طرح مقابله با عرضه مواد غذایی فاسد شدنی و غیر بهداشتی در راستای برقراری امنیت غذایی و تامین مواد خوراکی سالم و بهداشتی برای شهروندان برگزار شده و بازدیدهای نظارتی پیرامون این طرح به صورت مستمر ادامه می یابد.

همسویی شهرداری و دستگاه های اجرایی استان برای حراست از سلامت شهروندان

همسویی شهرداری و دستگاه های اجرایی استان برای حراست از سلامت شهروندان

ناصر عتباتی تصریح کرد: در این طرح اکیپ هایی متشکل از نیروهای متخصص از دستگاه های ذیربط با حضور در محل، نسبت به بازرسی و نظارت به امر توزیع و فروش مواد خوراکی در مراکز فروش با حضور نماینده قضایی اقدام می کنند و در این راستا با هرگونه تخلف که منجر به تهدید بهداشت عمومی و سلامت شهروندان شود، با استفاده از اهرم های قانونی برخورد قاطع بعمل می آید.

تاکید شهردار اردبیل بر برقراری انضباط شهری

شهردار اردبیل نیز در جریان برگزاری طرح مقابله با سدمعبر و عرضه مواد غذایی فاسد، در گفت و گو با خبرنگار ما از اهتمام شهرداری برای بر برقراری انضباط شهری خبر داد.

همسویی شهرداری و دستگاه های اجرایی استان برای حراست از سلامت شهروندان

همسویی شهرداری و دستگاه های اجرایی استان برای حراست از سلامت شهروندان

دکتر حمید لطف اللهیان با بیان اینکه سلامت عمومی و امنیت عبور و مرور شهروندان در اولویت برنامه های ما قرار دارد، افزود: به همراه سایر دستگاه های اجرایی عضو مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری، مجموعه شهرداری اردبیل نیز با جدیت تمام نسبت به مقابله با هر نوع اقدامی که سلامت و امنیت عبور و مرور شهروندان را تهدید کند، اقدام خواهد کرد و در این راستا هیچ مسامحه ای در کار نخواهد بود.

به گزارش تابناک اردبیل، طرح مقابله با سد معبر و مقابله با عرضه مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی به ویژه کبابی هایی که با بساط در پیاده روها ضمن ایجاد سد معبر، گوشت بی هویت و مشکوک و آلوده توزیع می کنند، با حضور دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، شهردار اردبیل، مدیرکل دامپزشکی استان، رئیس بهداشت استان، نیروهای انتظامی و مسوولان سایر ادارات عضو مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری در سطح شهر اردبیل برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
ضمن عرض خسته نباشید وتشکر از زحمات شهردار محترم شروع پیاده رو سازی در بلوار علی دایی موجب خوشحالی شد ولی متاسفانه پروژه مدتی است رها شده وخاکها در معابر وخیابانها ودا خل کانیو رها شده خود این موجب الودگی وبیماری خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار