مدیر جهاد کشاورزی مشگین‌شهر گفت: در حال حاضر کاشت برنج در شالیزارهای شهرستان مشگین‌شهر آغاز شده که انتظار می‌رود امسال شاهد افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی برنج در شهرستان باشیم.
کد خبر: ۲۳۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 30 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، احمد شهریار عصر امروز در بازدید از شالیزارهای برنج شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر کاشت برنج در شالیزارهای شهرستان مشگین‌شهر آغاز شده است که انتظار می‌رود امسال شاهد افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی برنج در شهرستان باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی مشگین‌شهر افزود:‌ امسال 100 هکتار از اراضی حاشیه رودخانه‌های مشگین‌چای و اهرچای به کشت برنج اختصاص یافته است و برنج‌کاران شهرستان در حال کشت این محصول در اراضی در نظر گرفته شده برای این امر هستند.

وی گفت:‌ با توجه به اراضی زیر کشت رفته این محصول در شهرستان پیش‌بینی می‌شود امسال 250 تن شلتوک برنج ارگانیک از ارقام محلی، هاشمی و چمپا از این شالیزارها برداشت شده و به بازارهای هدف برای عرضه و فروش ارائه شود.

شهریار تصریح کرد:‌ محصول برنج تولیدشده در شهرستان مشگین‌شهر جزو ارقام با کیفیت بالا به شمار می‌رود که با توجه به این امر انتظار می‌رود در فروش محصولات تولیدشده برنج در شهرستان با مشکلاتی مواجه نبوده و با قیمت مناسب برنج تولیدشده را به فروش برسانیم.

مدیر جهاد کشاورزی مشگین‌شهر بیان کرد: با توجه به مرغوبیت محصول تولیدشده در شالیزارهای شهرستان مشگین‌شهر باید تلاش بر این باشد تا سطح زیر کشت این محصول در شهرستان افزایش یافته و درآمدزایی در این حوزه را برای کشاورزان و زارعان منطقه توسعه دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار