به همت سازمان بسیج هنرمندان:
دشتی گفت : تعداد 20 نفر از شعرای استان با موضوع مدافعان حرم شعر سروده اند و اشعار خود را در اختیار سازمان بسیج هنرمندان استان قرار داده اند از بقیه شعرای متعهد استان نیز درخواست می شود چنانچه مایلند در مراسم شب شعر مدافعان حرم سروده های خود را قرائت کنند می توانند آثار خود را به آدرس m.khabarha@gmail.com ارسال کنند.
کد خبر: ۲۴۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 03 June 2016

محفل شب شعر وخاطره مدافعان حرم با محوریت شهید هاشم دهقانی نیا در اردبیل برگزار می شود

به همت سازمان بسیج هنرمندان وبا مشارکت انجمن فرهنگی ادبی خطایی اردبیل: محفل شب شعر وخاطره مدافعان حرم با محوریت شهید هاشم دهقانی نیا برگزار می شود.

به گزارش تابناک اردبیل، عظیم دشتی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برگزاری محفل شعر وخاطره مدافعان حرم گفت : این محفل قرار بود همزمان با هفته مقاومت وپیروزی در شهر اردبیل برگزار شود که به جهت تقارن این هفته با همایش مدیران سازمان بسیج هنرمندان در مشهد زمان برگزاری آن تغییر یافت.

وی افزود : با اعلام آمادگی انجمن ادبی خطایی اردبیل برای مشارکت در برگزاری این محفل با محوریت شهید هاشم دهقانی نیا از شهدای مدافع حرم از استان اردبیل تصمیم گرفته شد که محفل باشکوه شب شعر وخاطره مدافعان حرم همزمان با ماه مبارک رمضان در شهر اردبیل برگزار شود.

دشتی گفت : تعداد 20 نفر از شعرای استان با موضوع مدافعان حرم شعر سرود ه اند واشعار خود را دراختیار سازمان بسیج هنرمندان استان قرار داده اند از بقیه شعرای متعهد استان نیز درخواست می شود چنانچه مایلند در مراسم شب شعر مدافعان حرم سرود ه های خود را قرائت کنند می توانند آثار خود را به آدرس m.khabarha@gmail.com ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه با تمجید از ایثار رزمندگان اسلام در دفاع از حرم آل الله گفت : رزمندگان جهان اسلام به نیابت از حضرت امام حسین (ع) وحضرت ابوالفضل (ع) در سوریه وعراق با جهان تکفیری می جنگند وامروز پاسداشت ارزش های دلاوری وشجاعت این عزیزان یک وظیفه همگانی است که خوشبختانه همه آحاد مردم قدردان خدمات رزمندگان اسلام درسر تاسر جهان هستند.

دشتی در پایان سخنان خود از انجمن فرهنگی ادبی خطایی اردبیل به خاطره برگزاری مراسم شب شعر درمناسبت های مختلف وهمکاری تنگاتنگ این تشکل مردمی با سازمان بسیج هنرمندان استان تقدیر وتشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار