فرماندار گرمی از تجهیز ۳۷ روستای این شهرستان به اینترنت پرسرعت تا پایان سال خبر داد و گفت: با این امر زمینه برای اتصال خانه‌های بهداشت روستایی به سامانه یکپارچه بهداشت کشور فراهم می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 30 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد ظهر امروز در بازدید از خانه‌های بهداشت روستایی گرمی اظهار داشت: نبود مرکز درمانی شبانه‌روزی در بخش انگوت مشکلاتی را برای مردم انگوت به‌وجود آورده که انتظار می‌رود در زمینه ایجاد درمانگاه یا مرکز درمانی شبانه‌روزی در این بخش اقدامات لازم انجام شود.

رئیس شورای سلامت گرمی تصریح کرد: با وجود تجهیزات درمانگاهی اعم از آزمایشگاه، داروخانه، دندان‌پزشکی و سایر امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی در مرکز بهداشتی و درمانی انگوت، این بخش از نبود مرکز درمانی شبانه‌روزی رنج می‌برد.

وی بیان کرد: مسافت طولانی مرکز بخش انگوت با مرکز گرمی و جمعیت بیش از 25 هزار نفری انگوت ضرورت ایجاد مرکز درمانی یا درمانگاه شبانه‌روزی در این بخش را نمایان می‌کند که باید در این زمینه با اتخاذ تدابیر لازم اقدامات اساسی انجام شود.

فرماندار گرمی با انتقاد از کمبود زیرساخت‌های لازم مخابراتی و اینترنت در گرمی گفت: به دلیل نبود زیرساخت لازم اینترنتی، از 75 مرکز و خانه بهداشت روستایی گرمی تنها 2 مرکز به سامانه یکپارچه بهداشت کشور متصل شده‌اند که ضروری است برای بهره‌مندی تمامی خانه‌های بهداشت روستایی از این سامانه و ثمرات آن زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی در شهرستان توسعه یابد.

رحیمی‌زاد اظهار کرد: امیدواریم با تحقق قول مساعد مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل برای ایجاد اتصال اینترنتی ای.دی.اس.ال در 37 روستای شهرستان گرمی در سال 95، بخشی از مشکلات مربوط به ارتباطات الکترونیکی حل شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار