مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری اردبیل با تاکید بر مبارزه با قاچاقچیان عمده کالا و دانه‌ درشت‌ها به ویژه در زمینه قاچاق کالاهای ممنوعه در استان گفت: در این زمینه اقدامات و برخوردها در استان اردبیل تشدید می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 30 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، احمد عظیمی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات موجود در مسیر تولید و اشتغال در سطح استان باید تلاش کنیم تا اقدامات در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل افزایش یابد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: دشمنان جمهوری اسلامی می‌دانند که از راه نظامی نمی‌توانند کاری بکنند ولی آن چیزی که قابل تجزیه و تحلیل بوده این است که در حوزه اقتصادی و فرهنگی ما آسیب‌پذیر هستیم و دشمن در این زمینه رفته رفته و گام به گام به صورت نرم و هدف‌گذاری شده به پیش می‌آید.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در معرفی امسال به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: بحث قاچاق یکی از موضوعات و چالش‌های مهم کشور محسوب شده و در حقیقت پاشنه آشیل اقتصاد مقاومتی مبارزه با قاچاق کالا است.

عظیمی بیان کرد: مشروبات الکلی به صورت هدفمند وارد کشور می‌شود و تجهیزات دریافت از ماهواره برای فروپاشی خانواده‌ها و تغییر سبک زندگی و با ترویج مصرف‌گرایی تولید داخلی را مورد هدف قرار داده که اینها از اهداف دشمنان است.

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری اردبیل با تاکید بر مبارزه با قاچاقچیان عمده کالا و دانه درشت‌ها به ویژه در زمینه قاچاق کالاهای ممنوعه در استان تصریح کرد: در این زمینه اقدامات و برخوردها در استان تشدید می‌شود تا بتوانیم جلوی قاچاق را گرفته از آثار منفی ان در استان جلوگیری کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار