رئیس جبهه ایستادگی اردبیل:
حبیب کوهی گفت:با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله‌العالی همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۲۴۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 03 June 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، حبیب کوهی امروز در سالگرد ارتحال و آستانه 15 خرداد در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اندیشه و تفکر امام راحل که امروز سیر جهانی به خود گرفته است با گذر از مرزهای کشورمان طرفداران بی‌نظیر جهانی پیدا کرده است.

وی گفت: با فرا رسیدن نیمه خرداد بار دیگر ایام سراسر حزن و اندوه 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب فرا رسید و ایران اسلامی غرق در ماتم و عزا شد.

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: آرمان و اندیشه امام راحل بالاتر از آن است که عده‌ای بخواهند آن را جناحی، سیاسی و حزبی جلوه دهند.

کوهی بیان کرد: از 15 خرداد سال 42 که سرنگونی نظام طاغوت با ریخته شدن خون‌های بسیار، به رهبری امام خمینی(ره) پرخروش‌تر از گذشته دنبال شد تا بهمن 57 این انقلاب به ثمر رسید و مردم نشان دادند که در مسیر احیای اسلام ناب گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود هستند.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد سال 68 و در دوران دفاع مقدس این ملت جلوه‌های بسیار زیبای فرمانبری از رهبر و مقتدای خویش را در عرصه‌های سخت به نمایش گذاشتند و با ارتحال امام وداعی با شکوه را در صفحات تاریخ به ثبت رساندند.

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل یادآور شد: بر ما لازم است که در این ایام بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کرده و در مسیر پاسداری از ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی عزمی جزم داشته باشیم و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی و تحقق اهداف انقلاب بیش از گذشته تلاش کنیم.

کوهی اظهار کرد: بنده بر خود لازم می‌دانم 14 خرداد سالروز ارتحال امام راحل و 15 خرداد سالروز قیام خونین ملت غیور ایران را که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود را به مردم متدین به ویژه مردم متدین و استکبار ستیز استان اردبیل تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

وی افزود: با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله‌العالی همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار