با هدف کاهش مصرف سیگار در جامعه و ترغیب شهروندان به ترک سیگار:
لاله تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در طرح های فرهنگی و اجتماعی جزو اولویت های مدیریت شهری است و طرح اهدای گل به جای سیگار نیز با مشارکت سازمان مردم نهاد «حیات پاک» صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۳۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 01 June 2016

به مناسبت روز جهانی مبارزه با دخانیات وبا هدف کاهش مصرف سیگار در جامعه و ترغیب شهروندان به ترک سیگار طرح اهدای گل به جای سیگار در شهر اردبیل اجرا شد.


به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، عصر امروز سه شنبه یازدهم خرداد طرح اهدای گل به جای سیگار به همت شهرداری اردبیل و با همکاری سازمان های مردم نهاد در خیابان های شهر اجرا شد.

مجتبی لاله مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما هدف از اجرای این طرح را کاهش مصرف مواد دخانی و ترغیب شهروندان به ترک سیگار عنوان کرد و افزود: این طرح برای دومین سال پیاپی و در راستای رویکرد فرهنگی شهرداری اردبیل و همچنین به تاکید دکتر لطف اللهیان شهردار اردبیل به اهمیت توسعه فرهنگی و اجتماعی اجرا شد.

لاله با اشاره به اهمیت پیشگیری از معضلات اجتماعی گفت: امروزه اعتیاد یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی است که سرآغاز آن مصرف سیگار و مواد دخانی است. از این رو مشارکت خانواده ها و فرهنگ سازی در بین مردم در کاهش مصرف سیگار بسیار موثر بوده و امید می رود استمرار چنین طرح هایی موجب کاهش مصرف سیگار و کنترل آسیب های اجتماعی شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد:اجرای این طرحها و افزایش امکانات ورزشی در پارک ها و بوستان هابستری فراهم آورد تا افراد سیگاری به جای مصرف مواد دخانی به حفظ سلامتی و تندرستی خود فکر کنند.

لاله در پایان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در طرح های فرهنگی و اجتماعی جزو اولویت های مدیریت شهری است و طرح اهدای گل به جای سیگار نیز با مشارکت سازمان مردم نهاد «حیات پاک» صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار